Detalji železničke nesreće kod Despotovca: Voz uleteo u dvorište u kom živi trudnica
≫
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Arsovic
Sve je ovo za otpad i pruga i lokomotiva i vagoni to je sve dotrajalo a drzava neka se hvali kako napredujemo pa evo slika na delo kako je sve.
ja
nasta samo lici ta deonica pruge kada bi znali,bilo je samo pitanje kada ce se desiti ovako nesto
🚇🚧🚩
Da gospoda iz " Infrastrukture železnice Srbije" nije otpuštala stručni kadar ( građevinske tehničare,pruzne poslovodje, pruzne radnike....) kao tehnološki višak (2016 i 2017), a ostavljala one nestrucne ( npr.sa završenom školom " laboratorijski tehničar"i dr.slicnih zvanja nestrucnih skola- po pitanju železnice) do ovoga ne bi ni došlo!!! Tvrdim!!! Na kraju pitajte Garibovica šta ima da kaže na ovu temu. Ima nas mnogo koje zanima sistematsko uništavanje "Železnice Srbije"!