≫
Polovina poginulih u saobraćaju bili su pešaci: Stravična statistika o nastradalima na putevima
≫
Najmanje je nastradalo u nesrećama sa autobusima - pet odsto
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Nemanja
Ponašanje pešaka je zabrinjavajuće jer i na pešački kreću kao muve bez glave jer vozač mora da ih pusti... Sve je to u redu, ali ako sam ja na metar od pešačkog a on se odluči da pređe ulicu nakon ćaskanja pored sa prijateljem (ne retko se dešava da stoje pored pešačkog i ćaskaju pa onda odjednom krenu da pređu ulicu), kako ja da zaustavim vozilo sa 40-50, koliko je dozvoljeno u naselju?