Primio mito od 10.000 evra: Direktoru "Infrastruktura železnice" produžen pritvor

Komentari

  • Dend

    9. februar 2020 | 15:12

    Ne mogu da verujem da su čoveka uhapsili zbog 10 000 €, šta on je jedni ili je ovo početak ? Znači one koji su uzeli više od 10 000€ njih neće ni da hase ?

  • Dan

    9. februar 2020 | 10:52

    Uzeo 10 000 za jedan dan.A,sta je sa ostalih dana funkcionisanja?

  • Kikica

    9. februar 2020 | 10:50

    Šta mislite kako bi prošao direktor u Kini da je radio što i ovaj nas, nesmem ni da pomislim ? Kod nas može sve i nikom ništa. Dovedes nesposobne i problematične ljude i radis sta hoćes, a njima je bitno da prime platu koju su samo videli u snovima i živela sloboda, verovatno je to njegova matrica, ali zaigrao se.

  • Wiki

    9. februar 2020 | 09:53

    Šta je tražio u tom društvu, brzi voz ga pregazio.

  • BG 1

    9. februar 2020 | 09:47

    Što diraju čoveka kada skoro svi u državnim oranima i institucijama manje ili više to rade,zašto ?

  • Fleš

    9. februar 2020 | 09:02

    Ovo je očekivano, bivši direktor železnice Šarančić je bio u istražnom zatvoru skoro dve godine. Koliko će ovaj to zavisi od tužilaštva i njegove kooperativnosti. Ako bude svedok saradnik kao što se priča tok će biti sasvim drugačiji.

  • Sizif

    9. februar 2020 | 08:55

    Šta se drugo moglo očekivati, otvoren je novi slučaj za koji treba tek da bude saslušan. On je uhapšen zbog mita i korupcije, a sad se vodi postupak za nameštanje tendera u iznosu preko tri miliona evra. Samo se bojim da nisu samo oni, uhapseni, krivi tu mora da postoji još neko. Sledi nova epizoda, samo kada će biti premijera to ne znamo.

  • Pivljanin

    9. februar 2020 | 08:26

    Da MUP radi svoj posao, radi. Ovde se izgleda radi da nisu svi nahranjeni koji su bili u lancu ishrane, tako da uže se kida gde je najtanje. Verujem u MUP , Tužilaštvo i pravosudne organe Republike Srbije, nismo mi banana država. Svako je nevin dok se ne dokaže suprotno. E sada koliko će to trajati to ćemo viđeti.

  • Rasa

    9. februar 2020 | 07:45

    Nije podelio kajmak

  • Toma

    8. februar 2020 | 22:09

    Zašto niko ne ispita zakup dizel lokomotiva iz inostranstva koje je obavljeno preko posrednika, a koje Infrastruktura železnice Srbije plaća po višestruko uvećanim cenama od realnih, a ugovor je tako napravljen da bilo kakvo aneksiranje ili raskid nanosi više desetina miliona dinara štete za Infrastrukturu železnice Srbije. Inače pomenute, strane iznajmljene lokomotive su primljene u veoma lošem tehničkom stanju a da je tako govori i činjenica da više vremena provode u popravkama nego što rade. Za vreme popravke redovno se plaćaju, kao da rade. U međuvremenu se iznajmljuju nove lokomotive kako bi se "pokrio" planirani posao koje treba da zavrse... Šteta koju trpi Infrastruktura železnice Srbije se tako vrtoglavo uvećava, zbog svih troškova: zakupa, plaćanja popravke tuđih lokomotiva, ponovnog iznajmljivanja drugih lokomotiva, enormne potrošnje maziva, goriva, itd, i to čak desetostruko više a sve na štetu Infrastrukture železnice. Lokomotive u vlasništvu Republike Srbije, Srbija voza i Srbija karga stoje parkirane po prugama i nikom ništa.

    • 8. februar 2020 | 23:01

      Stefan

      @Toma

      ...Pa kad sve ovo znaš zašto lepo ne prijaviš tužilaštvu i tražiš da budeš zaštićen kao uzbunjivač pa da lepo lopovi budu gde im je mesto. Ovako pisanje po portalima košta ko lipov kolac.

    • 8. februar 2020 | 23:47

      Uoko

      @Toma

      Čovek kaže da se proveri, a ti ovo ono, kao drveni advokat, pise da se proveri... Vidi se da si ti iskusan u tome.

  • Aca

    8. februar 2020 | 22:05

    Ovaj si je vas ko zna zasto ga sad pustate niz vodu.

    • 9. februar 2020 | 09:37

      Lola

      @Aca

      A krupnije ribe se ne diraju koje su uzimali veći kajmak

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA