Najcrnja mapa Srbije: Svaka tačkica na njoj znači bar jedan ugašen život, tu su bile kobne nesreće
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Nebojsa
Ajmo sada strucnjaci, da vas vidimo! Kazne povecane, broj kaznjenih vozaca povecan, br stanovnika smanjen a nezgoda sve vise! Ovo je rezultat rada "strucnjaka" koji se brinu o bezbednosti saobracaja u nasoj zemlji!
Тодорић
Од Панчева до Вршца,на сваких стотињак метара подсетник...Ужас.
Boki
Ako sam od nečega mogao poginuti to su kamioni. Jednom zamalo da me pregazi na biciklu. Preticanje šlepera je uvek rizik, bilo da ja pretičem ili da ga pretiče neko ko dolazi u susret. Takođe se stvaraju kolone zbog teretnih vozila što opet indirektno izaziva nervozu, preticanje kolone i utiče na zamor tokom dužeg puta. Recimo od Niša do Beograda umor sustiže baš tu kod Čuprije i Paraćina upravo zbog mnogo kamiona. Naš autoput je put teretnog saobraćaja. Rešenje je možda posebna traka za njih ili novi autoput.