"Super ortakinja" i "Mister Safety" vas pozivaju na važnu akciju i tokom Beer festa
Pogledajte apel Apatinske pivare, koja donacijom alkometara pomaže Upravi saobraćajne policije u efikasnijem radu i edukaciji svih učesnika u saobraćaju
U okviru kampanje "Kad pijem, ne vozim" Apatinska pivara je sada već tradicionalno Upravi saobraćajne policije donirala alkometre najsavremenije generacije, kako bi podržala efikasniju kontrolu saobraćaja.
Olivera Nikodijević, Direktorka marketinga Apatinske pivare, uručila je deset najsavremenijih alkometara sa integrisanim GPS modulom Bobanu Milinkoviću, zameniku načelnika Uprave saobraćajne policije MUP-a Republike Srbije.
Već tokom prve večeri Beer fest-a pripadnici Ministarstva unutrašnjih poslova Uprave saobraćajne policije kontrolisali su nivo alkohola u krvi vozačima na Novom Beogradu.
Akcija pojačane kontrole trajaće do kraja letnje festivalske sezone, što je ujedno apel Apatinske pivare i Uprave saobraćajne policije svima da budu umereni u konzumiranju i misle na bezbedan povratak kućama.
- Efikasne kontrole alkoholisanosti vozača koju sprovodi saobraćajna policija i preventivne akcije koje se sprovode sa ciljem podizanja svesti o štetnim posledicama upravljanja vozilom pod dejstvom alkohola doprineli su da se procenat saobraćajnih nezgoda u kojima učestvuju vozači pod dejstvom alkohola postepeno smanjuje, iz godine u godinu. U ukupnom broju saobraćajnih nezgoda, ovaj pokazatelj je sa 11,9 odsto u 2015. godini, pao na 10,3 odsto u 2018. godini, dok je kod saobraćajnih nezgoda sa nastradalim licima u istom periodu smanjen sa 15,4 na 13,4 odsto. Kampanja "Kad pijem, ne vozim" je tokom prethodnih 13 godina dala je značajan doprinos ostvarenju ovih rezultata - izjavio je Boban Milinković, zamenik načelnika Uprave saobraćajne policije MUP-a Republike Srbije.
- Tradicionalnom dodelom alkometara i konstantnom edukacijom u saradnji sa Upravom saobraćajne policije već godinama radimo na prevenciji. Takođe, raznim aktivacijama na manifestacijama širom Srbije koje podržavamo primetno je da su građani počeli da posvećuju više pažnje i da postaju svesniji posledica vožnje pod uticajem alkohola zbog čega se i ponašaju odgovornije. Verujemo da su sve aktivnosti koje sprovodimo kroz kampanju “Kad pijem ne vozim” sigurno doprinele odgovornijoj konzumaciji što nas motiviše da budemo istrajni u želji da vožnju pod dejstvom alkohola udruženo svedemo na najniži mogući nivo i približimo se najboljim svetskim standardima - rekla je Olivera Nikodijević, Direktorka marketinga Apatinske pivare.
Apatinska pivara već 13 godina putem kampanje "Kad pijem, ne vozim" poziva građane da ne sedaju za volan ukoliko su popili već da prošetaju, sačekaju autobus, pozovu prijatelja ili taksi. Do sada je pivara donirala 125 najsavremenijih alkometara Upravi saobraćajne policije nastojeći da udruženim snagama edukuju javnost o važnosti odgovorne konzumacije i rizicima vožnje pod dejstvom alkohola.
Ove godine kroz kampanju "Kad pijem, ne vozim" Apatinska pivara je na zanimljiv način približila mladim vozačima mogućnosti alternativnog prevoza nakon provoda.
(Telegraf.rs)
Video: Turkulov: Tri osobe sa teškim povredama dovezene u KBC Vojvodina, dve na operaciji
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.