Analiza sa puteva Srbije: U prva 4 meseca ove godine manje saobraćajki nego lani, ali više poginulih
≫
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Ibarska magistrala
Za udese i nažalost nesretne slučajeve koga kriviti, isključivo ljudski faktor, a najgore onaj ko skrivi udes (u većini slučajeva) ostane živ a nastrada onaj što je bio u pogrešno vreme na pogrešnom mestu. A policija je nemoćna, zaustavljaju kažnjavaju, ali džabe saobraćajna kultura nula, i to je problem.
Kujtami
Mozda je ovaj karantin spasio nekome zivot Razmislite malo, ko zna zasta je ovo dobro
Dare
Pa mora biti manji broj kad su od ta 4 meseca ljudi bili zatvoreni i onemogucena im sloboda kretanja citava 2 meseca.