Osmake od septembra čekaju 3 velike promene: Učiće o stvarima bitnim i za svakodnevni život

Pravilna ishrana biće samo jedna u nizu novih lekcija

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Odgovor na komentar korisnika 🚷
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • Aaaa

    08. avgust 2019 | 03:20

    Koliko mi je poznato po novom programu uce ucenici 1.2.5.i6.razreda osnovne skole i 1.i2.razredi srednjih skola.

  • Ministar obrazovanja

    08. avgust 2019 | 02:52

    Deca treba da uče suštinu stvari koje im život znače, ali bukvalno ... Primer, matematika ... Plus, minus, puta i podeljeno, uz to tablica množenja ... To se mora znati besprekorno, zašto, pa zato da te ne može prevariti baba na pijaci za kilo paradajza ... To je suština ... Ne tovariti decu sa gradivom koje im u stvarnom životu nikad neće trebati ... Za koji k im treba kasnije u životu, kad je matematika u pitanju recimo : integrali, sinus, kosinus, tangens, kotangens, imaginarni brojevi i sl ... U srednjoj školi suština iz svih oblasti po raznim predmetima, a ko hoće nadgradnju, nek ide na faks, pa nek se nadograđuje do besvesti ... Umesto srednje škole opšteg tipa, koju kad završiš, ne znaš raditi ništa, u smislu kasnije potrebe za funkcionisanje u običnom svakodnevnom životu, uvesti zanatsko obrazovanje raznih smerova ... Zašto ? Pa zato, ako ne nastaviš školovanje na fakultetu, imaš " hleb u rukama " prevedeno na Srpski, znaš nešto konkretno raditi i zaradit ćeš hleb svom detetu, a ovako imaš srednju " školu " a debil si jer ne znaš promeniti utičnicu ... Neko je pomenuo saobraćajnu kulturu ... Zašto nema obaveznog predmeta na tu temu u školi, jer je to bukvalno važno za svakodnevno bitisanje u životu ... Odoh predaleko ... Poenta ... Smanjiti obim gradiva, a usmeriti se na suštinu po svim predmetima, ali na suštinu, koja će nam biti potrebna za svakodnevno funkcionisanje u životu ... PS. Gde je predmet o racionalnom trošenju kućnog budžeta, seksualnom obrazovanju, prevenciji od rizičnog ponašnja, i još mnogo čemu što je zaista važno ... Decu rasteretiti nepotrebnih stvari ...

  • Ssasa

    08. avgust 2019 | 00:18

    Vratite domaćinstvo!

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA