Koliko sam puta pisao ali šta to vredi kad nema kome. Ibarska je groblje za mnoge, i još će toga biti. Ta magistrala je odavno trebala biti autoput sa najmanje po dve trake u oba pravca. Dok se to ne uradi, na žalost, bit će još izgubljenih zivota!
cesto prolazim Ibarskom magistralom. Uvek kad policija najavi pojacanu kontrolu po pravilu na putu od Barajevske raskrsnice do Lazarevca, nema niti jedne patrole. Za 90% prekrsaja kriva je policija.Cesto sam bio u situaciji da se sa njima pogadjam o visini mita da ne pisu prijavu. Svaki put kad me policajac upita gde radim i sa cim se bavim znam sta hoce. I ja prihvatim igru i dam mito u zavisnosti koliko sam kriv. Pitam se sta moj posao i angazovanje imaju sa prekrsajem? Kad bi policija samo radila po zakonu i ono za sto ih placamo, broj prekrsaja bi se smanjio za minimum 50%-garant.
Ima i do magistrale,ali većim delom od V. Crljeni do Lazarevca pada neka vrsta prašine iz elektrane, toplane itd i pravi nevidljivi sloj na asfaltu, gde na prvu kap kiše nema kočenja put je kao led, ta prašina se na gumama daleko odnese u oba pravca, i to je jedan od većih uzročnika pored ljudskog faktora. Samo oprez, živim pored magistrale i vidim izbliza kako to izgleda.
Mlj1228
Koliko sam puta pisao ali šta to vredi kad nema kome. Ibarska je groblje za mnoge, i još će toga biti. Ta magistrala je odavno trebala biti autoput sa najmanje po dve trake u oba pravca. Dok se to ne uradi, na žalost, bit će još izgubljenih zivota!
Podelite komentar
jovan
cesto prolazim Ibarskom magistralom. Uvek kad policija najavi pojacanu kontrolu po pravilu na putu od Barajevske raskrsnice do Lazarevca, nema niti jedne patrole. Za 90% prekrsaja kriva je policija.Cesto sam bio u situaciji da se sa njima pogadjam o visini mita da ne pisu prijavu. Svaki put kad me policajac upita gde radim i sa cim se bavim znam sta hoce. I ja prihvatim igru i dam mito u zavisnosti koliko sam kriv. Pitam se sta moj posao i angazovanje imaju sa prekrsajem? Kad bi policija samo radila po zakonu i ono za sto ih placamo, broj prekrsaja bi se smanjio za minimum 50%-garant.
Podelite komentar
Putnik
Sinoć je bio težak udes na autoputu Miloš Veliki....nigde ne piše ništa o tome...
Podelite komentar
Milutin
Pojacana kontrola i izivljavanje policije nad vozacima ima kontra efekat, to je glavni razlog...
Podelite komentar
Zz
Ja bi taj problem resio za sedam dana.
Podelite komentar
Tako je to
Ima i do magistrale,ali većim delom od V. Crljeni do Lazarevca pada neka vrsta prašine iz elektrane, toplane itd i pravi nevidljivi sloj na asfaltu, gde na prvu kap kiše nema kočenja put je kao led, ta prašina se na gumama daleko odnese u oba pravca, i to je jedan od većih uzročnika pored ljudskog faktora. Samo oprez, živim pored magistrale i vidim izbliza kako to izgleda.
Podelite komentar
Reciklirani
Nije saobracajnica opasna, nego ljudi. Da svi postuju propise i malo skoncetrisanije voze, saobracajne nezgode bi bile svedene na minimum...
Podelite komentar