Crna sezona na putevima Srbije: Od 1. juna poginulo je čak 90 ljudi, u ovome najviše grešimo

 ≫ 

Komentari

  • Vule

    29. jul 2019 | 09:35

    Mismo kao nacija vrlo trdoglavi u svemu sta radimo.Kultura u saobracaju na veoma niskom nivou. Govorim jel zivim na zapadu preso sam sve zemlje evrope ali ko u Srbiji nisam nigde video. Ne treba se inatiti u saobracaju sto se ovde izrazava posebno.Ne drzanje rastojanja izmedju vozila, U saobracaju imate vozaci slalomiraju na ulicama jel neko kasni na poso, presecanje puta vozacima sa telefonima dok voze. Siguran sam da 80% udesa dolazi iz bahatosti vozaca.Gospodo u Svajcarskoj svaki vozac ima pravo prijaviti policiji za bahato ponasanje u saobracaju,policija odma reaguje. Ja ovde u Beogradu ne vidim da vozila policije patrolira. Vozi se ko u Bagladesu.

  • Bobby

    21. jul 2019 | 15:35

    Сада је бар сигурно, по ко зна који пут, да техничка исправност возила није основни узрок било ког повећања погинулих у саобраћају, што само по себи поново доказује да је држава само симулирала пооштравање таквих мера једнио са намером пуњења буџета. Шта ко год сада причао, ово је један од доказа да је то тако.

  • Pele

    21. jul 2019 | 15:23

    Najveći uzročnici saobraćajki mobilni i umišljeni vozači a ne brzina ako voziś i pratiš saobraćaj i pośtuješ sebe i sve vozače u saobraćaju neće biti udesa ako se napiješ nadrogiraš ili ako misliś da si sa na putu i da svi moraju otebi da misle normalno će biti udesa brzina nije toliki problem čak na auto putevima najmanje ima pogibija na odnosu ovih drugih

  • neno

    21. jul 2019 | 08:54

    Moje misljenje je da nije do brzine primijer u Njemackoj se vozi brze cak od 200 km/h na dozvoljenim miestima pa se ne desava i negine ovoliko Mislim ipak kod nas da Mobilni je krivac na prvom miestu svaki treci pise poruke prilikom voznje za volanom ili drzi Mob. Na uhu laprda zatim ne vezanje pojasom zurba nekvo pretijecanje bezvezno ubacivanje ma samo po gasu i hajdeeeee

  • Maki

    21. jul 2019 | 08:48

    Putevi signalizacija su najveci problem u srbiji .

    • 21. jul 2019 | 08:59

      ZA

      @Maki

      A vozači su još veći problem,ko ima razuma ne gine nego oni ograničeni.

    • 21. jul 2019 | 11:36

      Brana

      @Maki

      Nije tacno,potaj prezivele!Najveci problem je neinteligencija,bahatost,neznanje i neobucenost vozaca!Mobilni telefon je uzrocnik br.1 nesreca na putevima,alkohol,droga,brzina.Nepostovanje standardnih pisanih i nepisanih pravila na putu sz takodje uzrok mnogih nesreca.Od kad su zene zastupljene skoro pa podjednako kao muskarci u saobracaju nesrece su se udvstrucile,suvise mladi i suvise stari su podjednako rizicna grjpa,prvi prebrzi drugi prespori...milion razloga je za katastrofalno stanje na putevima ali stpska glipost i tvrdoglavost na putu najcesce.

  • Vladimir

    21. jul 2019 | 08:37

    Vratiti ograničenu brzinu na autoputevima na 120km/h,postaviti kamere i svako prekoračenje kaznjavati sa najmanje 500 eura i garantujem da nece biti ni udesa ni pogilunih. Sada retko ko vozi ispod 140km/h. Znači brzina je isključivi krivac uz policiju.

  • Zis

    21. jul 2019 | 07:59

    Jel za to kriv tehnicki pregled? Nije, kriva je brza voznja losi putevi i policija koja radi za jednu crvenu.

    • 21. jul 2019 | 08:20

      Lucy Ch

      @Zis

      Vozači znači nisu uopšte krivi,neka čekaju bolje puteve i policiju da ih čuvaju a pametni će sami čuvati glavu.

    • 21. jul 2019 | 08:37

      aha

      @Zis

      čekaj još malo samo da rešimo problem KiM i opozicije onda dolazi rešaavanje prometa na red

    • 21. jul 2019 | 11:09

      Krle

      @Zis

      Ovaj gospodin sto apeluje nabrzu voznju onmora da uprravlja japanerom glavni krivac svega sto se desava su mobilni to treba sankcionisati i to sa visokim kaznama svi vozaci autobusa koriste mob8ne prilikom voznje

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA