Jagodinka tvrdi da je žrtva prevare turističke agencije: Uplatila doček u Atini, a ostala kod kuće
Maja Milošević iz Jagodine, umesto da Novu godinu dočeka u Atini, ostala je kod kuće kako kaže "prevarom“ turističke agencije iz Niša, ostala je kod kuće. Ona je uplatila doček u Atini ne samo da bi 2020. dočekala u grčkoj prestonici, već da bi pobegla od svakodnevnih obaveza i sivila i odmorila od svega. Oseća se razočarano i sprema tužbu.
- Uplatila sam doček Nove godine u Atini, od 29.12. do 3.01. preko turističke agencije CLOCK TRAVEL iz Niša. Uplatila sam u Jagodini preko subagenta ATA Travel Jagodina sa kojom već dugo izuzetno lepo sarađujem. U ponudi pomenute agencije bila je i mogućnost da me “pokupe” sa jedne pumpe u Jagodini i da je onda cena aranžmana veća za 10 evra, što sve onda ukupno iznosi 139 evra. Sve uredno i čak pre vremena sam isplatila traženi iznos. U petak 27.decembra sam dobila odštampan papir iz agencije CLOCK TRAVEL na kome je pisalo da na pomenutoj pumpi moram da budem 29. decembra u 15:40 sati. Dobila sam kontakt vodiča iz busa za svaki slučaj - počinje svoju priču Maja za Infocentrala Jagodina.
Već u prvom kontaktu sa vodičem shvatila je da nešto nije u redu.
- Kada sam pozvala dotičnog gospodina Sašu i predstavila se, on je bio zbunjen i pitao me: "Koji bus?". I da on ništa ne zna o tom busu, jer je on u Nišu! Već posle tog razgovora proradio mi je crv sumnje. Dugo putujem i prvi put sam doživela tako nešto. Onda sam pitala da li je isto vreme mog polaska, a on je, onako usput, rekao da će navodno da pozove nekog da proveri, a meni poslati broj vozača busa. Naravno, nije mi poslao nikakav broj, pa sam se uputila na pumpu i u 15:30 bila tamo - kaže Maja.
Prolazili su razni autobusi drugih turističkih agencija, ali od njenog ni traga ni glasa.
- Niko me iz agencije CLOCK TRAVEL nije pozvao da me obavesti kada i da li dolazi bus po mene! Opet sam pozvala dotičnog Sašu, ali on je bio nedostupan. Tada je počela da me hvata panika. Našla sam neke brojeve pomenute agencije - naravno da mi se niko nije javljao. Pokušala sam još neki broj i slučajno mi se javio neki gospodin, kažem slučajno, jer je i on meni tako rekao - da se slučajno našao u agenciji i javio na telefon - priseća se ona.
Kada mu je ispričala svoj problem, odgovorio je da je "velika gužva u Beogradu, pa bus kasni, ali da će uskoro da stigne".
- Taj bus je trebao odavno da bude u Jagodini, što je značilo da je to još jedna njihova laž. Rekao mi je da sačekam i da će on sada pozvati šofera i javiti mi dokle su stigli. Naravno da mi nije javio, ja sam sačekala jos 15 minuta i opet pozvala tog gospodina. Tada on kreće sa nekom novom nebulozom, kako će taksijem da me prebace do Pojata i da me tamo čeka bus da me preveze do Niša, gde je drugi bus kojim treba da nastavim svoje putovanje u Atinu! E, tada sam pukla i rekla da neću da idem, jer to u ugovoru koji sam potpisala nigde nije pisalo - tvrdi Maja.
Kako kaže, rekla je da je platila da je autobus "pokupi" kod pumpe.
- Pozvala sam dotične predstavnike agencije, koji su inače sve vreme bili izuzetno neprijatni i arogantni, i rekla da neću da nastavim put, jer je sve ovo jedna velika prevara, te da će morati da mi vrate celokupnu sumu, kao i da mi plate što mi je propalo putovanje i doček Nove godine u Atini - kaže Maja.
Maja sprema tužbu protiv agencije, a želela je da u medijima bude objavljena njena priča, kako drugi ljudi ne bi prošli kao ona.
CLOCK TRAVEL: Poslali smo taksi, Maja Milošević je odbila
Iz turističke agencije ne poriču da se ovaj slučaj desio.
- Zbog nedovoljnog broja putnika za Jagodinu je bio predviđen transfer. Po gospođu Maju Milošević je poslato taksi vozilo, kao vid transfera do autobusa u kojem su se nalazili ostali putnici koji su putovali za Atinu. Kao dokaz mozemo priložiti račun koji je taksi služba ispostavila. Gospođa Maja Milošević je taj vid trasfera samovoljno odbila - navode u agenciji.
Video: Naručio majicu, dobio haljinu: Ovo su najveći horori onlajn kupovine
(Telegraf.rs/infocentrala.rs)
Video: Tzv. kosovska policija upala u zgradu opštine Gračanica
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Putnik
Ako je agencija znala da ima malo putnika a naravno da je morala znati onda je ona duzna da obavesti klijenta da je doslo do promene i da ce poslati taxi a ne klijent da zivka telefonom jer u dogovoreno vreme nije ispostovana uvovorna odredba i nije stigao prevoz. Imala je pravo da odbije.
Podelite komentar
Trgovac
Ko radi taj i gresi. Agencija je nspravila gredku i na svoj racun htela da je ispravi, medjutim sve vise ljudi nije spremno na bilo kakav kompromis jer im je vece zadovoljstvo da blate neciji rad na mrezama nego da dobiju to sto su plstili.
Podelite komentar
Lol
U suštini, žena je ishisterisala bez razloga i sama je odustala od puta.
Podelite komentar