Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Ja
Brze pruge Srbije,hahaha!A posle se cude sto masinovodje odlaze,jok radice u nemogucim uslovima za bedu.
Dragan
Niko živi ne zna koliko ima tehnološkog viška koji uredno primaju punu platu i mirno čekaju penziju. Vozovi ne idu prugama ili ispadaju sve više. Nemci su 1935 imali parnu lokomotivu koja je postizala 205 km/čas, a mi ćemo 90 godina kasnije imati pruge na kojima će vozovi moći da saobraćaju 120-130 km. Zaostali smo samo jedan vek.
Masinovodja
Pruge jako lose, uslovi rada masinovodja jako losi.Postaje sve veci rizik.Niko ne odgovara za to...