Nagrade za najbolje na Neoplanta "Široooko" muzičkom konkursu
Kompanija Neoplanta već decenijama svojim proizvodima osvaja naša čula - čulo mirisa, ukusa i vida. Ovoga leta, osvojila nam je i čulo sluha, već dobro poznatom pesmom „Široko“ koju je za njih komponovala grupa „Apsolutno romantično“.
Prepoznatljivi taktovi postali su zaštitni znak Neoplantine trpeze, jer zalogaji natenane najbolje idu uz muziku. U želji da se „Široko“ još šire čuje i da pruži podršku muzičarima u razvoju njihove kreativnosti i karijere, Neoplanta je organizovala muzički konkurs. Više od šezdeset prijavljenih učesnika pokazalo je talenat izvođenjem pesme „Široko“.
- Sa velikim zadovoljstvom zahvaljujemo svima koji su učestvovali, izuzetno nam je drago zbog velikog broja pristiglih prijava, što pojedinaca i sastava koji su pokazali svoju kreativnost i muzikalnost. Neoplanta će nastaviti da ulaže u talente i prave vrednosti. Čestitamo najboljima, a posebno nam je drago što će pobednik Jovan Savić, osim novčane nagrade dobiti i priliku za jedan zajednički TV nastup sa grupom “Apsolutno Romantično - naglasila je Andrea Stanimirović, član žirija i brend menadžer Neoplante.
Najbolji na konkursu, Jovan Savić, samostalno je izveo numeru, ali nije je samo otpevao, već je i odsvirao nekoliko instrumenata i tako na njemu svojstven način dočarao pesmu. Drugoplasirani Đorđe Denić je plenio glasom i kreativnim spotom. Treće mesto je osvojio bend „Liđi i tamburaši“, koji su neraskidivom vezom violine i tambure doneli prepoznatljive zvuke ravnice.
Tri najbolje rangirana izvođača osvojila su novčane nagrade u vrednosti od 1000, 700 i 500 evra. O nagradama je odlučivano na dva načina: glasovima publike putem You Tube kanala “Širooko”, kao i glasovima tročlanog žirija. Žiri su činili Petar Alvirović, frontmen benda Apsolutno Romantično, koji je namenski komponovao pesmu “Široko”, dok su ostala dva člana bili predstavnici Neoplante, Saša Ćirić, menadžer marketinga i razvoja i Andrea Stanimirović, brend menadžer.
(Telegraf.rs/PR)
Video: Da li je manje štetno ako pijemo piće "bez šećera" i zašto je plastika za jednokratnu upotrebu
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.