Jedan ručak na ekskurziji od 8.000 dinara nas je posvađao: Pljačka roditelja ili razmaženost svih?

"Možda hrana i nije prelepo servirana, instagramski, ali ima i grašak i pire i meso, izvini, šta bi ti?", navela je jedna čitateljka

Komentari

  • Mara

    12. oktobar 2019 | 20:43

    Dragi moji, dok je bio javni poziv to je bilo koliko toliko transparentno. Javne nabavke gde se raspisuju uslovi u kojima osim slike vlasnika kompanije trazi se nemoguće vecina agencije neće proći. Tada su se pojavili "moćnici" koji su zakupili interesantne lokalitet i digli cenu sa kojom direktno pljačkaju roditelje. Vama za informaciju u mnogim metropolama polupansion za učeničke grupe je od 19 do 24 eur a kod nas 35 eur gde deca dobiju paštetu parče hleba i malu mermeladu sa soljom čaja.

  • Pero

    4. oktobar 2019 | 15:33

    Ne odgovaraju djeci povrće i meso, navikla na pekaru i mek. I onda panika.

  • Nikola

    4. oktobar 2019 | 13:11

    Ukoliko bi cena ekskurzije bila znatno manja (tj. da cena nije problem), jedino što bi neka deca zamerala obroku je grašak.

  • Nikola

    4. oktobar 2019 | 11:13

    A na slici ugljenisano parče mesa, ko je dopustio da se to servira deci za jelo?

    • 4. oktobar 2019 | 11:56

      Boki

      @Nikola

      Izvini a gde ti vidis ugljenisano meso.Ajde molim te normalna porcija hrane.Nego je veci problem sto su deca razmazena a pojedini roditelji jos i vise.A jos nesto sta ocekujete da je puno 8000 ajde malo racunajte pa sta hovete picu hamburgere ma dajte jel kuci tako jedete svaki dan to je samo uobrazenost

  • љиљана

    4. oktobar 2019 | 11:04

    Сви да једу исто - наставници и ђаци - то је најпоштеније.

  • Boki

    4. oktobar 2019 | 11:03

    Ekskurzija nije ni zamišljena kao gastro doživljaj za osnovce,(Ionako je PIZZA zlatni standard) već edukativni sadržaj. Teze su u svemu zamenjene. Da je skupo, skupo je. Ali koliko vidim da je ekskurzija jeftinija sve bi bilo bolje. Decu maltretiraju u školi ako nemaju patike od 25ooo, kupujete im mobilne od 800 do 1000e, računi za internet, mobilni, kablovsku su preko 6000 dinara svaki mesec i to je "povoljno". Plaćate kojekakve škole engleskog 30 do 40e a deca jezik znaju odlično i bez dodatne škole preko interneta i crtaća. Škole "baleta" kod starleta i naravno takmičenja u inostranstvu za 450e 2 noći. I to je u redu. Naravno da treba raditi na tome da cena ekskurzija košta realno ali je širok spisak onoga što ulazi u cenu. Ne možete očekivati da neko vodi vaše dete 5 dana, da ne bude u krugu svoje porodice i da to radi za džabe. Pa oni tamo ne spavaju danima i paze da vaša deca ne preskaču sa terase na terasu, da se ne napiju i otruju od alkohola. Vi naravno uvek ćete reći MOJE DETE TO NE RADI. Radi, kao i većina dece tog uzrasta. Na žalost jedina impresija sa odmora, ekskurzije je ta kakav je bio wi-fi. Odu na more i ne izađu iz sobe.

  • Zzzz

    4. oktobar 2019 | 10:59

    Prvo ovo nije rycak od 8000. Ovde je put, nocenje, 3 obroka i dnevnica nastavnika/ucitelja. Kad se sve to razdvoji mozemo da komentarisemo da li je skupo ili ne. Ali ZLATIBOR je postao skuplji od Svahcarske.

  • Marina

    4. oktobar 2019 | 10:10

    Najgore u svemu sto deca dobijaju jednu hranu a ucitelji i vaspitaci skroz drugu i bogatiju a pritom im sve placemo i dobiju dnevnicu!

    • 4. oktobar 2019 | 13:13

      Nikola

      @Marina

      Slažem se sa vama, i meni se isto ne sviđa to što su nastavnici dobili bolju hranu i to što su plaćeni.

  • Pera

    4. oktobar 2019 | 10:05

    Rucak je zdrav i taman za dete kako vidim na slici!

  • Ja

    4. oktobar 2019 | 09:17

    Obavezno ukinuti ekskurzije i rekreativne nastave. U danasnje vreme samo idu deca ciji roditelji jedva cekaju da ih se otarase

    • 4. oktobar 2019 | 10:23

      Ceca

      @Ja

      Ne, zašto ukinuti ekskurzije? Samo pooštriti kriterijume i obavezati nastavnike da kada vide ovakvo nešto reaguju. Ako je deci servirano nešto što nastavnici ne bi jeli, onda ne treba ni deci dozvoliti.

  • Cica

    4. oktobar 2019 | 09:03

    Gospođa koja je progovor dala znala je unapred cene. I nije došla, valjda , da se tovi vec da se odmori. Mozda je htela vola pecenog na stolu.

  • Cica

    4. oktobar 2019 | 09:00

    Zasto idete ramo gde he preskupo. Zlatibor je lepo mesto ali su cene naduvane . Te iste , ili jos bolje usluge imate na Zlataru, za dosta nize cene. Nemojte se zavaravati ako je nesto skupi da je i dobro . Nista nemate na Zkatiboru sti nemate ba Zlataru. Jedino sto je Zlatibor postao grad a ne planina na kojoj ljudi traze odmor.

    • 4. oktobar 2019 | 09:20

      Miki

      @Cica

      Može i Tara. Ali na Tari i Zlataru učitelji i nastavnici nemaju gde da izađu i da budu viđeni!!!

  • Miki Barca

    4. oktobar 2019 | 08:40

    Pa ja mislim da ova gospodja i dalje ne kapira sta je platila 8000. "Gospodjo" pa nisi platila rucak 8000. Nego gorivo za autobus, vozaca autobusa, nastavnicu/uciteljicu,prevoz,nocenje. Sta bre pricas ti? Imas li mozga? Cuj dete na Zlatibor u mnogo 8000.pa ja tamo odem sa zenom i smestaj bez hrane platim 50e nocenje. Probaj ti o svom trosku da ga odvedes na Zlatibor za 8000.samo na jedno nocenje. E onda cu da te pitam jel mnogo. Kompleksi roditelja, a deca bez mozga. Pazi ti dete uzelo da slika mamici svojoj rucak? Pa ti si to dete "gospodjo" i naucila da bude snob. Ni ti nisi nista bolja. Sramota.

    • 4. oktobar 2019 | 10:19

      Ceca

      @Miki Barca

      Prvi deo tvog komentara je ok. Tačno je da je sa 8000 mnogo toga plaćeno, ali po meni je sporno ono što vidimo na tanjiru. Ono što na tanjiru nazivaju mesom(pljeskavicom) zaista ne liči na to. Drugo, to dete da kući ne jede ništa osim gotove hrane, ne bi znalo da to ne izgleda dobro. Treće, majka se ne bi požalila na cenu od 8000 dinara da joj to nije veliki iznos a samim tim dolazim do zaključka da nije u mogućnosti da "razmazi " dete hraneći ga gotovim jelima jer je to daleko skuplje od domaće kuhinje. Ja nisam razmažena, ali ovo na tanjiru ne bi jela.

    • 4. oktobar 2019 | 11:25

      Dejan azdejković

      @Miki Barca

      Netrosi bus 250 litara nafte na 100 kilometara pametni i ja imam decu i znam sta slikaju na rek.

  • Vladimir

    4. oktobar 2019 | 08:33

    Na slici nedostaje supa i kolač koji je isao uz obrok.

  • Harac

    4. oktobar 2019 | 08:15

    E ovako. Juce su deca iz jedne krusevacke osnovne skole otisli na rekreativnu na zlatibor. Cena pet nocenja je oko 21.000. Od tog iznosa za ucitelja ide izmedju 5 i 6000 dinara po detetu. Znaci za dvadeset i nesto dece, ucitelju hiljadu evrica, bez zdravstvenog osiguranaja, brige lekara ( prosle godine usled virusa usred noci zvali roditelje, prepadali da dodju po decu, a tamo nema lekara). E ja na to nisam pristao i uciteljica umalo nije nama izvadila oci zasto necemo dete na rekreativnu. Ne zelim da budem ovca a pre svega da pdlegnem pritisku skolskog lobija. Spakovao sam decu i vec tri dana smo u vrnjackoj banji de za te pare uzivamo kako zelimo.

    • 4. oktobar 2019 | 08:35

      Bakkca

      @Harac

      U pravu su roditelji. Em imaju najduži odmor, em su im plate male, pa oru brate mili u školama, gospodski posao imaju i sve im je malo...

    • 4. oktobar 2019 | 08:42

      Kale

      @Harac

      Onda hocu i ja da vodim decu na ekskurziju.Aj ne lupetaj da je toliko po detetu.

    • 4. oktobar 2019 | 08:42

      Miki Barca

      @Harac

      Harac, imas li ti predstavu koje su cene na Zlatiboru? Kad si tamo zadnji put otisao?

    • 4. oktobar 2019 | 09:13

      Harac

      @Harac

      2018. Platio 32.700 pet dana apartman sa prevozom. Ali apartman, soba tv, kablovska. Ovu decu su nabili u neke kucice po osam njih.

    • 4. oktobar 2019 | 09:16

      Harac

      @Harac

      A sto nisi dosao na roditeljski, ugovor kriju ko zmija noge, dali nam samo iskopirane delove ugovora u kome se nalazi samo ponuda bez strukture cene.

    • 4. oktobar 2019 | 11:28

      Милош

      @Harac

      Већу глупост одавно нисам прочитао, а имао си озбиљне конкуренте! 5000 до 6000 по детету?! Да ли је стварно тешко прочитати закон, који каже колика је дневница у земљи а колика у иностранству? Ако је било шта мимо закона, лако је добити их на суду. Данас је лако сликати понуду и окачити на интернет. Ако је неко објави, ја ћу лично појести папир и платити аранжман за твоје дете. Пошто већ уживате у Врњачкој бањи, објави цене смештаја у нпр хотелу Фонтана. Због безбедности деце, закон је сада доста строжији што за последицу има поскупљење сваке услуге.

  • Outsider

    4. oktobar 2019 | 08:10

    8.000 rsd je PREMNOGO. Za ono sto se dobije za taj novac na ovakvoj "ekskurziji" je PREMNOGO. DESET dana u Grckoj, povratna karta i smestaj, period kraj leta, kostao me je 70 evra. PA VI UPOREDITE STA KOLIKO VREDI. A HRANU KOJU SERVIRAJU DECI NECU DA KOMENTARISEM, samo cu reci, SRAMOTA!!!

    • 4. oktobar 2019 | 10:35

      Fenix

      @Outsider

      Pa ti idi i odvezi, smesti i nahrani dete za te pare

    • 4. oktobar 2019 | 13:43

      Crni

      @Outsider

      Smanji malo majstore, smestaj nemas ispod 150e za deset dana bar Ja ne videh u zadnjih bar 10 godina, ako ides autobusom da kazem najmanje 30-40eura kolima bar150eura,

  • Gr1

    4. oktobar 2019 | 07:30

    Realno ne liči nikako za te pare.

  • Bosiljka

    4. oktobar 2019 | 07:12

    Mnogo smo mi decu razmazili. Mnogi ni kod kuce nemaju ni za to.Spremni smo sve ka kritikujemo i nista nam ne valja.Ekskurzija nije obavezna i nemora da ide ko ne moze da plati.Jeste da je puno pogotovu ko ima dvoje dece.Za nase plate je puno jer nije to samo platiti ekskurziju, uvek treba detetu jos kupiti od odece ili obuce.Ali ljudi sta je tu strasno ako dete ne ide i nemojte pljuvati po svemu.U danasnje vreme treba imati petlju pa odvesti tu razmazenu i nevaspitanu decu i paziti na njih.Uvek se nadje po dvoje troje takvih.

  • Vu

    4. oktobar 2019 | 06:45

    Ni salama, ni bataci, ni neindefikovani ručak nisu poenta priče već pare. Što kaž Čanak, gde su naše pare. Lično znam da na rom Zlatiboru ima noćenje sa tri obroka na principu švedskog stola da se razbiješ o jela i ukusa istog za 2800 dinara. Pitanje je na šta ode resto od 5200.

    • 4. oktobar 2019 | 09:21

      Persa

      @Vu

      Bolje ne pominjite Canka ,"ta di su nasi novci" Njegovi su u Londonu u prestiznim skolama gde je skolovao dete , e zna narod sve .....

    • 4. oktobar 2019 | 10:16

      Pera

      @Vu

      Ne lazi i ne lupetaj.Samo nocenje za dve osobe u prosecnom smestaju je 50 €.A ko nema neka ne ide.Ne mogu se kaznjavati sva deca zbog njih nekoliko siromasnih.Uostalom,nek dignu kredit.To je i onako ovde nacin prezivljavanja.

    • 4. oktobar 2019 | 12:47

      Damir

      @Vu

      Moze info gde

  • Nemanja

    4. oktobar 2019 | 06:37

    Cene jesu prevelike. Ali je cinjenica da su deca razmazena, dok mame gledaju parove, zadrugu, salju sms glasove i pisu komentare. Dok je god takav odnos, bolje nece biti.

  • Ana

    4. oktobar 2019 | 06:06

    Pljacka roditelja svakako ali kao sto neko vec rece oni sami pristaju na ovo...pa cak i ovi koji su u savetu roditelja i pomazu u pljacki ostalih.Ali ne vidim sta je sporno u ovoj hrani,sasvim ok obrok...Neko nema ni ovo.

  • Rade

    4. oktobar 2019 | 05:55

    Pljačka.

    • 4. oktobar 2019 | 10:20

      Pera.

      @Rade

      Pljacka je kad se otima.Ovo je dobrovoljno.Pokusaj da razmisljas /ako si u stanju/ pre nego sto izvalis glupost.

  • istina

    4. oktobar 2019 | 05:09

    Kapitalizam izazove najgoru ljudsku osobinu POHLEPU. Danas MORAL nepostoji samo licna korist zalosno ali takoje na.peimer prvake sa novog beograda vode na izlet u Jakovo na dnevni izlet i to naplacuju 3000 dinara i to u Septembru i ovako su se roditelji istrosili za pocetak skolske godine jos i taj trosak

  • ...

    4. oktobar 2019 | 02:51

    Cista pljacka,da se ne lazemo.

  • Gagi

    4. oktobar 2019 | 02:07

    Ma da , klince boli uvo jedu ili ne. Posle iovako zvacu neke grickalice lizu sladolede. Pa sta ce drugo ako im se rucak ne svidja. A to da li je skupo ili ne to je drugo. Ipak je to njihovo odrastanje ne oduzimajte im to.

  • Deda sloba

    4. oktobar 2019 | 02:01

    Ovde nije dobro napisano bali je dete s ulice doslo I narucilo rucak onda je skupo ili je organizvan lzlet s znanjem roditelja l uslovima l cenama l sta sve ulaziu cenu izmljivanje autobusa dva dana sa vozacem tri onruka sa ncenjem ina kraju sve suto roditelji znali a nastavnici nisu smeli lz pebagoski rZloga dajebu vec sa svojo becom

  • Nikola

    4. oktobar 2019 | 01:45

    Smrznuti grašak, šargarepa i minut pire sa ukusom plastike. Podgrejano u mikrotalasnoj i posluženo bez salate. Deca pešače kilometre da bi im na kraju dali ovaj otrov bez i jednog hranljivog sastojka. A voće da im daju, to je već luksuz.

  • Ivan

    4. oktobar 2019 | 01:02

    I jedno i drugo, ali je cinjenica da su danas deca jako razmazena. Pa ja kad sam isao na ekskurziie nesto se ne secam da sam jeo kao bog. U hotelima se znalo u koje vreme je dorucak, rucak, vecera, dezert pa jedi sta ti se posluzi, jeli smo i dzem i hleb samo pa se niko nije bunio.

  • Kristina

    4. oktobar 2019 | 00:58

    Maturalna ekskurzija Italija 3 dana , gimnazija u Subotici 300€, klasicna pljacka, dnevnica nastavnika 3000.00 po uceniku i jos ljuti na decu koja ne idu, bruka i sramota

  • Mama odrasle dece

    4. oktobar 2019 | 00:45

    Odlazak na ekskurzije sluzi da bi se dete odvojilo fizicki od porodice. Na taj nacin nasa deca se osamostaljuju, moraju brinuti o sebi, licnoj higijeni, zdravlju, o dzeparcu koji moraju racionalno trositi.Istina je da i skola uzima proviziju, ali to je i pre bilo. Moj sin je u drugom osnovne sam sebi stucne prao na pripremama kad je bio u Soko Banji. Morao je. Smatram da ekskurzije pored tematskih odlazaka imaju jednu vrlo vaznu ispitnu tematiku koja dete osposobljava kroz zivot kako ce se samo boriti kada nas ne bude bilo. Do nas roditelja je, da li cemo ih spremiti vojnicki da budu visoko odgovorni ili im pokazati da je to samo zabava. Hvala Bogu prosli smo to odlicno ali uz puno price i dogovora. A hrana ko hrana ima i istine. Deca su nam jela i hladno meso i pecen hladan krompir i trovanje imali, pa sad lece ljude sada su vec odrasli.

    • 4. oktobar 2019 | 08:52

      Svoje ime

      @Mama odrasle dece

      Hvalim te Boze da od stotina komentara bar jedan razume, ali je steta sto se to modernim roditeljima ne moze objasniti. Smatraju da je dovoljno da dodju s posla, kupe detetu preskupe patike, odecu, mobilni i kompjuter, skuter jer daleko bilo bicikl da vozi i sve dzidza-bidze da bi dete bilo mirno i zadovoljno i da ne smeta mami i tati i da se tu njihov posao oko deteta zavrsava - jer nastavnik je placen za ucenje i domaci i za vaspitavanje deteta, sta ima oni oko toga da se cimaju, neko treba da gleda taj TV od 53 inca. Pritom ne zale para za mobilni od 800 evra, patike od 200 evra, video igrice i ostalo, a ovamo ocekuju da nastavniku udje u mesecnu platu od 43.000 vodjenje deteta na ekskurziju. Njihov sinak osmak, ulazi u pubertet, zaključavaju se po sobama, prelaze sa terase na terasu i zasto ne reci- mnoga deca konzumiraju opijate u tom uzrastu. Deca nemaju pojma gde su bila, utisci im nisu vezani za to sta su videli nego da li je bila trafika u pola noci ili nisu imali cips da kupe, da li je wi-fi bio slabiji. Najedu se grickalica pa im se obrok i ne jede, cak i kada je dobro spremljen. I ne znam koje je to razbacivanje - ja sam dobio 300 din po detetu dnevno, za 2 dana dobio sam manje od 12.000 a oka nisam sklopio od njihovog divljanja. Deca su vam nevaspitana do srzi i ne postuju nikoga, autoritet. Sve sto zamisle oni to hoce po svaku cenu, sada i odmah.

  • CRNI

    3. oktobar 2019 | 23:50

    Ovi "prosvetni radnici" toliko su bezobrazni da ni sa komentarima to ne žele da prikriju a mnogi od celokupnog gradiva znaju samo ono čuveno "morate više raditi sa djetetom" misleći na njihov posao za koji su plaćeni. Nažalost ne može se reči kako ih nije stid njihovih starih nastavnika jer su se školovali u već zaraženom sistemu,

    • 4. oktobar 2019 | 08:30

      Mm..da

      @CRNI

      To sto roditelji misle da su platili nastavnika da se bavi njihivom decom a oni kod kuce ne moraju nista nego samo da mu kuoe patike i mobilni koji izvoljeva - e TO je problem. Kada nastavniku dodje bahato nevaspitano dete koje je naucilo da se ponasa gledajuci i slusajuci mamu i tatu ne mkze tu nastavnjk da ga preusmeri i prevaspita. Dete radi onako kako vidi druge, tako da je za njegovo ponasanje odgovorna iskljucivo porodica i okruzenje. Vazda bilo i bice. Ali su ranije generacije bile normalne, ovo danas sto radja decu je u velikoj meri izopaceno i malo poremecenih vrednosti.

    • 4. oktobar 2019 | 11:36

      Милош

      @CRNI

      Па, запосли се у просвети. Пошто су то све незналице и безобразници, по твом коментару видим да савршено одговараш.

  • Mile

    3. oktobar 2019 | 23:38

    Skolska mafija u moje vreme svi smo ucili iz istih udzbenika sada kako koji nastavnik hoce klet .bigz.a na sve to oni imaju benefite od izdavackih kuca a sve to nam stampaju hrvatske firme koje polako menjaju srpsku istoriju sta sam sve ja ucio oni nista od toga ne uce sve ukratko.za eskurzije dnevnice imaju nastavnici koji vode decu direktor po 1000 evra od agencije sa kojom sklopi ugovor a deca u neispravne autobuse i hrana ocajna po hotelskim rupama jer agencije gledaju da i one zarade i sve po dzepu roditelja i deci koja se obraduju da izadzu iz svog grada .

    • 4. oktobar 2019 | 11:43

      Милош

      @Mile

      По коментару видим да ти те уџбенике и ниси користио довољно. Граматику изгледа ниси ни имао у комплету. Жалиш се на тржишну утакмицу издавача? Врх. Нажалост, ја бих волео да је тржиште развијено, али Немачка својим утицајем брани монопол немачког издавача. То је разлог цене уџбеника.

  • Dzeki braun

    3. oktobar 2019 | 23:37

    Ima i jednog i drugog,mi se takodje bavimo turuzmom i ugostili smo hiljade dece i prema deci smo se uvek ponasali domacinski i mogu iskreno da kazem da spremamo deci najbolje obroke,obilne i vise vrsta jela je uvek u ponudi. Sa druge strane dosta nasih kolega gleda sto manje da ih kosta obrok kako bi vise zaradili nije im bitan ni kvalitet ni kolicina! A deca? Deca su posebna prica,previse razmazena,navkinuta na losu i brzu nezdravu hranu!

  • Marina

    3. oktobar 2019 | 23:35

    Uvek je nažalost bila loša hrana za učenike na ekskurzijama i kad smo mi išli, i kad su išla naša deca. Još se sećam ekskurzije u 7. razredu 79. godine. Dobili smo neki masni gulaš, a nastavnici bečke šnicle. Ništa se nije promenilo.

  • Darija

    3. oktobar 2019 | 23:18

    Klasicna pljacka roditelja i nista drugo koja traje zadnjih 28 godina tj od raspada juge, gde radnici u prosveti rade sta hoce a niko ih ne sankcionise. U moje vreme 80-ih nastavnici su isli na ekskurzije ali su iste placali po ceni kao i ucenici a dnevnice nisu bile ni u planu jer gospoda radi za platu a ekskurzije su sastavni deo nastave a za uzvrat tome zaposleni imaju pauze tokom raspusta gde 3 meseca fakticki ne rade a primaju platu, ali eto i to im ne odgovara pa hoce i dnevnice i plus da im ekskurziju placaju ucenici, e nece da moze.

    • 4. oktobar 2019 | 00:09

      Mita

      @Darija

      Treba da radite u prosveti bar neko vreme!!! I prosvetni radnici imaju godišnji kao i svaki covek iz druge profesije do 30 dana. Radi se i za vreme "zimskih raspusta" i za vreme "prolećnog" , ne radi se ta vreme drzavnog praznika. Malo se bolje raspitajte!

    • 4. oktobar 2019 | 00:11

      mile

      @Darija

      Koliko ti ne znas prijatelju, koliko ti ne razmisljas... nastavnici da sami placaju? A sta mislis da nastavnici rade sa decom 8 sati svaki dan dok su na ekskurziji, a ostalih 16 sati neka se deca sama cuvaju.... odvajas nekog od kuce, da bi isao da radi na terenu i hoces to da prodje bez dnevnoce?

    • 4. oktobar 2019 | 00:20

      Porazen

      @Darija

      Sram Vas bilo! Video bih Vas da hranite decu, svoju i tudju, oblacite ih i obuvate sve... od prosvetarske plate. Moja deca more videla nisu, a imaju 15 godina! Vozim auto 20 godina star!!! Tri meseca?! Sramota!!! Ocigledno pogresne prosvetare poznajete. Svi koji toliko pljuju prosvetne radnike, to rade iz licnog ruznog iskustva sa njima i svog nezadovoljstva. Kukolja ima u svakom,ama bas svakom, zitu. A mi, prosvetari, koji GINEMO za SVU decu, jer smo se za to opredelili i to zelimo, posle ovakvih i slicnih komentara, pljuvanja po nama, sta da uradimo? Kako da se oseca posten i pozrtvovan nastavnik? Bedno! Ocajno! Toliko mrznje! Zasto ljudi? Zasto da me mrzite i za SVE LOSE u ovom drustvu krivite? Ja sam svaku svoju dnevnicu poklonio! Radim 8 sati, imam slobodno za praznike, kao i svi, i 29 dana godisnjeg odmora, koji SVAKE godine ne iskoristim ceo!

    • 4. oktobar 2019 | 04:10

      Panda Vukovar

      @Darija

      Ajde ne lupaj, godisnji 3 meseca??? Nisi u pravu, nastavnici imaju pravo na godisnji isto kao i svi ostali na mesec dana. Ostalo vreme dok nisu na godisnjem a traje raspust imaju sednice i dezurstva u skoli. Ja bi bila sretna da imaju godisnji 3 meseca 😉

    • 4. oktobar 2019 | 08:56

      Zarija,

      @Darija

      O Darija,zaposli se ti kao prosvetni radnik- pa uživaj!Nešto ne vidim da ljudi 'trče' da budu prosvetni radnici,a,kažeš,imaju 3 meseca odmora.Pitam se: da li je to baš tako?!

    • 4. oktobar 2019 | 08:59

      Harac

      @Darija

      Dragi prosvetari, ako vam se ne svidja nadjite drugi posao. Od 15 jula sam svaki drugi dan isao da platim ratu za udzbenike i nikog sem domara taticao nisam. Zato nemojte lagati, pre svega sebe pa posle i nas. Zar vi mislite da je ovoliki narod slep, intelektualno inferioran pa da nam pricate price. Tu ste da ucite decu, zato primate platu i tacka. 99 sam vodio 60 mladih vojnika i hvala bogu zive i zdrave i vratio kuci. Sta sam trebao reci, da mi je mi je mala plata, da dovedu toditelje od kuce da ih cuvaju. Odrastao sam kada smo za uzinu dobijali praznu kiflu i caj, nismo znali sta je rekreativna, pa postali ljudi, porodice i tako. Sve ovo samo da bi se grupe ljudi ovajdile. Ajde dajte rekreativnu za hiljadu dinara ucitelju dnevno, necete ih puškom naterati.

    • 4. oktobar 2019 | 10:31

      Pera

      @Darija

      Ne baljezgaj.

  • Sj

    3. oktobar 2019 | 23:15

    Ispisite decu iz skole, I onda ih tamo ucite I vodite na eskurzije ,posto sve najbolje znate

    • 3. oktobar 2019 | 23:23

      Sneza

      @Sj

      Hvala na predlogu nastavnice, ubrzo ce i tom cirkusu doci kraj.

    • 4. oktobar 2019 | 08:12

      Ja

      @Sj

      A ti bih hteo samo za debele pare da ih vodis?

  • xxx

    3. oktobar 2019 | 22:54

    I jedno i drugo nazslost

  • Detroit

    3. oktobar 2019 | 22:53

    Meni lici na podgrejanu smrznutu hranu,nigde svezine!

  • Nebojša

    3. oktobar 2019 | 22:49

    Na zalost 95% ekskurzija su klasicne pljacke ali i roditelji u tome ucestvuju 100% i to oninkoje oni izaberu u savet roditelja. Da vidite te gladne skorojevice, pohlepne da ne poverujete. I ovde ne ide skupoca od hotela jer ovaj obrok je 350 do 400 dinara i ako je samo jedna noc u pitanju onda je i vise nego dranje na koje su sami pristali a koje im nije priredio hotel nego njihovi roditelji iz skole. Pun pansion za decu je reda velicine 30 eur, ali tu se dodaju troskovi dnevnice razrednog staresine, pratnja doktora, prevoz i zarada agencije. Gospodja ako hoce jeftinije neka svoje dete vodi sama a moze i sama da oragnizuje sledeci put duplo jeftinije i duplo bogatiji meni ako je sposbna toliko. Skorohevica prepuna Srbija koji dizu 2 prsta a onda kukaju. Najskuplja investicija u Srniji su 2 PRSTA ne zaboravite. Ne cenite vas novac ni sebe a onda kukate.

    • 4. oktobar 2019 | 12:00

      Милош

      @Nebojša

      30€ пансион. Где? Молићу адресу. За те паре, овај ручак ће бити мисаона именица.

  • Pravednik

    3. oktobar 2019 | 22:42

    Za cenu ekskurzije od sedam noćenja mog sina u petom razredu osnovne škole na Banovom Brdu, imali smo plaćenih 10 noćenja u Grčkoj i pokrivene troškove puta. Pod "Smo" podrazumevam svoju četvoročlanu porodicu. Svaki dalji komentar suvišan...

    • 4. oktobar 2019 | 01:36

      Baki

      @Pravednik

      Ekskurzija od 8 dana i to u petom razredu. Malo si se zaneo u laganju.

    • 4. oktobar 2019 | 01:39

      ime

      @Pravednik

      Ma daj, vas cetvoro je islo na more za 200e ili 250e 10 dana sa prevozom i doruckom i vecerom???

    • 4. oktobar 2019 | 11:30

      Sloba

      @Pravednik

      Majke ti gde?Odaj nam tajnu.

    • 4. oktobar 2019 | 12:08

      Милош

      @Pravednik

      Колико си плаћао детету вртић, тј "полупансион" ту у свом месту? Колико су ти платили клинци што си их мазио и пазио у Грчкој?

    • 4. oktobar 2019 | 13:51

      Crni

      @Pravednik

      Koliko te je samo put kostao busom ili kolima svejedno kada si uspeo za 200eura da letujes?

  • Mare

    3. oktobar 2019 | 22:24

    Pljacka naroda su tolike cene ekskurzija. Ova hrana izgleda bas kao hrana koju sam i ja jeo na ekskurzijama,a ni meni ni nikom koga znam nista nije falilo. Ali da nas pljackaju pljackaju nas,a ovo je samo jedan nacin... ako dodamo cene knjiga,ekskurzija,patika,stvari raznih za decu i skolu onda se ovde ne isplati imati dete

    • 4. oktobar 2019 | 06:46

      Perisic

      @Mare

      Ne razum kako mislite ne isplati se imati decu. Jel je vama to biznis,?

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA