Uspešno realizovana kampanja #znamstajevredno, Dexy Co ulepšao praznike više od 100 mališana
Ove praznične sezone kompanija Dexy Co, jedna od vodećih u uvozu, distribuciji igračaka i artikala za najmlađe, zajedno sa svojim maloprodajnim lancem Dexy Co Kids, podržala je jednu potpuno drugačiju Instagram humanitarnu kampanju i još jednom pokazala da zaista živi svoje korporativne vrednosti rado pružajući pomoć socijalno ugroženim društvenim grupama.
Na inicijativu Bojane Savić, autorke bloga „Muzej univerzalnih vrednosti“ i Marije Hudolin, autorke bloga „Motherhud“, Dexy Co je sa zadovoljstvom prihvatio da bude jedini pokrovitelj kampanje #znamstajevredno.
Cilj je od početka bio jasan - motivisati korisnike jedne od najpopularnijih društvenih mreža da se prisete svega što smatraju vrednim i da to prikažu fotografijom zarad radosti najmlađih koji baš kao i svi njihovi vršnjaci zaslužuju potpuni doživljaj praznične čarolije. Fotografije sa oznakom #znamstajevredno zasigurno predstavljaju zbirku životnih dragocenosti i opomenu da u materijalnosti modernog doba u kome živimo, često zaboravljamo suštinu.
- Veliku snagu društvenih mreža trebalo bi usmeriti i ka ostvarenju važnih ciljeva i promovisanju univerzalnih vrednosti, baš kao što smo ovog puta to zajedno učinili i mi. Zahvaljujem se svim "Instagramerima" koji su učešćem izmamili pregršt osmeha i iskrene dečje radosti. Veliko hvala i kompaniji Dexy Co što je, pored visokog kvaliteta svojih proizvoda, podrškom ovoj kampanji potvrdila da zaslužuje svoje jedinstveno mesto na tržištu. Zna šta je vredno! - ističe Bojana.
Deca iz novobeogradskog Svratišta i Doma za decu bez roditeljskog staranja Jovan Jovanović Zmaj su sa osmesima, pesmom i zagrljajima dočekala Deda Mraza i svoje novogodišnje poklone.
(Telegraf.rs/PR)
Video: RHMZ izdao upozorenje, promena vremena, padavine i jak vetar
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.