≫ 

Da li je u redu da se Draži podižu spomenici i po đeneralu nazivaju ulice? Neki su "probili led"

 ≫ 

Nekima ovakvi spomenici i nazivi ulica smetaju...

Komentari

  • Wien

    28. oktobar 2019 | 13:31

    Kako se izmisljeni narodi sa izmisljenim porijeklom od izmisljenih bogumila hvata u odbranu copavog zagorca a devedesetih su isli slozno za zelenom transferzalom i deklaracijom koja zagovara serijat u srcu Evrope...cudo ...nevjerovatno...ne ..nije...to je vrhunac licemjerstva...

    • 28. oktobar 2019 | 17:03

      Ana

      @Wien

      Kako ti ne dosadi vec jednom da skreces sa teksta i skaces sa teme na temu? Tema je da li treba Gen. Mihajlovic da dobije ulicu u Srbiji. A ti se raspisao o izmisljenim narodima, bogumilima, invalidu, transferzalama, deklaracijama, serijatu, licemerstvu........kakav haos u glavi. Strasno. Pokusaj barem jednom da se drzis teme.

    • 28. oktobar 2019 | 17:05

      Jovo

      @Wien

      Druze, ako misi znao Serijat se uci na svim pravnim fakultetima na svetu, pa I u Evropi. Pametnom dosta.

    • 28. oktobar 2019 | 17:19

      salko

      @Wien

      Ti sigurno ne spadas medju milone onih koji su klicali bravaru i za koje je svojevremeno izjavio da zemlja koja ima takvu omladinu ne treba da brine za svoju buducnost.Ti si vec tada znao da si ispravno tj. cetnicki nastrojen.Pa mi licemjerni ti se divimo...

    • 28. oktobar 2019 | 17:19

      Rista

      @Wien

      Nekad su sovinistii govorili da su Slovenci I Hrvati austrijski konjusari. Ali izgleda po tvojim komentarima da im se I neki Srbi pridruzuju.

    • 28. oktobar 2019 | 17:59

      salko

      @Wien

      @ANA Pa kod beclije ti je JNA na jednoj temi zlocinacka,a na drugoj oslobodilacka?!Ma simpa je on!?

  • free

    28. oktobar 2019 | 11:24

    Teško vama sinovi čovječiji dizete spomenik Generalu a vaši očevi suga izdali i ubili

  • Četnik

    28. oktobar 2019 | 10:41

    Živ je Draža umro nije dok je srbstva i Srvije🇷🇸

  • 1234

    28. oktobar 2019 | 10:09

    Neki lazu bez ikakvoga srama. za razliku od Tita i partizana koji nisu saradjivali sa Nemcima Draza vise puta jeste i to na Drazinu incijativu. nisu ga Ameri odlikovali zbog borbe protiv Nemaca vec sto im je vratio njihove americke pilote. a posto su saznali ko se bori sa Nemcima a ko saradjuje sa njima odrekose se saveznistva sa Drazom.

    • 28. oktobar 2019 | 11:14

      salko

      @1234

      Za neupucene,obavezno pogledat Titovu posjetu bijeloj kuci 1971.A moze i bilo koju drugu.Cisto da se vidi ko je ko.Ipak je autentican snimak nesto drugo od rekla-kazala.

  • Mako

    28. oktobar 2019 | 09:38

    Ako su ga Ameri odlikovali a oni su znali ko se bori protiv Nemaca , ne vidim razlog zašto da nema spomenik . Bio je građanski rat između Partizana i Četnika i to je istina a da su svi sarađivali sa Nemcima i to je istina .

    • 28. oktobar 2019 | 10:23

      Dača

      @Mako

      Saznali vremenom pa otkačili Mihailovića kao saveznika jer se nije borio protiv Švaba već sarađivao veći deo rata sa njima.

  • 🇷🇸

    28. oktobar 2019 | 09:25

    Hvala Bogu.

  • Miraš

    28. oktobar 2019 | 09:09

    O kom Bijelom Polju je riječ ? Ovom u Crnoj Gori ili ? Da li neko zna

  • Zoran

    28. oktobar 2019 | 08:09

    Vojni rok sam sluzio '79/'80,u Celju u kasarni u kojoj je 1938.godine komandant bio Pukovnik Draza Mihajlovic. Nekada nama bratska (po komunistima)a sada samostalna drzava Slovenija.!!!

    • 28. oktobar 2019 | 08:11

      salko

      @Zoran

      Kako je bilo sluzit kod bravara?Jel bilo repete?

    • 28. oktobar 2019 | 09:02

      BosnaE

      @Zoran

      Samo se tad ta kasarna zvala Joze Menih Rajko,nikakve veze nije imala sa okupatorskim slugama.

    • 28. oktobar 2019 | 10:33

      Zoran

      @Zoran

      Da kasarna Joze Menih Rajko (novoizgradjena) i druga kasarna iz vremena Austro-Ugarske napustena pored reke...u ovoj drugoj je sluzbovao pukovnik Mihajlovic.

  • Beograd

    28. oktobar 2019 | 08:03

    NARAVNO ZIVEO NAS DJENERAL MIHAJLOVIC

    • 28. oktobar 2019 | 08:52

      qwerty

      @Beograd

      od kada takvi slegose u Beograd posta nam metropola izolovana tacka na mapi sveta.

  • salko

    28. oktobar 2019 | 07:43

    Pa Srbi i Hrvati(po procitanom vecina)imaju ista razmisljanja kad je Tito u pitanju!?Dijele se iste muke.To je divan pokazatelj kako se moze biti dobar drug i drugarica..

  • Milan

    28. oktobar 2019 | 07:34

    Normalno da je u redu a onom ustasi orusiti sve spomenike

    • 28. oktobar 2019 | 08:09

      salko

      @Milan

      Tako je!I vratit opanak a bacit adidaske.Jest da ima malo one Titovu svoje (ne)damo,a tudje (ne)cemo ali nema veze,tako nalaze tradicija.Pa u svijet sa stilom!!

  • Cetnici Republika Srpska

    28. oktobar 2019 | 07:31

    Kad bi znala pokolenja zasta bjehu ogresena. Podigla bi hram slobode za Cetnike i Vojvode!

  • Djoma

    28. oktobar 2019 | 07:17

    Srbi su u svetu uvazeni kao antifasisticki narod zbog cinjenice da su sacinjavali 80% partizanskog pokreta. Jer svet priznaje jedino NOP kao oslobodilacki pokret. Srbi su ponosni na tu cinjenicu, ali znacajan dio tog naroda se u isto vreme ponosi sa antifasistickom borbom i pljuje one koji su izneli tu borbu, a velicaju sluge okupatora. To su Srbi. Zato se ne pitajte sto nas sedaju u zadnje redove kada se obelezavaju antifasisticki jubileji, znaju i oni da smo se sami odrekli nase borbe. A siptari i ustase vesto koriste momenat i sebe namecu kao nekakve antifasite iako im je u genetskom kodu fasizam urezan kao dio postojanja..

    • 28. oktobar 2019 | 09:49

      TT

      @Djoma

      Iz koje je to bajke? 80%, kako da ne.

    • 28. oktobar 2019 | 11:37

      Wien

      @Djoma

      Lupas kao otvoren prozor..Francuska je isto imala dva pokreta otpora...jedan nacionalni francuski (prosto receno) kao i nasa JVuO i komunisticki kojima je prvenstveno bio cilj vlast pa tek onda sloboda...a Poljaci nas nisu zvali zbog copavca i Staljina tacnije komunjara jer su staljinove komunjare zajedno sa nacistima okupirali Poljsku i pobili sav komandni kadar ...

  • ЗБ

    28. oktobar 2019 | 07:04

    Наравно, споменици Дражи,а не комуњари и шпијуну непознатог порекла који је све чинио против срба и Србије. Да је после другог рата све стављено на своје место, данас би усташе знале и не би Колинда могла да лаже, ко је ко био у том рату. Не би било лажних граница које су они исцртали у Југославији и не би било лажних нација и народа. Само се сетите тога да је он кумовао сваком 10-ом шиптарчету, новорођеном непријатељу Србије. А господин Драгољуб Михајловић- Дража је био српски официр, српске регуларне војске, под заклетвом Краљу. Титове комуњаре, протуве са улице, су уништиле Србију. А све оно што је ишта вредело и у том комунистичком покрету, завршило је на Голом отоку. Па и мој отац. На тај начин, уз србе комунисте, издајнике Србије, друг Тито је средио Србију и сатерао је у пропаст у корист словенаца, хрвата, муслимана, шиптара и осакатио је вечно са две покрајине. Итд. итд. Дражи треба подићи споменике у сваком месту у Србији и Републици српској.

  • NP

    28. oktobar 2019 | 06:54

    A zasto nije uredu da mu se podigne. Kome treba da podizemo bezboznicima koji su nas unistili. Mozda treba da dizemo Kardelju,Dolancu,Bakaricu ili Milosu Minicu. Ili mozda Cercilu koji je bobardovo Beograd da bi doveo komuniste na vlast odnoso Tita.

  • Dejan

    28. oktobar 2019 | 06:40

    Stari covek 92 godine mi je pricao kako su Sabac oslobodili cetnici od Nemaca iz pravca Valjeva. Kao i to da su komunisti mesali te vojnike sa partizanima, obecavali da ce dobiti uzicku republiku a cetnicke komadante koji su biki najhrabriji u borbi sa partizanima ubijali iza ledja i lagali kako su im vodje korumpirane, zlocinci i vrbovali ih u partizane. Eto to je sabacka istina koju niko nece da objavi. Sluzbeno , Sabac su oslobodili partizani iako je Sabac oslobodila Drazina vojska na koju sam ja ponosan sa svojih 40 god. Ziveo srpski kralj !!!

  • Goran

    28. oktobar 2019 | 06:31

    Ja sam iz Raske evo dajem inicijativu da glavna ulica u Raski ponese ime Naseg Slavnog i vecnog Komandanta,djenerala Draze.

    • 28. oktobar 2019 | 09:08

      BosnaE

      @Goran

      Ako ti dajes inicijativu,onda je to zavrsena prica.

    • 28. oktobar 2019 | 12:25

      Lacko

      @Goran

      Ne unosi nemir u Rasku.

    • 22. maj 2024 | 14:19

      SRB

      @Goran

      Не каже се за бадава: "у срцу Босна, у глави фосна"...

  • Aca BJ

    28. oktobar 2019 | 05:28

    Mene zanima dokle će država agencijama za zapošljavanje i firmama kojima su živi ljudi, nečiji roditelji i nečija deca, iznajmljeni dozvoljavati da se iživljavaju nad radnicima.

  • Losemi

    28. oktobar 2019 | 02:46

    Milose, ma ti ovde napisa citavu istoriju, tvoju I Drazinu.

  • baki

    28. oktobar 2019 | 00:51

    Nego sta je nego u redu koliko miliona srpske nejaci je spasio. Hvala mu i slava

  • Verko Rakic

    28. oktobar 2019 | 00:44

    Rodjen sam u jednom selu u blizini Kraljeva.u skoli su me ucili da su cetnici izdajnici.ja to kazem svom dedi koji je ucestvovao na cuvenoj bitci kod Kraljeva na strani kraljeve vojske gde mu je i bilo mesto.posle partizanske izdaje koja je pripisana cetnicima gde su nemci streljali 100 za jednog komunisti su se povukli. A nemci su zato i streljali jer je bio cilj unistiti sto vise Srba. Deda mi je rekao sinko pobedili su komunisti i tako pricaju a kad porastes saznaces pravu istinu. Tako je i bilo.

    • 28. oktobar 2019 | 09:10

      qwerty

      @Verko Rakic

      je li onu istinu koju Bela kuca i Pentagon preko svojih marioneta odrede da je istina?

  • љиљана

    28. oktobar 2019 | 00:32

    Можемо ли једанпут да опростимо једни другима? Какви смо то православци? Опраштамо и горим непријатељима, а не можемо својима? Љубимо једни друге, доста анимозитета. Колико смо споменика имали са друге стране, па ништа. Било па прошло.

  • Omladinci

    28. oktobar 2019 | 00:30

    Dvadesetog veka junak to je Cica Draza nas

  • Pera

    28. oktobar 2019 | 00:25

    Druze Tito tebe ljudi LAZU,ONI VOLE DJENERALA DRAZU!

  • DD

    28. oktobar 2019 | 00:14

    A šta ćemo sa brojnim Srbima koje su Draža i njegova bulumenta pobili ili predali direktno u ruke Nemcima? Draža je bio jedna od najsramnijih ličnosti iz naše istorije za razliku od pravih srpskih heroja kojih smo imali itekako.

    • 28. oktobar 2019 | 07:36

      ...

      @DD

      Ti znas da je predao i pobio, aj cuti molim ako nemas pojma istoriju...

    • 28. oktobar 2019 | 08:48

      DD

      @DD

      @... Naravno da se to zna. I ne zaboravljaju se ubice i zločinci makar pripagali i istome narodu.

    • 28. oktobar 2019 | 10:59

      Crni

      @DD

      Pobednik pise istoriju kao sto je bilo i bice kao i posle velikog rata i tu istoriju si ucio u skoli. Pametnom dovoljnond ashvati.

    • 28. oktobar 2019 | 23:41

      DD

      @DD

      Crni to je samo delimično tako. Pošto Amerika retko gubi ratove onda je istina samo ono što oni kažu?

  • Ко Ста

    28. oktobar 2019 | 00:08

    Наравно да треба, заслужио је! Интелигентан, смеран, храбар, одан – чича Дража. Не разумем како неки људи (и поред велике доступности историјских података) не виде последице које нам је Тито и његов комунизам оставио иза себе. Проучите историју, испрани мозгови, па ћете следећи пут размислити два пута пре него што кренете да величате највеће злочинце савременог доба. Поздрав!

  • Dane

    28. oktobar 2019 | 00:06

    Mozda po Klintonu? Toni Bleru ili Olbrajtovoj?!!!

  • 534

    27. oktobar 2019 | 23:23

    Najveće zlo koje se srbima desilo nije 500 god turaka nego 75 god komunizma. Nikako da odu.

    • 27. oktobar 2019 | 23:31

      nikolas

      @534

      ZBOG KOMUNJARA SVI CEMO OTICI U 3 P.M,!!!!

    • 27. oktobar 2019 | 23:32

      Milos

      @534

      Veliko zlo ali ce otici smenom generacija.Stare je taj sistem istrenirao.To su oni ne gladni vec pohlepni sto hrle gde se nesto poklanja, gde su snizenja...Samo da je njima dobro.Za njih ce priroda da se pobrine.Bitno je da mladi koji dolaze budu nacionalno svesni.Od toga sve polazi.Da budu posteni ljudi, hrabri, pozrtvovani za porodicu, prijatelje, saborce... Nasem narodu za pocetak treba fanaticne volje i upornosti.

    • 27. oktobar 2019 | 23:58

      salko

      @534

      A ti uzmi crnu zastavu sa mrtvackim glavama pa kreni sa prevaspitavanjem.Po uzoru na pretke...

    • 28. oktobar 2019 | 00:41

      Panjković

      @534

      Kaže taksista koji ne bi dao nikome više da taksira već bi hteo doživotno zagarantovano radno mesto.

    • 28. oktobar 2019 | 01:44

      VR

      @534

      U doba komunizma smo jedino bili slobodni, opismenili smo se, solidno ziveli, a sada se vracamo u blato I opanak iz kojih smo jedva izasli. Verujemo lazovima, a rugamo se pametnim. Steta, imali smo sansu.

    • 28. oktobar 2019 | 03:22

      N.N.

      @534

      Kad bi neznalica jos znao sta je znanje..

    • 28. oktobar 2019 | 08:21

      Čurko

      @534

      Ni ne znaš šta je komunizam.

    • 28. oktobar 2019 | 11:13

      Crni

      @534

      Svaki sistem ima svoje dobre i lose strane i ljude naravno. Licna percepcija uglavnom nije dobra za globalno rasudjivanje. Onaj koji moze da odvoji licno od posla i ili drzavnog je odlican lider a takvih je strasno malo u sadasnjem svetu.

  • Milos

    27. oktobar 2019 | 23:13

    Njemu hvala na svemu sto je uradio za nas tokom nekoliko ratova.A takodje hvala i trojici mojih pradeda koji su bili njegovi vojnici.Vasom zaslugom ja sebe mogu danas da nazovem Srbinom koji prica srpskim jezikom.

    • 27. oktobar 2019 | 23:26

      salko

      @Milos

      Pa,po ovim komentarima ispade da je preko 90%Srba bilo u cetnicima.Znaci u Srbiji se nije mogla cuti ona ,druze Tito mi ti se kunemo,??!Ma nema sta,djedovi bi bili ponosni na Vas,samo tako nastavite.

    • 27. oktobar 2019 | 23:35

      Milos

      @Milos

      Ne znam ja gde su drugi bili.Znam da su moji i sa oceve i majcine strane bili u njegovoj vojsci.Ponosim se time i hvala im.Oni jesu nosili kokardu na glavi ali su je nosili i Hrvati, Bosnjaci i Slovenci tokom zajednicke kraljevske vojske 1918-1941.

    • 28. oktobar 2019 | 08:23

      Milos

      @Milos

      E Jado.

    • 28. oktobar 2019 | 09:54

      ReKo

      @Milos

      Nije problem u kokardi problem je sto je kokarda zloupotrebljena od onih koji su se zakleli za nju,a onda izdali svoj narod a to Valjevčani dobro znaju i mnogi drugi

  • Nikola

    27. oktobar 2019 | 23:12

    ŽIV JE DRAŽA, UMRO NIJE!!!

  • Milos

    27. oktobar 2019 | 23:06

    Treba i te kako.Covek je bio ucesnik Prvog i Drugog Balkanskog rata, Prvog svetskog rata i intervencije na Kosovu pocetkom 20-ih godina.Nosilac 19 nasih i stranih odlikovanja.Odlikovan od strane americke, engleske, francuske, poljske i cehoslovacke Vlade.Samo tokom Prvog svetskog rata je ranjen 4 puta.Ucesnik albanske golgote i proboja Solunskog fronta.

    • 27. oktobar 2019 | 23:48

      salko

      @Milos

      Bravar jedino nije dobio odlikovanje od fasisticke Njemacke.Oni su ,pazili, na svoje saveznike.I usput se slikali.

    • 28. oktobar 2019 | 00:31

      Voja

      @Milos

      A onaj iz kuce cveca pucao na nas u prvom sv ratu

    • 28. oktobar 2019 | 08:25

      Kalaba

      @Milos

      I oslobodio Srbiju od nacista.

  • daree

    27. oktobar 2019 | 22:47

    Svako u okruzenju ima nekog svog Dražu dok tog istog svako kompromituje i optužuje ali sa suprotne strane.Šta je dobro učinio taj Draža ili neki tamo heroj Pinki za nas Srbe????

    • 28. oktobar 2019 | 00:11

      Nexxx

      @daree

      Oslobodio Krusevac moj rodni grad. I hvala mu na tome!

  • Putin R.S

    27. oktobar 2019 | 22:27

    Jeste. Ubijen je kao zver, a istinu o njemu su izopacili nepismeni i neskolovani komunisti koji nisu znali ni da pisu ni da citaju. Postavljani su na visokim mestima zbog svoje odanosti partiji bez obzira sto nisu imali ni po 2 razreda skole. Pisao je istoriju jedan Broz koji se i u prvom svetskom ratu borio protiv kralja i Srba. Draza je bio patriota, skolovan, i jako cenjen kod obicnog seljaka i naroda. Zarekao se i zakleo na vernost kralju i otadzbini i zato je izmasakriran.

    • 28. oktobar 2019 | 01:48

      ivica

      @Putin R.S

      A ovi sto su sada na vlasti i koji pisu istoriju su pismeni?!?!? Sad odjednom su svi za drazu i pljuju po komunizmu a dobro je bilo dobiti od firme i stanove i letovanja u istom tom komunizmu....

  • Zvele

    27. oktobar 2019 | 22:23

    Živ ČIČA umro nije dok je srpstva i Srbije.Slava Čiči!!!!!!

    • 28. oktobar 2019 | 00:32

      Voja

      @Zvele

      457 minusa??? Mene je sramota sta sam doziveo 😢😢😢

    • 28. oktobar 2019 | 07:06

      ЗБ

      @Zvele

      С' вером у Бога, за Краља и Отаџбину!

  • Дејан Младеновић

    27. oktobar 2019 | 22:11

    Да апсолутно ДА

  • Regent

    27. oktobar 2019 | 22:11

    Deco, okanite se mržnje i podela. Pokušajte da istoriju sagledavate iz objektivnih izvora. Srbija je imala dva antifašistička pokreta i to je činjenica. Komunizam je kao društveno uređenje propao i nema razloga da opstaje komunistička propaganda kojoj je odgovarala podela u srpskom društvu. Srbija ima čime da se ponosi i svi junaci koji su se borili za njenu slobodu zaslužuju pamćenje i poštovanje. Pomirenje je preduslov da nikad više u Srbiji ne udari brat na brata jer to samo našim neprijateljima odgovara.

    • 28. oktobar 2019 | 01:47

      Bole

      @Regent

      Kako da se pomitim sa nekima koji su klali komsije, a I nase. Ne mogu I necu.

    • 28. oktobar 2019 | 11:21

      Crni

      @Regent

      Bole oni koji su klali imaju ime i prezime i ima ih kod svih samo je pitanje ko i koliko i u cijem intetesu? Regent Bravo za komentar treba da se ponosimo istorijom i hrabroscu nasih predaka, bio bi red da saznamo i naucimo prvo nas matore pa i decu pravoj istoriji a mislim da nema puno stvari kojih bi se stideli naprotiv.

  • Tesla

    27. oktobar 2019 | 21:57

    Salko,ti mora da si iz Pozara( kasaba u srcu Srbije) tamo ima mnogo ponavljala!

    • 27. oktobar 2019 | 23:06

      salko

      @Tesla

      Tako je!Ali ja zivim u samom centru grada.Tamo nema ,,ponavljala,,..

  • Srbija

    27. oktobar 2019 | 21:49

    ŽIV JE DRAŽA UMRO NIJE DOK JE SRBA I SRBIJE!

  • Naravno

    27. oktobar 2019 | 21:48

    On je bio komandant legitimne srpske vojske a ovi drugi su bili teroristi

    • 28. oktobar 2019 | 01:49

      Loki

      @Naravno

      Je li srpske vojske ( onda je bio I sovinista) ili jugoslovenske kojoj je polozio zakletvu.

    • 28. oktobar 2019 | 01:59

      N.N.

      @Naravno

      Da, tacno da je bio pismen,Ali ie upskao stvar on I Kralj

    • 28. oktobar 2019 | 04:19

      djordan

      @Naravno

      Kako se istorija ponavlja: ta legitimna vojska (olako) izgubi rat (poubijavsi / poklavsi dobar broj Srba usput) slicno kao sto su teroristi na KiM-u porazili legitimnu vojsku. Vidis da se ne valja potcenjivacki odnositi na one koji su oterali Nemce iz Srbije. Sve se to vrati! Jadikuje se sada na odnos pobednika prema porazenima kao da bi u obrnutom slucaju bilo bolje. Dovoljan primer kako bi to bilo je pruzila ta "legitimna vojska" najzverskijim ubijanjem zarobljenih protivnika (i civilnog stanovnistva).

  • 534

    27. oktobar 2019 | 21:44

    Pa dosta su nas lagali Prle i Tihi.

    • 27. oktobar 2019 | 21:50

      salko

      @534

      Dok su bili Prle i Tihi ti si bio neko i nesto.Sad cekas da ti Taci odobri ulazak na Kosovo.

    • 28. oktobar 2019 | 11:24

      Crni

      @534

      Raspitaj se malo po kojim delima i junacima je uradjena serija povratak otpisanih i kom pokretu su pripadali?

  • LJIG

    27. oktobar 2019 | 21:42

    slava Čiči

  • rade6

    27. oktobar 2019 | 21:41

    yu nostalgicari komunisti i rusofili samo mogu da blebecu po Srbiji to nigde vise ne mogu.Da je komunizam valjao ne bi propao.

    • 27. oktobar 2019 | 23:27

      Zoran

      @rade6

      Sto nije propao u Kini. Tamo Amerika nema dugacke prste. Ako ti je dobar kapitalizam onda radi za bedu.

    • 28. oktobar 2019 | 04:22

      djordan

      @rade6

      Sto se to ne bi moglo primeniti i na kraljevinu za kojom toliko zalite? Da je valjala ne bi je "teroristi" unistili!

  • Cika Mile Zmaj Pravi

    27. oktobar 2019 | 21:38

    A jeli breeee jel nadjoste Cicino grobno mesto???!!! Spmenici i ulice nicu, a niko pijma nema gde je pokopan!!! Toliko o Cici...

    • 28. oktobar 2019 | 07:15

      ЗБ

      @Cika Mile Zmaj Pravi

      Увек је било оваквих глупана.

  • Nikola319

    27. oktobar 2019 | 21:27

    Koliko gamadi levicarske i komunjarske!!!

    • 27. oktobar 2019 | 21:47

      salko

      @Nikola319

      Sta su ti bili deda,otac,stric...Da li su svi bili u cetnicima,ili su bili odani voljenom marsalu.Pazi sta pises,nisu svi rodjeni prije 10,20-et godina!?

  • Nikola 319

    27. oktobar 2019 | 21:23

    Pa smetaju, vama liberalima, slucajnim Srbima, prodali se za 10 e pa sad ajde pljuj po Srbiji i istoriji nasoj!!! ZIV JE DRAZA UMRO NIJE, DOK JE SRPSTVA I SRBIJE!!!

  • Raša

    27. oktobar 2019 | 21:19

    Ja kao Komunista se nebi složio sa tim !

    • 27. oktobar 2019 | 21:38

      Zek Bellmonda

      @Raša

      Ja isto se ne slazen sa tim ja sam komunista zao mije četnike izdaice Srpskog naroda

  • 🇷🇸

    27. oktobar 2019 | 21:19

    Komunjere komunjere vi volite samo pare, svi ste vi komunisti....!

    • 27. oktobar 2019 | 22:08

      😔

      @🇷🇸

      A ŠTO SLAVISTE PRIJE NEKI DAN S MEDVEDEVIM . E KAKAV STE VI NAROD . JEL VE DRAŽA OSLOBODIO. E SRBADIJO TUŽNA LI SI . 😯😯😯😯😯

    • 28. oktobar 2019 | 02:56

      N.N.

      @🇷🇸

      Radio Sam 7ha. 7 dana. 2 Dana slobodan, pristojna plata plus 13pl. Sindikatom na moru I na Zlatiboru 2 puta.Srbska sela su bila pina Ljudi,,Niko da nas pokrade, Ljudi su Imali sve zagarantovana radna mesta bili zadovoljni, druzili se, nije bilo Ovoliko ubistava I samoubistva, islo se Crkvu I krstili Decu,ko je naravno hteo, a sada Ovolikog zla I ovakvih prljavstvtvina,Stetocina nije se moglo ni zamisliti da ce se dogoditi. Ovo je ziva istina ,za one koji lupaju praznu slamu. Toliko.p.s. Jutros na Reg.Tv, vidim i cujem Zena ima porodicnu penziju, 4.000.din PA mu vidi.. ma Evo vam ga na ovaj vas Kapitalizam I Uzivajte..

  • Lala

    27. oktobar 2019 | 21:14

    Samo se vi igrajte sa nama, svetom a I Rusima. Pre nego sto je prvi put dosao u Beograd Putin je ttazio da se prvo vrate imena ulica u Beogradu I uredi zapusteno grobkje oslobodilaca I vracena su Marsalu Birjuzovu, generalu Zdanovu, Peki Dapcebicu, Koci Popovicu.....a kada dode Putin prvo polozi venac na groblje jugoslovenskih partizana I sovjetskih boraca palim za oslobodenje Beograda. Covek zna istinu. Ove godine na proslavi oslobodenja ruski hor Aleksandrov je otpevao pesmu, Partizan, tim se dicim kao i ostale partizanske I sovjetske pesme iz rata. Ne stavljajte mu prst u oko. Drazinom spomeniku bi se jedino obradovali neki Amerikanci I neki Englezi I neki Srbi.

    • 27. oktobar 2019 | 21:36

      PRC

      @Lala

      Ima neki genetski kvar u četničkim sivim ćelijama. Za njih je evolucija stala pre 80 godina.

    • 27. oktobar 2019 | 22:05

      🇷🇸

      @Lala

      Veci sam rusofil od bilo kojeg komuniste iako sam srcem i dusom za Drazu Mihajlovica!

    • 27. oktobar 2019 | 23:29

      Zoran

      @Lala

      Bravo za komentar.

    • 28. oktobar 2019 | 02:03

      Kiki

      @Lala

      Tokom govora Medvedev je rekao da je protiv prekrajanja istorije ali "nas" prevodilac to nije preveo.

    • 28. oktobar 2019 | 02:08

      Peko

      @Lala

      Tokom govorai je nas predsednik zahvalio Srbima koji su oslobodili Beograd 1944, a na bini je bio Duplancic, 93 godine star partizan Prve proleterske brigade, Hrvat splicanin, koji je ucestvovao u borbama.. Ipak treba reci da su Beograd oslobodili jugoslovenski partizani I sovjetski vojnici, uglavnom Ukrajinci.

    • 28. oktobar 2019 | 11:27

      Crni

      @Lala

      PRC edukuj se malo moze i politikin zabavnik za tebe dovoljno

  • Срб

    27. oktobar 2019 | 21:13

    Господине бељан не постоје две истине У свакој ситуацији само је једна истина У овом случају прави антифашисти и борци за слободу и наравно заштиту Српског народа су били припадници југословенске војске у отаџбини

    • 27. oktobar 2019 | 21:25

      salko

      @Срб

      Lijepo si ovo napisao,samo si na kraju trebao dodati.. ,ako se mi Srbi pitamo,..

    • 28. oktobar 2019 | 00:15

      DD

      @Срб

      Koga su to oni zaštitili od Srba? Draža je pok5enuo bratoubilački rat udarivši i to s leđa na partizane koji su bili puni Srba.

    • 28. oktobar 2019 | 01:55

      Jovo

      @Срб

      Zar ne vidis suprotnost koju si napisao. Jugoslovenska vojska je branila Srbe. E, ako je tako onda je izdala ta Drazina jugoslovenska vojska sve druge narode Jugoslavije, zato mu se izmedu ostalog I sudilo. Zbog izdaje.

    • 28. oktobar 2019 | 11:36

      Crni

      @Срб

      Jovo zavisi od podrucja ko je gde imao vise iticaja u Srbiji vetnici u Sloveniji njihov oslobodilacki pokret oko bihaca komunisti u krajini Djujic itd. Partizani (mada niko nema dokaza sta se stvarno sesilo cak ni nemci) ili Britanci ( nisu se vratili iz Smedereva) su npr u Smederevskoj tvrdjavi digli u vazduh skladiste municije ubili preko 2000 Srba. Svi su objavili dokumenta sem komunista te stoga mislim da su najverovatnije oni digli u vazduh, koliko su samo u Beogradu streljali ljudi nakon zavrsetka rata? Pitajte stare Beogradjane? I u drugim mestima je bilo slicno ako ne i gore Glupo je komentarisati bez svih podataka

  • Pera

    27. oktobar 2019 | 21:11

    Smeta vodja antifasistickog pokreta koga su i Amerikanci odlikovali,ali zato ne smetaju trgovi sa imenima narkomana rok muzicara,ne smeta Carli Caplin koji nicim nije zaduzio Srbe i Srbiju ,ne smataju imena gradova bivse SFRJ u kojima nema vise Srba itd,itd.

  • Zijad Žigić

    27. oktobar 2019 | 21:06

    Živ je Čiča, umro nije! Za Srpstvo sve, Srpstvo nizašta!

    • 27. oktobar 2019 | 21:34

      Чича

      @Zijad Žigić

      Да се Дражин Барjak виjе неби било Албаниje, била би Равна Гора на три српска мора...

  • Gole

    27. oktobar 2019 | 21:06

    Draza nije rehabilitovan. Samo je sudski proces proglasen nevazecim.

  • 🇷🇸

    27. oktobar 2019 | 21:01

    Istoricari crvenih zapisa gledajte istinitu istoriju a ne istoriju ćope- tile-teleta koji je pobio i koji jos uvek ubija srpski narod svojim demonizovanjem Srba a velicanjem ustastva proverenih zlocinaca koji i danas zele da pobiju sve Srbe!Ne stavljajte u isti kos ljoticevce i na neki nacin Nedicevce sa Cicom Drazom!Ziv je Draza umro nije dok je Srba i Srbije!

    • 27. oktobar 2019 | 21:23

      PRC

      @🇷🇸

      Ti si tako rođen ili se praviš? A ovo dvoje što si nabroja ista su to sorta kao tvoj draža.

    • 27. oktobar 2019 | 22:26

      Aca

      @🇷🇸

      Sta ti jado znas o Ljoticevcima i Nedicu,znas samo ono sto su tvom ogranicevom mozgu servirali izdajnici Srpskog roda

    • 28. oktobar 2019 | 03:27

      N.N.

      @🇷🇸

      Dosta je bilo!.

  • salko

    27. oktobar 2019 | 20:58

    Sto vise spomenika i sto vise ulica za cica Drazu.Treba to izvest sa stilom..krenete ulicom cica Draze,pa skrenete u ulicu Ratka Mladica i zavrsite u ulici Radovana Karadzica?!Da ljudi znaju gdje su dosli!

  • nikolas

    27. oktobar 2019 | 20:57

    POMIRENJA NECE JOS DUGO BITI JER JE GENERAL STRELJAN PA ISKASAPLJEN SEKIROM A ONDA BACEN U KRECANU PO JOSKINOM NAREDJENJU !!! JOSKA JE POBIO 900 HILJADA PRAVOSLAVNIH SRBA I ZA TO MU JE PODIGNUTA KUCA CVECA!!!! RANE SU DUBIKE I NEKA TO OSTANE NASOJ DECI U AMANET DA SE IZMIRE!!!

  • Srbin

    27. oktobar 2019 | 20:55

    Istinom do ulice i spomenika generala Draže Mihajlovića u svakom mestu u Srbiji i Republici Srpskoj.

    • 27. oktobar 2019 | 21:42

      Dasa

      @Srbin

      A sto u Rep Srpskoj? Draza nikad nije ni cuo za taj entitet.

  • Gile

    27. oktobar 2019 | 20:55

    Živ je Draža umro nije, dok je srpstva i Srbije.

  • Stojan

    27. oktobar 2019 | 20:48

    Naravno. Živ je Draža umro nije, dok je Srba i Srbije! Heroj naroda!

    • 28. oktobar 2019 | 00:48

      bane

      @Stojan

      Stojane idi gledaj farmu i rijaliti to je za tvoj mozak i tvoj zivot ,a istoriju nediraj ,mnogo je to komplikovano za tebe.

  • Nebojša

    27. oktobar 2019 | 20:46

    Bilo bi interesantno da se pokaze makar jedna naredba DM za napad na Nemce i jesna jesina bitka protiv Nemaca. Nema ih. Reahbilitovan je ali kako i zasto... To vam je kao ovi tajkuni sto su oslobodjeni....

  • Iki

    27. oktobar 2019 | 20:43

    U ovoj bananiji je sve moguce..

  • JS

    27. oktobar 2019 | 20:42

    Boze, ima li te? Pa do kada cemo prekrajati istoriju?

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA