Znamo da kritikujemo kasire, kontrolore i šalteruše. Kako mi izgledamo u njihovim očima?

 ≫ 

Komentari

  • Sasa

    10. jun 2019 | 21:06

    Sto se tice guzvi na kasama nisu krivi radnici vec poslodavci koji uzimaju minimalan broj radnika pa. Jedan radnik radi i na kasi popunjavaju rafove gledaju rokove ciste i tako dalje

  • ptrošač broj 200012

    8. jun 2019 | 19:24

    kasirka mi zbog dinar usitni 200 a onda kaže izvinite nemam tri dinara da vam vratim, znači ona ne može da oorosti dinar a ja da oprostim tri

  • Hmmmm

    8. jun 2019 | 15:36

    Svi negde kasne.... Pa podjimo na vreme!!! I neće biti nervoze. I sama sam takva,pa mi uvek neko drugi kriv.

  • Ja

    8. jun 2019 | 15:03

    Znam da radi birokratije i opranih mozgova teško je napraviti još jedan korak??!!

  • Apis

    8. jun 2019 | 14:59

    Ja sam Šalterski radnik, nikada nisam imao problem sa strankama, zato što polazim od sebe, trudim se da budem ljubazan prema ljudima, da im pomognem koliko god mogu, stranke uvek odlaze zadovoljne, to je svima u cilju, koliko god meni i nama bilo teško.

    • 8. jun 2019 | 18:04

      Marko

      @Apis

      Ako si ljubazan i ja sam,ali salteruse obicno kazu fali vam ovo,dodjite drugi put i aj zdravo,i da je tako to moze kulturnije da se kaze,ali ne.

  • Milojko

    8. jun 2019 | 14:57

    Za respekt i postovanje je sta sve vi izdrzite na kasi,salteru itd Imamo svoje privatne probleme,nagomilane pa nam kasirka dodje kao nekakav ventil ,kojoj mozemo sve da kazemo Vozac sam kamiona,osetim to nekad na svojoj kozi al onda radi cika Mirko,moj vernu drug cekic!

  • Inkasant

    8. jun 2019 | 14:51

    Radim na naplati putarine, 12h dnevno, naslusao sam se raznih gadosti, minut čekanja i dodje čovek i kaže stojim pola sata,dok mi psuje celu familiju, a onda kreće da brlja po džepovima dok ne ubode gde mu je novčanik, izvadi najkrupniju moguću novčanicu iako treba nesto vise od što din, recimo.. I dalje smatra da je do mene... Neverovatno je da ljudi iz kuće donesu frustracije i istresu ih na nekom službeniku negde, u 90% slučajeva ni krivom ni duznom

    • 8. jun 2019 | 15:13

      BG 2

      @Inkasant

      To sve što navodite je deo vašeg posla i uračunato u cenu rada i u opisu je radnog mesta,kako se postavite prema mušteriji takvi su i oni prema vama,sve zavisi i od same ličnosti koja radi i kako se odnosi prema ljudima.

  • Zemunka

    8. jun 2019 | 14:36

    Sada vidim sebe i iz novog ugla...

  • Viki

    8. jun 2019 | 14:35

    Radim kao kasir i ovo je ziva istina sto su napisali!Toliko je narod bahat i sebican da nemam reci.Oni misle da mi pijemo kafe u radnji.Niko nevidi rasturanje paleta.slaganje magacina,punjenje rafova,stampanje i kacenje cena,cescenje prasine rafova i ostalih pomocnih prostorija,pregledanje rokova i jos plus kucanje na kasi kad viknu imali jos koja kasa da bi izasli za 2min. umesto 10min.Svako vase cimanje dragi sugradjani je tih par min. produzetak naseg neplacenog radnog vremena kad se zatvori radnja cisto da znate! Budite malo tolerantniji i blazi prema nama bar tako sto cete korpe staviti na mesto odakle ste ih uzeli i biti malo strpljiviji u redu.I bicemo svi srecniji barem koji postotak zivota pa mozda nakraju i ustedimo vreme za tu kafu ,a ne samo da ga produzujemo.Pozdrav sugradjani

    • 8. jun 2019 | 14:48

      Sarajka

      @Viki

      Sve te probleme koje imate sredite sa poslodavcem a prema mušteriji morate biti korektni i sa poštovanjem kakvi da su,jer oni vam stvaraju platu i tako je u savremenom svetu.

    • 8. jun 2019 | 16:19

      Veselin cvetkovic

      @Viki

      Meni nista ne smeta. Volim da sarmiram kasirke. Juce sam od jedne dobio br tel😃😃😃

  • marko

    8. jun 2019 | 14:15

    Radim kao prodavac i samo cu reci da smo kao narod katastrofa, bez osnovne kulture.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA