Nesreća koja čeka da se dogodi u Deliblatskoj peščari: Rampa podignuta, a voz "šiba"

 ≫ 
  • 14

Još jedna nesreća koja samo čeka da se desi. Pruga na izlazu iz Deliblatske peščare, dok prolazi voz, mrkla noć, a rampa podignuta.

Kako je prenela korisnica Fejbuka koja je u utorak uveče prešla preko pružnog prelaza, noću ne radi ni rampa ni signalizacija, a, kako je navela, nemaju ni dovoljno ljudi koji bi signalizirali nailazak voza.

- Pa danju se vidi i ne treba - napisala je Branka Petrović.

Predsednik Srpskog Komiteta za bezbednost saobraćaja Milan Vujanić rekao je ranije da u našoj zemlji ima oko 1.500 pružnih prelaza koji nemaju svetlosno-zvučnu signalizaciju, niti branike i polubranike, kao i da bi dok se to ne učini trebalo ograničiti brzinu vozova na takvim prelazima do 20 km na sat da bi se izbegle saobraćajne nesreće sa teškim posledicama.

Zvanično 2.138 putnih prelaza

U Srbiji prema zvaničnim podacima ima 2.138 putnih prelaza i svi su na neki način obezbeđeni, tvrde "Železnice", kao i da je od tog broja 477 obezbeđeno polubranicima i branicima.

Podsetimo, u teškoj nesreći, u sudaru voza i autobusa 21. novembra prošle godine na prelazu Donje Međurovo, kod Niša, poginulo je pet osoba, a povređeno 27. Železnice su tada saopštile da je taj putni prelaz bio "obezbeđen po zakonu" znacima vertikalne drumske signalizacije.

Video: Opasne pruge Srbije: Alarmantni podaci o železničkim nesrećama

(Telegraf.rs)

Video: IN MEMORIAM: Dragan Marković Palma

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • slađa

    19. decembar 2019 | 22:44

    Savesni građani prijavljuju kvar nadležnim službama "Infrastruktura železnice Srbije", a ne kače snimke po društvenim mrežama. Savesni građani i savesni mediji ne priželjkuju zlo, već traže rešenje i brzo reagovanje od stručnih službi izbegavajući senzacionalizam. Miloš Veliki ne prolazi kroz Deliblatsku peščaru kao ni kroz mnoga druga mesta. Očuvanje železničkog saobraćaja u što većoj meri znači očuvanje Zdrave Životne Sredine! Prema toj temi se ne možemo odnositi poput Skarlet O Hare. "O tome ću misliti sutra". O tome se misli i na tome se radi hitno! Posle se čudite ovolikom zagađenju i molite Boga za košavu. Sledeći put kada vidite da je nešto na pruzi neispravno, postupite ispravno. Obavestite nadležne, a ne ostrašćenu publiku. I poštujte postojeću signalizaciju, kako bi sačuvali živote ljudi.

  • R R

    19. decembar 2019 | 22:12

    Sta je tu cudno, pa u Srbiji je to postalo normalno i svakodnevica dok se zaposleni u zeleznicama javno hvale po drustvenim mrezama kako na svim prelazima postavljaju kamere.

  • PRC

    19. decembar 2019 | 22:07

    Feminiskinja nema vreme da se pozabavi ovim problemom. Njoj je važnije da podrži ženu koja rita i udara radnika obezbeđenja.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA