Šoferska je tuga pregolema: Turisti se žale da je teško na granici, a meni kolege umiru od vrućine

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Odgovor na komentar korisnika Ratko
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • miljan

    29. septembar 2021 | 11:40

    Pa ništa, onda da ukinemo i carinu i policiju i da pustimo šofere da sami odrede dažbine i kontrole!!! A ovo oko maline (ili bilo kog prehrambenog proizvoda, da bi ljudi znali), nema veze sa carinom i policijom, već sa graničnim karantinskim službama - fitosanitarna i veterinarska inspekcija.

  • Brigar

    29. septembar 2021 | 11:02

    Evo ih -kukači nad svojom sudbinom. Koliko ima drugih i težih poslova, pa ti ljudi ne idu okolo i žale se kako im je teško, a imaju mnogostruko manje plate od šofera. Ni jedan vozač u međunarodnom transportu nema ispod 1200EUR platu...primera radi jedan lekar ima 600-700 EUR,a radi mnogo ozbiljniji posao od vrtenja volana, utovara ,istovara i čekanja. Pa ti,brate, ako ti je problem čekanje na granici, idi u fabriku, odradi svojih 8 sati i idi kući. I problem rešen. Misliš da je tom čoveku lakše što po ceo dan radi za mašinom u fabričkom krugu...a mnogo je manje plaćen...? Svi šoferi od tog posla prave svemirsku nauku, a posao je u stvari jednostavan( ne kažem lak)-utovariš, voziš , istovariš ,čekaš ...to je suština posla...Papire ti rade špediteri, posao ti nalaze disponenti-tvoje je da voziš.... Sad će ovi što prave ove fame oko ovog posla da me kritikuju kako to sve znam-radio sam ovo i znam i kako je i šta je i koliko je teško ili komplikovano... Ni jedan razgovor sa vozačem ne možeš da vodiš osim o temi gde je utovario, gde istovario, koliko je km prešao, koliko je on sposoban da reši stvari koje niko drugi ne može... Toliko...a vi što ćete negativno odreagovati na ovaj komentar, zamislite se i budite iskreni barem prema sebi da je sve što sam napisao tako...

  • Ratko

    03. avgust 2019 | 11:02

    Ko nije radio taj posao nema pravo da komentariše kako je vozačima. Od utovara istovara preko tako lenjih i bezobraznih carinskih i policijskih službenika do migranata na svakom graničnom prelazu koji se uvlače u vozila pretežno uz pomoć naših organa reda, pa sa druge strane katastrifalnih kazni, a o zivotu u kabini da ne pričam. Posao užasan a ne možemo svi biti moleri ili otići iz SRB.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA