Pozitivan pivski trag u zajednici
Apatinska pivara, kao deo pivarske grupacije Molson Coors, kroz mnogobrojne aktivnosti ide u korak sa planovima koji se postavljaju globalno a tiču se ostvarivanja pozitivnog uticaja na poslovanje, zajednicu i okolinu u kojoj posluje ostavljajući svojevrsni trag (Beer print).
Pozitivan uticaj u Srbiji, Apatinska pivara ostvaruje kroz promovisanje odgovorne konzumacije, održive proizvodnje piva, doprinos zajednici i kreiranje pozitivne poslovne kulture.
Promovisanjem odgovorne konzumacije, pivare Molson Coors grupacije nastoje da do 2025. smanje neodgovorno i neprimereno konzumiranje alkohola za 10%. Ovom cilju znatno doprinosi i lokalna kampanja Apatinske pivare „Kad pijem, ne vozim“, koja već 13 godina utiče na pad procenta saobraćajnih nezgoda.
Molson Coors grupacija obavezala se da će do 2025. nastojati da ne odlaže industrijski otpad na deponije kako bi ostvarili „zero waste to landfill“. Na polju održive proizvodnje piva, Apatinska pivara sledi sve ekološke zahteve, racionalizuje potrošnju vode, ugljen-dioksida i struje, a umesto sirove nafte, koristi se prirodni gas. Istovremeno, kroz kampanju „Reciklirajte i Vi“ efikasno se podstiče pravilno odlaganje ambalažnog otpada i širi svest o važnosti reciklaže.
Doprinos zajednici i dobra kultura poslovanja utiču na širenje pozitivnog uticaja gde je Pivara već 10 godina partner BELHospice centru, a baveći se sportom do sada je donirano 3 miliona dinara za prvi palijativni centar. Među zaposlenima se neguju talenti i širi se znanje stečeno na svim meridijanima, dok se kroz program “Kako si danas” promovišu zdrave životne navike i balans između poslovnog i privatnog života.
(Telegraf.rs/PR)
Video: Ovo je kuća u kojoj je uhapšen Alija Balijagić
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.