Kompanija dm drogerie markt dobitnik specijalne VIRTUS nagrade za filantropiju

 
  • 0

Izgrađena na temeljima društvene odgovornosti, kompanija dm drogerie markt pruža kontinuiranu podršku zajednici sa ciljem da doprinese društveno ekonomskom razvoju i unapređenju kvaliteta života, kao i da obezbedi pomoć najugroženijim kategorijama stanovništva

dm drogerie markt, projekat dm Inkubator Projekat dm Inkubator/Foto: dm drogerie markt

Zahvaljujući projektu dm inkubator koji je sprovela u protekloj godini, kompanija dm drogerie markt dobitnik je Specijalne nagrade za najinovativniji projekat na konkursu VIRTUS nagrada za filantropiju koji je raspisala Trag fondacija, a za koju je nominovana od strane fondacija Fond B92 i Catalyst Balkans.

Kompanija dm drogerie markt dobitnik je još dva prestižna priznanja za projekat dm inkubator - Nacionalne nagrade Privredne komore Srbije za društveno odgovorno poslovanje „Đorđe Vajfert“ i Priznanja za razvoj lokalnog preduzetništva dodeljenog od strane Srpske asocijacije menadžera.

Kroz projekat dm inkubator koji je kompanija dm pokrenula sa partnerima, USAID-ovim Projektom za konkurentnu privredu, Razvojnom agencijom Srbije, Nacionalnim udruženjem za razvoj organske proizvodnje Serbia Organica i Fakultetom primenjenih umetnosti, pružena je jedinstvena prilika  domaćim preduzećima i start-up kompanijama da svoje inovativne proizvode ponude lokalnom  tržištu u okviru najvećeg drogerijskog lanca u Evropi. U sklopu projekta  18 domaćih proizvođača  razvilo je 57  proizvoda uz sveobuhvatnu pomoć profesionalaca i mentora iz oblasti prehrane, kozmetologije, asortimana, dizajna i marketinga. Tako se njihovi ekskluzivni proizvodi iz segmenta hrane i iz segmenta kozmetike za negu i lepotu danas nalaze na policama svih 100 dm drogerija u zemlji. U okviru dm asortimana koji broji oko 14.000 proizvoda, preko 1.000 proizvoda je proizvedeno u Srbiji.

Izgrađena na temeljima društvene odgovornosti, kompanija dm drogerie markt od početka poslovanja u Srbiji pruža kontinuiranu podršku zajednici sa ciljem da doprinese društveno ekonomskom razvoju i unapređenju kvaliteta života, kao i da obezbedi pomoć najugroženijim kategorijama stanovništva. Pored toga, kompanija je tokom prethodnog perioda realizovala i brojne kampanje koje imaju za cilj podizanje ekološke svesti građana i zaštitu okoline kako bi se sredina u kojoj živimo očuvala za buduće generacije.

(Telegraf.rs/PR)

Video: Vuk Vidor za Telegraf.rs o uzbudljivoj izložbi koja nas očekuje u Comtrade-u

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA