Kako zaista izgleda kobni put kod Kuršumlije na kome se nižu nesreće i žrtve: "Ovde je katastrofa, vozači pretiču i na punu liniju da bi izbegli rupe"
≫
Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?
Djox
Manite se vi puteva,kakvi su da su...nije put presao na drugu stranu,nego vozac.Saucesce porodicama stradalih!
Podelite komentar
Ja
@Djox
Nije mi jasno da ste dobili toliko minusa?! Vozaci misle da su bogom dani i da voze perfektno ali je istina drugacija. Nikad gore,bahatije,ne strpljivije i bezobraznije vozace nismo imali sto potvrdjuje i broj poginulih i povredjenih i na ulicama gradova,na pesackom prelazima i semaforima. Pravila postoje ali ih retko ko postuje a nadlezni ne preduzimaju nista da se onaj ko ne postuje zakone kazni i iskljuci iz saobracaja.
Podelite komentar
Bokan
Ako je put ostecen valjda treba da se popravi .gde nam odlazi toliki novac koji placamo na.raznim racunima mi imamo nikakve puteve ali zato imamo sminkarusu unikatnu.😎
Podelite komentar
Дејан Младеновић
Прече је и важније градња стадиона...
Podelite komentar
Crni
Ne upravlja put kolima ili vozacem vec vozac upravlja kolima na ili po putu sve ostalo sigurna karta u jednom smeru. Narodna izreka ...ko se cuva i Bog ga cuva...
Podelite komentar
Srb
Ako ne gresim, mislim da saobracajci stoje tek kod Merdara, posle Kursumlije
Podelite komentar
Topličanin
Taj put je i odličan u odnosu na put Blace-Beloljin,dodjite,snimite i uverite se.Ko zna koliko je života odneo,u Srbiji ne postoji takav.Najbolje je da se preleti.
Podelite komentar
Darinho
@Topličanin
Ja sam imao udes 2006 na toj deonici, samo nas je bog pogledao stvarno je jezivo zivim u BG ali sam cesto isao tim putevima citav taj potez do Prolom Banje je jezivSamo polako ljudi nema zurbe
Podelite komentar
Biljana
Put je gori od seoskog zemljanog. Rupe su krateri,ali to se smatra slepim crevom ili otpisanim krajem Srbije.
Podelite komentar
Nm
Put nije toliko vazan koliko opreznost...ako je put los tad treba biti jos oprezniji a ne suprotno
Podelite komentar
Branko
@Nm
Ne kapiras,put je neupotrebljiv za pazljivu voznju!Sve se svodi na izbegavanje rupetina a to odvlaci paznju,znas...
Podelite komentar
Boban
Sve sto se desava na putevima snse odgovornost saobracanja policija treba ga strogo kazniti.......pa neka se dobro pusi onda ce bole voditi racuna ....
Podelite komentar
zak
I sta to treba da znaci , kod nas ima mnogo losih puteva ali vozaci moraju se prilagoditi uslovima necete valjds voziti 120na sat tamo gde trebate voziti 50.
Podelite komentar
Losmi
@zak
A sta je sa Tim kad je dozvoljeno ogranicenje 80km/h a stanje puta nije ni za 40? Jel to znaci da tu trebamo da vozimo u drugoj brzini jer je Los put I da isti ne treba nikada da se popravi?
Podelite komentar
Milos
Put kakav god da je, ne moze biti krivac za saobracajnu nezgodu. Problem je u brzini neprilagodjenoj uslovima na putu. Ako je mokar put, pun krivina, rupa, idi druze 30,40 i zavrsena prica. Bolje stici ikada nego nikada.
Podelite komentar
RADOVAN!
@Milos
Saglasan! NA PUTU NEMA KRATERA! SAMO PAZNJA! LETI NAROD! KADA BI ZNAO GDE SAMO ZURI!
Podelite komentar
Sajla
Čini mi se da ni jedan kraj u Srbiji nije toliko zapostavljan kao Toplica a posebno Kuršumlija. Nekad smo smatrani četničkim krajem pa su nas zaobilazili u širokom luku. Tiha jeza je Kosanica (deo prema Kosovu). Tu je put užasan. Nešto su ga krpili ali nedovoljno a seoski putevi se rade samo ako seljaci prikupe novac. E zato su sela ostala pusta. Ali koga je to briga. Da, da, trinaesto prase je taj kraj još od Drugog svetskog rata. Žalosno ali istinito.
Podelite komentar
Đorđe
Na putu od Niša do Merdara ima puno kritičnih mesta i put je u katastrofalnom stanju. Put je najlošiji na pravcu Merošina - Prokuplje.
Podelite komentar
V HAN
@Đorđe
Za dobre vozače ne postoji loš put,mi smo na ovakve navikli jer nemamo bolje ali ovi što dođu sa severa,BG i ostali je problem jer su navikli da sve bude idealno.
Podelite komentar
Crni
@Đorđe
Vhan iz bgd sam i cesto, vrlo cesto putujem svuda po Srbiji i ne samo po Srbiji. Trebalo bi da pogledas nasta lice putevi u Vojvodini kada pogotovu kada sidjes sa glavnih puteva moze ti se desiti da je ucrtan na mapi i ide u nista bukvalno ili sa perforiranog asfalta direktno u blato npr. U ostatku Srbije bar mozezes da se mimoidjes po asfaltu dok je npr u subotici to misaona imenica kada sidjes sa glavnog puta, kao da je neko ukrao jednu traku. U Zrnjaninu sam bio kada su radili kruzni tok na putu su skidali asfalt daj boze da je bio debljine 10ak cm i negde 20,30 cm sljunka. Imaju srece jer nemaju brda i potoka inace bi bili u srednjem veku a verovatno su neki putevi tada i napravljeni. Slicno je svuda ali je i cinjenica da se posle ko zna koliko godina sredjuju i ne moze sve odjednom, zavisi od para i prioriteta, ne kupuje se zlatni sat ako nemas sta da jedes
Podelite komentar
Sarka
A registracija vozila koju placamo 13% ide na puteve Srbije!
Podelite komentar
Btana
@Sarka
Ide i 70% od cene litre goriva!
Podelite komentar
Crni
@Sarka
Velike pare, nedovoljne za odrzavanje ali to nije nista naspram udela u ceni goriva putarini itd
Podelite komentar