≫
Trudnici u 5. mesecu kontrolor naplatio kaznu: Kaže da je išla jednu stanicu i da je bus bio pun
≫
"Posebna karta" koštala je trudnicu 1.650 dinara
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Verka
U Novom Sadu za 2530 dinara kupiš građansku mjesečnu markicu, ceo NS plus Petrovaradin, Sr. Kamenca, Paragovo, Sajlovo,Veternik... malo li je? A plus nekada država nije plaćala roditelje da im rađaju decu.
Zoran
Ovo sigurno nije validan dokumenat koji je ova trudnica dobila kao dokaz o kazni,jer na njemu stoji JMBG i Broj licne karte a to se sigurno ne daje jednom "kontroloru autobuskih karata"...!!!
Mihailo
A za blizance, ide prijava kontroloru. Šala na stranu, karta mora da se plati, e, sad, neznamo da li je bila u mogućnosti da dodje do automata, jer je kontrolor odmah ušao, trebalo je da joj pomogne ili omogući da kupi sama. Radio sam u putničkom saobraćaju, znam kako to funkcioniše. Mnogo toga zavisi od ponašanja i putnika i kontrolora. Jedno od njih je namćor. Putnik je mogao izazvati namćorluk kod kontrolora svojim ponašanjem jer svako od nas, pogotovo u saobraćaju, očekuje samo uslugu u kojoj je samo on povlašćen. Niko ne shvata da samo treba da svako radi svoj posao.