Najbolji vozači otišli iz Srbije, novi prolaze ubrzane obuke i neiskusni sedaju za volan autobusa!

 ≫ 

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Odgovor na komentar korisnika Alarm
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • Baki

    03. maj 2019 | 11:55

    Zar nije bolje mladi vozac dvadesetih godina od starca od 65g.Treba zabraniti ljudima preko 65g da profesionalno upravljaju kamionima i autobusima.Treba postriti kontrile vremena upravljanjem vozilom.Ti poslodavci nemaju dovoljno vozaca pa ih teraju da voze i po dvadeset sati neprekidno predhodno bacajucu tahografske listice.Nemaju kako dnevnu tako i vikend pauzu.

  • Milorad

    02. maj 2019 | 19:12

    A da li razmisljate,o tome sta su novi,a sta stari vozaci?Pa verovatno ne,hoce li mi neko reci kako su poceli ti stari'vozaci?Pa morali su da zapocnu kao 'novi',prosto da covek ne poveruje sta cita.Pa svugde dolazi jednog dana do smene generacija,i sta ako se uzimaju penzioneri,pa to su ljudi koji su prosli stotine hiljada kilometara,i zapamtite,ne postoje 'stari'i'novi'vozaci,vec samo oni koji su posveceni svojoj profesiji,pazljivi,postuju sve propise i cuvaju i svoju glavu i putnike,i oni koji trce za zaradom.A o voznom parku,o putevima,da i ne govorimo.A gazde firmi traze samo profit,zivoti ljudi ih ne interesuju,i tu je najveci problem!

  • Ja

    02. maj 2019 | 10:43

    Sad su za sve krivi "novi" vozaci.. A putevi? A losa vozila?

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA