Ima li nade da voz Beograd-Bar "proradi" uskoro? Čeka se da Crna Gora ukine obavezni PCR test
Srbija voz spreman je odmah da uspostavi železnički saobraćaj sa Crnom Gorom i pokrene vozove na relaciji Beograd-Bar, ali se čeka odluka crnogorskih vlasti u vezi sa ukidanjem obaveznih PCR testova za vozno osoblje, izjavio je danas direktor Srbija voza Jugoslav Jović.
Ističe u izjavi za Tanjug da su naši vozovi spremni za pokretanje linije Beograd-Bar, da su dezinfikovani, označeni ulazi i izlazi, označena mesta za sedenje i slično.
- U redovnom smo kontaktu sa prestavnicima Železničkog prevoza CG i čekamo odluku njihovih državnih organa u vezi sa ukidanjem obaveznih PCR testova za vozno osoblje kako bi uspostavili međunarodni saobraćaj - rekao je Jović.
Kaže da postoji veliko interesovanje putnika za pokretanje linije Beograd-Bar i da bi se prvo razgovaralo samo o noćnom vozu koji bi išao svakodnevno, ali i da bi mogao da bude pokrenut i dnevni voz.
- Ako budu želeli dnevni voz, mi imamo i materijalno obezbeđenje i ljude, sve je spremno - naglasio je Jović.
Objašnjava da sa crnogroskim železnicama imaju svakodnevne kontakte i da se dogovara način kako da naše osoblje koje prelazi granicu uradi PCR test koji je neophodan za prelazak granice, što je dosta komplikovano za turnus osoblja.
Crnogorske železnice, dodaje, čekaju odluku njihovog stručnog tima za kovid da kaže da li je taj test obavezan, kako se radi i koliko važi.
- Pri prelasku granice naše osoblje bi se zadržavalo tamo u turnusu nekoliko dana, promena osoblja je u Bijelom Polju, pa bi svi naši koji prelaze granicu trebalo da imaju test, koji važi dva dana, što znači da bi isti kondukter i mašinovođa morali ponovo da rade test. To je dosta komplikovano i za naše i njihovo osoblje - objasnio je Jović.
I Crna Gora je imala veliki prihod od železničkog saobraćaja
Podseća da su ranije išla dva voza dnevno na liniji Beograd - Bar, dnevni i noćni, s tim što je noćni bio popunjeniji pošto su ga uglavnom koristili ljudi koji idu na odmor.
Noćni voz je bio autovoz.
Mi smo ranije imali u letnjoj sezoni veliki broj putnika i odličan prihod, kazao je on i dodao da su i u Crnoj Gori imali veliki prihod od tog voza i to oko 80 odsto prihoda u opštem prvozu putnika.
- Nama je to iznosilo za letnju sezonu oko 130 miliona, što je sada nula - dodao je Jović.
Napomenuo je da vozno osoblje Srbija voza, inače, nosi zastitne maske kao i da se meri temperatura pre nego sto osoblje uđe u voz odnosno dođu u kontakt sa putnicima.
(Telegraf.rs)
Video: Đacima oči pune suza, zaplakaćete i vi: Učiteljica Kova ispraćena u penziju posle 40 godina rada
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Kkk
RASTURITE TU PRUGU!! TOTALNI SOCIJALISTICKI PROMASAJ .!!
Podelite komentar
Spomenik srpskoj privredi.
Ta pruga je imala smisla dok smo imali industriju, zbog luke, a sada je bespotrebni trošak za održavanje.
Podelite komentar
Mišo
Koliko se tu para uložili čak su i pesme pevanje o pruzi ja mislim da tu nema dobre volje da se to reši a još sad i korona
Podelite komentar