100 ljudi poginulo je u prethodna 2 meseca, do kraja godine nam preti crni bilans

Komentari

  • Vozac

    30. jul 2019 | 10:06

    Imamo puteve punih rupa nedovoljne signalizacije nedovoljne zastitne ograde sto znaci putevi nam nisu bezbedni jel su tako uradjeni .

  • RICINUS

    30. jul 2019 | 09:16

    Poništavanje vozačkh dozvola koi se i posle kazni dalje ponašaju opasno na drumovima

  • Sexo

    30. jul 2019 | 08:34

    Saobracajno vaspitanje i kultura su najbitniji. Covjek zaobilazi kolonu u NS i hoce da se ukljuci ispred mene i ja mu nisam dozvolio, on zaobidje sve lijevom stranom, prodje kroz crveno i mene u Pagovu zaustavi policija kazu idemo kod sudije(jer su mi strane table i kamion je) divljam po cesti. Kako reko kralju divlajm sa 40t? (Ovaj sto je zaobilazio je bio policajac to sam cuo od ovih sto me zautavise) i sta ocekivati od klinaca. Svaki dan zakocim 3 do 5 puta i spasim makaza barem toliko ne opreznih sto preticu i ja divljam?

  • kuvar

    30. jul 2019 | 07:53

    Kosi nas cancer i saobracajne nesrece uzas, Ljudi mislite malo dok vozite nije sve u brzini

  • Hm...

    29. jul 2019 | 23:37

    Na žalost, statistika je crna. Žao mi je svakog izgubljenog život. Nadam se da će nadležni shvatiti da nisu problem atesti auto kuke, folije na staklima, mali mopedi od 49ccm, kompleti prve pomoći..... i druge manje bitne stvari, a na koje su raznorazne "agencije" i "komiteti" tako alavo nasrnuli na izvuku i poslednji dinar. Problem je brzina, alkohol, umor vozača, loši putevi, tatini sinovi koji se bahate na putu..... Na tome treba da se radi.

  • slađa

    29. jul 2019 | 22:47

    Slažem se sa gospodinom Damirom Okanovićem oko saobraćajnog obrazovanja u školama, radarskih kontrola, provere od strane saobraćajne policije, signalizacije, video nadzora, široke medijske kampanje u cilju podizanja svesti. Ali sve to bi se još brže i efikasnije uspostavilo obaveznom frekvencijom preko radio aparata, uređaja koji bi bio obavezan za svako lice koje upravlja drumskim vozilom. Sa obaveštenjima o stanju na putevima, bez obzira da li se učesnik nalazi na seoskom ili magistralnom putu. Sa upozorenjima o brzini i sl. To bi trebalo da bude obavezno za sve učesnike u drumskom saobraćaju i osmišljeno od strane profesionalaca i stručnjaka. Nema mobilnih telefona, slušanja muzike, ometanja pažnje drugim uređajima i sadržajima. Jednostavno svaki vozač, i oni koji su u tranzitu kroz našu zemlju, morao bi da bude na jednoj istoj, zaštićenoj radio frekvenciji čim startuje vozilo sa mogućnošću nadzora i provere. To bi bilo konstantno i jasno podizanje svesti da upravljate vozilom, koje je ujedno i korisno sredstvo, prevozno sredstvo, ali i sredstvo destrukcije. Kaznena politika je dobra, ali bolje je potruditi se i naći jedinstveno, a vrlo jednostavno rešenje poput ovog. Jer i ovo je neka vrsta kaznene politike, ali u cilju očuvanja života učesnika u drumskom saobraćaju. Psiholozi mogu da preporuče i muziku koja nije iritabilna, adrenalinska kao i ostale zvučne i verbalne sadržaje koji bi program na ovoj namenskoj radio frekvenciji bili korisni, obaveštavajući, upozoravajući, ali i prigodni. Takođe, treba sve ovo da bude omogućeno na više jezika, zbog stranaca.

  • Zarko

    29. jul 2019 | 22:35

    Zar nismo pre nekih 2 meseca nakon uvodjenja dodatnih kazni i povecanja tarife postojecih preko tv-a culi od zaduzenog za bezbednost kako se broj nesreca drasticno smanjio, dok se vozacima na putevima trazi trunka u jajetu prsluk, vaznost prve pomoci, uze za slepanje i ostale bljuvotine kako bi se novac slivao u budzet a sto zaustave vozilo koje se vidno raspalo to je uredu za bezbednost i umesto na vandrrdni tehnicki vozacu se napise kazna za nesto od gore navedenog i teraj dalje. Eto kolko se brine o bezbednosti.

  • K

    29. jul 2019 | 22:34

    Moj komšija kupio verski benve nov a dete Jos nije položilo Bravo tata.........

  • Ja

    29. jul 2019 | 22:18

    Da je policija obezbedila 100 presretaca na auto putevima, ne bi bilo ovoliko nesreca. A gde su kamere pored puta, ima li koga da kaznjava Turke koji svake godine ekoloski upropaste Srbiju?

  • max

    29. jul 2019 | 21:49

    Nasi vozaci ne voze po propisima i sa 30 godina iskustva, a kamoli klinci koji poloze sa 17 godina. STRAŠNO!!!

  • Dalibor..

    29. jul 2019 | 21:12

    Postovani Okanovicu, problem saobracajnih nesreca se ne resava samo ucecanjem kazni za prekrsaje i punjenje budzeta RS..Potrebno je mnogo vise toga da se uradi..pod br 1. Putevi su nam katastastrofa, auta takodje puno bolja nisu..Ne mislite valjda da cete resiti saobracajne nesrece time sto zabranjujete ljudima da na autima imaju zatamljena stakla i tome slicno..Problem seze mnogo dalje, svest vozaca je skroz na niskom nivou, a kako vozaca tako i korumpiranih policajaca koje i dan danas mozes da potplatis sa 20 evra..treba uvesti rigorozne kontrole inda se zakon implementira na delu a ne samo na papiru..treba pojacati prisustvo policije pogotov vikendom, tad je najveci bilans zrtava...A takodje i roditelji treba malo vise racuna da povedu o svojoj deci..sta jedan 18.godisnjak radi u 5 ujutru na ulici..Zar nije dovoljno izaci i doci kuci do 12 ili 1 sat maksimalno..ali kod nas provod tek tada pocinje..Nazalost zakoni se uvode a bilans zetava sve vise i vise raste..

    • 29. jul 2019 | 21:28

      BB

      @Dalibor..

      Bravo gospodine svaka vam je rec na mestu. Tacno tako slazem se sa vama sto posto.

  • Nema druge

    29. jul 2019 | 21:11

    Ovoliko se ni na ratištu nije ginulo. Šta je sa svesti ovih ljudi koji ne poštuje prvo svoj život, a onda i svih ostalih. Radari, kontrole, kazne, u svako doba dana i noći i da vidiš. Jer pričom ništa postići nećemo, samo deri po džepu. Ovo gore od haubice, VBR-a, topa i svakog metka i mine. Od tih kazni popravljati puteve i signalizaciju.

  • Eee

    29. jul 2019 | 21:08

    Kod Nas policija sluzi da izadje na uvidjaj

    • 29. jul 2019 | 21:33

      Züri

      @Eee

      I ovde policija dolazi samo na uviđaj,ponekad kontrole ali ne tako često,ima i udesa i mrtvih a najviše zavisi od ljudi koje policija ne školuje.

  • Draksi

    29. jul 2019 | 20:57

    Korumpirana država!

    • 29. jul 2019 | 21:34

      CQ

      @Draksi

      A kakvi su vozači kao ljudi,od njih zavisi koliko će mrtvih biti.

  • Dragan R

    29. jul 2019 | 20:53

    Gospodin Okanović bi trebao javno da objavi koliko agencija za bezbednost u saobraćaju dobija para iz budžeta i koliko od toga ide na plate zaposlenih, a naročito kolika je njegova plata. Da se kojim slučajem u Srbiji broj poginulih i povredjenih drastično smanji, on bi to sigurno pripisao sebi i svojoj agenciji. U obrnutom slučaju nema nikakve odgovornosti za njega i njegovu agenciju. I na kraju dolazimo do toga da g. Okanović zaradjuje pare tako što prebrojava poginule i povredjene u saobraćajnih nesrećama.

    • 29. jul 2019 | 21:03

      😱🤔

      @Dragan R

      O čemu ti pišeš. Kakve plate, kakve zasluge? Danas su sahranjena nečija deca, nečija braća, sestre, otac, majka. Kapiraš li ti išta od života? Možda si naduvan ili pijan?

    • 29. jul 2019 | 21:58

      Miloš

      @Dragan R

      Druže moj kada bi tužilaštvo utrčalo u tu firmu bilo bi da se oslobodi par mesta u Sremskoj Mitrovici ili Požarevcu. Ovo što njegova doo radi toga nema ni u Ugandi.

  • P

    29. jul 2019 | 20:50

    Zeleli su novi zakon polaganja Tražili su i dobili I evo sta su napravili

  • Jeretik

    29. jul 2019 | 20:48

    Stručnjaci za punjenje državnog budžeta.

  • Yobče

    29. jul 2019 | 20:38

    Ništa kamerama,povećavanjem kazni i novim i novim presretačima nećete rešiti...biće manje nesreća i poginulih prvih 6meseci i onda posle isto!!! Edukujte više...stavljajte spotove sabraćajnih nesreća...utičite na svest vozača u njihovu korist ne u korist budzeta i možda dobijete neki rezultat!!!

  • spg

    29. jul 2019 | 20:31

    Pa mnogo gastosa srbija ima i sve ce vise da ih ima. I onda kada nakupe lovu pa kad se vrate u srbiju, samo da se pije,jede,pije,jede,pije.... kapirate? Dok je hleba i igara srbin je uvek prvi kad treba nesto da se proslavi. Covece nasi politicari otvaraju semafore,zebre itd odmah zatim sledi ruckic i picence.. ni jedna zemlja nema vise izgovora za pijanstvo od nas

  • Ns

    29. jul 2019 | 20:30

    Gde su sad oni sto se hvale da su povecali bezbednost tehnickim pregledom i dranjem naroda?

  • Djole

    29. jul 2019 | 20:24

    Nije jedini problem velika brzina kretanja. Problem može da nastane i kada se jedno vozilo kreće bas bas malom brzinom i samim tim tera druga vozila da ga obilaze. Ali njih niko ne dira. Kod mene u Valjevu iz nekog razloga svi voze 30km/h što mene mnogo nervira😂ali ne mogu da se žalim ne sećam se kada sam poslednji put video saobraćajnu nesreću

  • Aca

    29. jul 2019 | 20:21

    Pa naravno da ce da ginu dok je ovakav sistem u drzavi. Samo se smisljaju nacini da se narodu otmu pare sa novim pravilima polaganja gde se samo izmisljaju produzenja obuke i povecavaju cene. Neka nadje neko drzavu u svetu gde je za polaganje potrebno 3 prosecne plate. Takodje nova pravila za tehnicki pregled kojima je takodje izbijen novac iz dzepa naroda i sta sad? Posle takvih akcija broj smrtno stradalih se povecava. Da li ce neko da preduzme odgovornost i da kaze da su te mere bile lose? A za 10 minuta setnje kroz grad moze se videti najmanje 10 tak vozila gde soferi pricaju mobilnim telefonom i to svi vide osim naravno policije. O parkiranjima koja direkno uticu na bezbednost saobracaja da ne govorimo. Mogli bi ovako nabrajati ceo dan ali mislim da cilj i nije da se smanji broj nesreca vec nesto drugo ...

    • 30. jul 2019 | 02:03

      Ivan

      @Aca

      Komentar Tačno, za mob. kazna 100 000, kamera u svako vozilo i sa mobilnih da se na sudu prizna snimak,pa da neznaju ko ih i kad snima!

  • majkan

    29. jul 2019 | 20:20

    Svima gps na auto i da panduri prate sve, cim predjete ogranicenje kazna da stize na kucnu adresu.Ne vredi vise ovako.Ili autonomna vozila ili totalna kontrola,Drugacije nas ne moze nista dovesti u red jer kobajagi smo pismeniji,obrazovaniji a sve vise ljudi gine!Ne vredi ljudski zivot 10 min ili pola sata sto cete ranije stici na odrediste.Kad se desi onda svima iz dupeta u glavu dodje, za dan dva fabricki restart mozga svima i nastavljaju po starom.Pogotovo mladima do 30 god.Limitirati elektronski auto na 80.Moze se i sa 80 poginiti ali bar nema bahacenja i jurcanja 150-200km/h.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA