Velike promene za vozače skutera i traktora: Čekaju ih rigorozan tehnički pregled, redovna registracija i više cene
Sve će morati da bude ispravno i bez izmena ili dodataka kada su u pitanju svetla, sedišta, upravljač i drugi delovi
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
sloba
Veliko pitanje.Zasto se zakonodavci ne ugledaju na evropske zemlje kakvi su njihovi zakoni u vezi tehnickog pregleda.U evropi ona koji vrsi tehnicki su adekvatno obuceni istrucni da procene sami a ne da traze tolike potvrde iuverenja samo da bisto vise opljackali gradjane a najvise one najsiromasnije koji su prinudjeni da voze moped ikultivator.Poostriti da ne moze svako da otvara i vrsi tehnicki pregled bez odredjene strucne kvalifikacije.
Sremac
Imam tri imt traktora 89' good. Kako da ih dovedem u prvobitno stanje kad fabrika neradi. Treba mi po vozilu 8.000.00 dinara Cena svinja 120.00 odakle mi pare
Sasa
Ako ostanu ovi jos mala na vlast mi cemo morati da placamo i ovaj zagadjeni vazduh sto disemo.