≫ 

"Staford iz Pančeva nije kriv što je ubio ženu, žrtva ga je isprovocirala": Stručnjak objasnio stravičnu situaciju koja je zaprepastila Srbiju (ANKETA)

 ≫ 

Nesrećni slučaj podelio je Srbiju - jedni misle da je staford previše opasna životinja da bi je neko uopšte držao kao ljubimca, drugi da je žena kriva i da je provocirala psa... a opet, jedan život je tragično ugašen, a za život druge žene se bore lekari

Komentari

  • Ana

    6. mart 2019 | 21:35

    Imam staforda.. Svako ko ga ima i brine o njemu na adektvatan nacin trebalo bi da zna kakva je to pasmina.. Jak, emotivan i jako vezan za svog vlasnika.. NE POSTOJE OPASNI PSI, VEC OPASNI VLASNICI.. Pas se ponasa onako kako si ga naucio, kako si ga i da li si ga socijalizovao.. Pas pamti svaku lepu recu, takodje i svaki prek pogled.. Lanac, borbe, tuca, sve to utice.. samo njegov vlasnik zna kako su se ponasali prema njemu i otkud tako nesto da se desi..

    • 9. mart 2019 | 00:31

      maltezer

      @Ana

      STAFORD JE ZVER I POSEBNO PAKOSTAN PAS, KRVOLOK KOJI UDARA SAMO NA SLABIJE OD SEBE, ZA RAZLIKU OD PITBULA SPREMAN JE I GAZDU DA IZUJEDA, MALU DECU I SVE KOJI MU SE NADJU PRI UJEDU. ZLO ZLA.

    • 25. mart 2019 | 17:03

      Cale

      @Ana

      Bravo za komentar ..sve tacno od reci do reci

  • car

    4. mart 2019 | 11:20

    Saptac psima!!???Ma ti si obicna budala!!!Verovatno u uivotu nisi odgajio ni jednog psa vec si o njihovom ponasanju i karakteru bubao iz knjiga!!!

  • Istina

    4. mart 2019 | 10:36

    Ni jednom keru ne treba verovati.

    • 4. mart 2019 | 22:23

      vila10

      @Istina

      Ljudima se ne sme verovati zato što su izopačena bića koja su sklona da unište sve s čim dođu u kontakt. Životinjama se može verovati naročito kada se upoznate i vremenom steknete međusobno poverenje. Životinjska iskrenost, odanost, dubina osećanja, požrtvovanost su ljudima neshvatljivi jer su svelosnim godinama daleko od tog nivoa emotivnog razvoja.......ljudi su emotivni invalidi, degenerici....eksperiment više civilizacije koji nije uspeo ali se otrgao kontroli! Uništenje svake ljudske jedinke je čist profit za planetu Zemlju!

  • Dragan

    3. mart 2019 | 21:57

    Imam staforda i volim zivotinje, ali nemojte da budete toliki debili da branite pse kad su ljudi u pitanju... Da je ker napao bilo koga na ulici, a kamoli majku ili nekog dragog, to bi mu bilo poslednji napad u zivotu. Kakve su to fore kerovi imaju emocije.

    • 4. mart 2019 | 12:10

      Andrea

      @Dragan

      Pa naravno da imaju emocije, kakav vam je to glupavi kometnar samo pokazujetet da jedini koji nema emocije ste vi i nemate pojma o životinjama, jadan pas kojeg ivi mate, i jadan ovaj siroti pas iz članka koji će vjerojatno nastradati zbog debilnih ljudi koji su ga imali a nisu imali pojma što s njim, uglavno jadne životinje sa najdebilnijom žviotinjom na svijetu zvanom čovjek

    • 5. mart 2019 | 07:30

      mira

      @Dragan

      E bas zbog takvih kao sto si ti se i desavaju ovakve stvari ,polazite od toga da je to zivotinja i da nema emocije i onda ih bijete,izgladnjujete,maltretirate na sve moguce nacine i kada se desi nesto ovakvo onda je pas kriv sto je agresivan ,nije pas kriv nego vi sebicni,necivilizovani ljudi.

  • Marija

    3. mart 2019 | 21:56

    Po komentarima mi se čini da niko nije pročitao šta se dogodilo jadnim ženama. Pas je ušao u kuću, napao jednu ženu, nažalost, usmrtio je, pa je potom napao drugu ženu koja je nepokretna ležala u krevetu. Nakon toga je i dalje nastavio sa agresivnim ponašanjem prema ljudima koji su došli u pomoć. Znači, teza da je pas bio isprovociran i da se osjećao ugroženim je netačna, jer on je došao na tuđu teritoriju, napao poznatu osobu, a i kako ga je zaboga mogla ugroziti nepokretna osoba u krevetu?! Volim životinje, grozim se ljudi koji životinje muče, ali ovde opet pravimo od žrtve krivca. Zamislite samo, nije napao, pas je ubio ženu!!! Pa o čemu mi pričamo. Naravno da su vlasnici odgovorni za pse, ali šta kad dođe do ovoga? Nema veze, jadni cuko, nisi ti kriv. A ona mrtva, pa neka joj, sigurno te isprovocirala. Razumijem da će pas koji se osjeća ugroženim da ugrize, ali ovo nije normalno, pas je ubio. Kako možete da branite ovakve pse kad je žena mrtva. Sigurna sam da bi ovako prošlo i nečije dijete da je tu slučajno prolazilo i našlo se psu na putu. Da li biste i onda rekli sigurno je potrčao, sigurno ga je udario, kriv je mali, isprovocirao ga je... Vjerovatno bi, pa je onda sa vama svaka diskusija uzaludna. Zbog ovakvih pasa koji su “kao bebe“ ja strahujem svaki dan kad se moje dijete igra samo ispred zgrade iako on zna kako da se ponaša sa psima, ali ne znam da li pas zna da kako da se ponaša sa djecom koja trče, vrište, smiju se i igraju.

  • Mile

    3. mart 2019 | 16:54

    Stricnjak je mnogo pametan, poklonite mu tog stafa

  • Sara

    3. mart 2019 | 16:18

    Psi nisu igracke kao sto mnogi misle. I oni imaju osecanja i mogu da napadnu ako su isprovocirani, zlostavljani itd. Mnogi psi su na uluci bas zbog ljudi koji ih masovno izbacuju. Treba uvesti placanje kazne za sve vlasnike koji izbace psa. Ne treba osudjivati pse zbog ovog slucaja.

  • Napadnuta

    3. mart 2019 | 16:12

    Glupost, mene napao vucjak sa nepunih 9 godina. Nista mu nisam uradila, posle 2/3h probedenih u dvoristu sa njim. Nisam ga ni drazila, ni vabila, niti bilo sta. Odrasla sa takvim istim, ovo je bio od drugarice. Jedva sam ziva ostala Imam dozivotne oziljke, sam Bog me sacuvao. Kakva negativna energija, gluposti!

  • Mix

    3. mart 2019 | 15:31

    Vrlo cudno....covek kaze verovatno ovo, pa verovatno ono....strucnjaci ne koriste te pojmove..

  • Jovan

    3. mart 2019 | 14:59

    Stafordi nisu agresivni psi,jesu jaki psi,ali ne agresivni To da l ce pas biti agresivan ili ne,je uvek do vlasnika.Znam coveka koji ima neki hibrid staforda,pas ima 100-ak kilograma i deca ga jasu po parku,sta god da urade,ne bih napao nikada,nikada nije ni napao Jer taj covek ume sa tim psom,naucio ga je lepo,nikad,ali nikad coveka ne bi ujeo Tako da ovo sto se desilo je sigurno do te zene sto ga je setala,garant mu je ucinila nesto lose i bio je u situaciji da mu je to jedini izlaz Psi su prijatelji coveku,a ne totalno suprotno od toga....

  • Serbon81

    3. mart 2019 | 13:15

    Ljudi POGLEDAJTE zvanicne statistike napada pasmina.Stafordi su iza retrivera koji su pri vrhu liste,rotvajlera,dobermana i jos njih,tako da ostavite predrasude u stranu.Stafordi su jaki psi,pametni,imaju temperament i treba znati sa njima.Ne moze svako da drzi tu rasu,treba je razumeti a kad je shvatite onda znate koliko su posebni.mnogo su privrzeni ljudima pogotovo deci,sta vise i oni su kao deca od dve godine..kakvi ce oni biti to zavisi od ljudi koji vode "brigu" o njima. Kraj price!

    • 4. mart 2019 | 11:21

      Svetlana

      @Serbon81

      Dobermani napadaju u odbrani vlasnika ili imovine, nikad neće bez razloga da napadne, ceo zivot imam dobermane a i znam mnogo ljudi koji ih imaju, nikad nijedan nikoga nije napao bez razloga, jedino sto naravno ne dozvoljavajući maltretiranja i vrusku i laganje rukama, oni su osi za mirne i strpljiv osobe nisu to psi za nervozne ljude i psihopate, dobermani su divni psi i veliki prijatelji ako se pravilno vaspitanju ili jednostavno samo normalno se ophode ljudi sa njima i nikad problema

  • Melita

    3. mart 2019 | 13:03

    Kao vlasnica več četvrtog staforda, jednog cane corsa kojeg smo dobili od lika što ga je imao za borbe, ali ga je dao u oglas da ga udomljava, mi smo ga udomili, pas sa 10 mjeseci predivan nijechtio da se bori u ringu, toliko pametan i ljep i odan pas, sve smo ga naučili pošto smo bili u gradu, uvijek privezan, maza neviđena, spavao u krevetu sa nama i znao da te izgura sa šapama na pod, u glavnom naučio se na drugu kujicu, na mačka, na sraku, ali smo odmah mu dali granice, vani je držao do sebe, kad je bio mlad podavio jednog teriera dobio po njuški i znao da to više ne smije, u glavnom ti psi nisu za neobrazovane i za primitivne ljude, niti za agresivne, te kompleksaše treba zatvoriti i oduzeti jim takve pse, pošto pitovi i stafordi imaju snagu, to su isključivo kučni i vjerni psi, a ljudi koji nemaju znanja, vremena i uslova neka si kupe plišastog i basta.A te đukele što organizuju borbe sve jih u zatvor za deset godina minimum, sve njih i da su na položaju, zakon nek bude za sve isti, jer moji psi su moja odgovornost, ne mogu da jih puštam bez povoca, čistim govna za njima, znači treba da se zna red, 3 šetnje dnevno, svi moji psi su bili voljeni i razmaženi, i poštovani i nema tu rječi dacsu oni krivi, znači sve što muče ijednu životinjku u zatvor sa zlotvorima, i te majke što odgoje bandite, dilere psihopate, itd. I njih kazniti obavezno....

    • 3. mart 2019 | 14:18

      sandra

      @Melita

      Bravo za komentar,a ovi zlobnici sto komentarišu su zlostavljaci i bolesnici i neljudi....jadne životinje pored takvih monstruma ali sve se vrati kad tad!

    • 3. mart 2019 | 15:35

      Mix

      @Melita

      I onda jednog dana, gospodjo, dodjete ljuti sa posla, pogledate ga popreko jer nemate u tom trenutku vremena za njega.......i odjednom vise nema vasih komentara ovde....

  • Crnogorac

    3. mart 2019 | 12:26

    Uspavati ti tu dzukelu i vlasniku zatvorska kazna,greote zena strada zbog necije neodgovornosti i zbog dzukela koje nisu dresirane na normalan nacin.. Ako je agresivan stavi povodac ili zakljucaj ih u kavez

    • 3. mart 2019 | 13:00

      Milica

      @Crnogorac

      Svako ko je cuvao bar mesec dana psa, zna da je pas onakav kako ga vaspitas (dresiras) Isto tako svako zna da pas ne napada dok se ne oseca ugrozenim.. A i dobro je poznato da se po selendrama Stafovi i Pitovi uzimaju za borbe. E pa sta su trazili od psa, to su i dobili...

    • 3. mart 2019 | 15:28

      Anja

      @Crnogorac

      A da zatvorimo tebe u kavez, sta mislis ?

  • M

    3. mart 2019 | 12:14

    Sve sami demagozi, sve lutalive u azil ili pobiti a ko drzi psa uvesti mu poraz pa da vidimo koliko ce to ostati onih koli ih drze, porez po kategorija, sto opasniji porez veci

  • M

    3. mart 2019 | 12:09

    Sa ovim psecarima cemo daleko dogurati

  • Maja

    3. mart 2019 | 11:22

    Ma, manite me psece psihologije. Zena je izgubila zivot, a druga se bori za svoj. O cemu mi pricamo?

  • Maja

    3. mart 2019 | 11:20

    Ma, manite me psece psihologije. Zena je mrtva i.druga se bori za zivot, o cemu mi pricamo? Pas je bio uvredj

  • Goci

    3. mart 2019 | 11:11

    Ovakvi stručnjaci nam i pišu zakone o životinjama, koliko vidim pas će biti oslobođen krivice jer nije dobio porciju pedigree-a. Tako da možemo da mu damo ruku sutra na ulici..jer ne daj Bože da se uvredi..

  • Marija

    3. mart 2019 | 11:07

    Postoji milion pasa koji su malteretirani od strane coveka, koji su ubijani i maltretirani na najgori moguci nacin, obeseni, davljeni, baceni zivi u zatvorenom dzaku!! O tome se ne pise! Ovo je jedan slucaj gde je pas povredio zenu, a onih milion gde su psi na najgori moguci nacin zlostavljani o tome se ne pise! Pas nikad ne bi napao iz cista mira vec da bi se odbranio!

    • 3. mart 2019 | 11:12

      Srbin

      @Marija

      Ne povredio nego ubio. Iscupao grkljan i nije prestao da je kida dok ga nisu odvojili od nje. Pa ti brani ovakve pse.

  • Marija

    3. mart 2019 | 11:02

    Pas je sigurno bio isprovociran, pogotovo sto je to zena koju je vidjao sigurno je ne bi napao iz cista mira. Sigurno ga je maltretirala i zlostavljala i pas je nije voleo. Strucnjak je sve objasnio kako jeste!

    • 3. mart 2019 | 11:50

      Ljubica

      @Marija

      Ne mora da znaci da je pas isprovociran. Imala sam iskustvo sa ugrizom psa kog sam poznavala od kako je bio mali i hranila sam ga. Ugrizao me kad je imao 6 god.nicim izazvan,nisam ga zlostavljala , naprotiv obozavala sam ga. Rijec je o sarplanincu.

  • Ana

    3. mart 2019 | 10:58

    aha evo sad čitam tip obesio psa o drvo jer mu je smetao. pa se pitam .. ko je zapravo tu opasna vrsta, ko iz kog poriva radi neke stvari ... ne kazem da je bilo ko kriv ili da ne nije ... samo ostavljam komentar na vaše komentare, ne na članak ..

  • Marija

    3. mart 2019 | 10:57

    Pas je sigurno bio isprovociran, pogotovo sto je to zena koju je vidjao, sigurno ga je maltretirala pa je zato pas tako i reagovao. Strucnjak je objasnio sve kako jeste!

  • Kg

    3. mart 2019 | 10:45

    Ljudi, šta je sa vama?! Pominje li iko smrt žene ili je u prvom planu da komentarišete kako pas nije kriv?

    • 3. mart 2019 | 11:26

      Marina

      @Kg

      Ko ne voli pse ne treba da im prilazi a kamoli da ih hrani ili jos gore zlostavlja.Imam manji ranc u Banatu i imam nekoliko vrsta pasa. Od dobermana i sarplaninca do bigla. Svi su razliciti.Posebno smo imali problema sa jednim komsinom kojeg je doberman napadao. Stalno je kidisao i rezao na tog coveka. Ni na kog drugog nego na njega.Taj covek je na desetine pasa ubio staklom i davio ih zicom.Staklo im je stavljao u hranu i mamio ih. Umirali su najgorim mukama. Nadam se da ce Bog ovog coveka kazniti na adekvatan nacin.Covek zver.

    • 3. mart 2019 | 12:12

      Amexs

      @Kg

      Kg upravu si, sad samo nagadzanja sta bi bilo kad bi bilo?

  • Zoka

    3. mart 2019 | 10:37

    sve lutalice skloniti sa ulica a gazde neka odgovaraju za svoje I to strogim kaznama pa da vidimo dali je vazniji covek ili zivotinje ovo vise na nista ne lici gde god krenes kucici katastrofa

    • 3. mart 2019 | 15:42

      Sara

      @Zoka

      U pitanju je vlasnicki pas, a ne ulicni. I ljudi se medjusobno ubijaju, takodje masovno ubujaju i pse.

  • Ptica trkačica

    3. mart 2019 | 10:20

    Ljudi, genetika je genetika. Zašto Irski Seter ne zakolje vlasnika!!!???

  • Aleksandar

    3. mart 2019 | 10:03

    Price mLo I gluposti. Ta vrsta je u svetu na lošem glasu, I to nije biz veze !!

  • Zak

    3. mart 2019 | 10:02

    Aj sad stručnjaci pasa odgovorite?Šta je iznerviralo psa(staford) koji je napao devojčivu od tri godine i pukom srećom izbegnuta tragedija. Pritom sa majkom u prolazu pored njih. To sve treba da ima korpu,al nema zakona kod nas,da ima ne bi vi takođšetali te krvoločne životinje..

    • 3. mart 2019 | 10:23

      Malena

      @Zak

      Tačno, to je verovatno za stručnjake normalno... ljudi su spremni da pričaju gluposti, a zašto toliko brane pse, nije mi jasno. Oni su samo životinje i očigledno je da klik može da se desi bilo kada, da ga ne možeš predvideti. Imala sam rotvajlera koji je bio miran, razmazen, dresiran, ali i ljubomoran, posesivan, a tek kada je stigla beba u kuću..... ne mozes verovati zivotinji!!

    • 3. mart 2019 | 10:46

      Kunda

      @Zak

      To je jasno kao dan ove vrste psa mora da se gleda gde se kupuje. A drugo 10 god i to je to njemu dodje kraj treba da se uspava

  • Jelena

    3. mart 2019 | 09:56

    Staford ili pitbull se smatra da su opasni,krvolocni, da su to psi za borbe.. Ne, ljudi grese, ljudi su upravo to sto misle za ove pse! Postuj psa i on ce tebe postovati, slusace te, branice te....Moj brat ima 13 pitbulla i on njih nece da dresira da budu krvolocni ili psi za borbe i ako ih on svakog dana seta, hrani, igra se sa njima jel postoji razlog da ga napadnu, ne, ne i ne!!

  • Fam

    3. mart 2019 | 09:51

    Imamo stefa, zenku., od njenog samog rodjena. Medjutim, zemlja u kojoj jesmo je sve regulisala zakonom. Posebna dozvola za drzanje borbenog psa, dozovla za vodjenje takvog psa za vlasnika i sve koji bi evtl kao zamjena dosli u obzir. Sistematski pregled, kao i porez na borbenog psa. Nasa “opasna” stefika je umiljata, lakoverna, lijen i pasivan pas jer smo i mi takvi, pa nam ipak ne pada na pamet medju ljude bez povodca jer je tako zakonom propisano a kazne i kontrole su OGROMNE

  • Dunja

    3. mart 2019 | 09:50

    Samo onaj ko je ikada imao staforda (iz ljubavi), moze da razume sta je strucnjak hteo da kaze. Svi ostali komentari su suvisni. Ako vec uzimas psa,moras da ga vaspitas...bilo kojeg psa.

    • 3. mart 2019 | 10:10

      Vlada

      @Dunja

      Sve sami strucnjaci....

    • 3. mart 2019 | 10:16

      Dunja

      @Dunja

      Ne razumem zasto ljudi kom nesto o cemu nemaju pojma 😊

    • 3. mart 2019 | 10:50

      Kunda

      @Dunja

      Tako je mene je napo moj pas i to mala djukela a zasto hteo sam hranu da mu pomerim na drugu strana i on je probao da me ujede a inače sam se igrao valjao po podu i nikad nije nista pokazao

    • 3. mart 2019 | 11:27

      Maja

      @Dunja

      Zato sto je zena zaklana, toliko svi razumemo.

    • 3. mart 2019 | 15:45

      Sara

      @Dunja

      Nikad ne treba dirati hranu dok pas jede.

  • Vladan

    3. mart 2019 | 09:45

    Procedura za dobijanje dozvole za držanje Staforda i drugih rasa snažnih pasa koji mogu biti opasni, treba da bude rigoroznija nego za dobijanje dozvole za nošenje oružja, sa posebnim osvrtom na psihijatrijski pregled. Takođe bih uveo obaveznu obuku ili dresuru i povremenu proveru uslova u kojima pas živi, sve o trošku vlasnika.

  • Miško

    3. mart 2019 | 09:39

    Šta je sa ovim stafordom, treba ga ubiti.

  • majkan

    3. mart 2019 | 09:35

    Ne interesuje me ni pas ni vlasnik ,napadne li mi neciji pas dete , metak u celo dobija i pas i vlasnik! Ne interesuje me dali ga je vaspitao , maltretirao ili sta god.Vlasnika psa smatram direktno odgovornim.Zivotinja nije kriva, nije ona birala da je neko drzi i ne vaspita.Samo vlasnik!

    • 3. mart 2019 | 11:55

      Rikoset

      @majkan

      Setam bebu maltezera,ide baba i vodi unuka,dete iz cista mira prilazi stenetu i kamenom ga udara u glavu!!!Baba naravno nista...ladno sam mogla da je udavim,ne treba mi besan pas.

    • 3. mart 2019 | 15:48

      Mix

      @majkan

      Zakljucak.. . Pas vaspitan, dete ne vaspitano

  • Amstaff

    3. mart 2019 | 09:28

    Posto vidim da ovde ima mnogo strucnjaka, zeleo bih da mi jedan od njih odgovori na sledece pitanje. Medju ljudima ne postoje opasne i bezopasne rase. Rodi se dete, posle 15- 20 godina postane, nasilnik, ubica... KO JE KRIV? Da li je to dete krivo, ili njegov staratelj, koji ga je tako odgojio? Ljudi nemojte da palamudite, imam staforde u proteklih 10-15 godina. Ni jedan jedini incident nisam imao sa njima. Pas je obaveza, isto kao i dete, sa njim treba raditi. Ljudi uzmu psa, ne mogu voditi racuna ni o sebi, zavezu psa na lanac, bace mu dnevno koru hleba, malo vode, i oni imaju kucnog ljubimca. Pa ne moze to tako, naravno da ce pas postati agresivan, i civava bi postala agresivna a ne staford, koji je pun energije. Tako da ljudi moji, ako ne mozete i ne znate voditi racuna o psima nemojte ih ni uzimati, ne psa, nemojte uzimati ni zlatnu ribicu.

    • 3. mart 2019 | 09:52

      Nekooo

      @Amstaff

      Ono što je meni bitno da moje dete i ja možemo slobodno proći ulicom, gradom, selom a da nemam strah za našu bezbednost. Pošto se vi vlasnici pasa stalno borite za prava pasa, ja vam kažem da se borim za prava moje porodice, a nju ne mogu da zamenim kao psa.

    • 3. mart 2019 | 13:10

      Amstaff

      @Amstaff

      @Nekooo U potpunosti ste pogresno protumacili moj komentar. Daleko od toga da stavljam psa ispred porodice. Pas jeste deo porodice, ali nikako nije na prvom mestu. Opet ali, ako ste vec kupili psa posvetite mu svu potrebnu negu i paznju. U komentaru sam napisao da je problem u neodgovornim vlasnicima, i u potpunosti se slazem da se za vece rase pasa treba polagati ispit. Nazalost ova, i slicne rase su unistene, ocrnjene i demonizovane, zbog sve vise,, mangupa" koji ih kupe da bi bili opasniji, i dresiraju ih da budu agresivni. Nisam video ni jednog agresivnog staforda kod nekog normalnog coveka. Kad bi cene ove rase bile kakve bi trebale da budu, a ne da se,, staford" kupuje za 20 €, ne bi mogli koje kakvi hostapleri da ih priuste. Ne treba ni jednu rasu zabraniti, treba se samo uvesti zakon, kao sto sam vec rekao da se polaze za odgajanje takvih pasa. Ali nazalost to se u ovoj drzavi nece desiti...

  • ozrenjak

    3. mart 2019 | 09:19

    прејак је овај стручњак, имао сам њемачког овчара и извео га у шетњу на ланцу кад сам га пустио с ланца залетио се из чиста мира ма мог седмогодишњег сина хтио га је растргати умро сам од страха никада нисам могао објаснити због чега је то урадио, пас никако није био испровоциран, од тад сам схватио да псима није вјеровати ма колико да их познајеш.Да сам имао оружје убио бих га на лицу мјеста, иако сам волио тог пса био је интелигентан у лијеп али има је нешто страшно у себи.

    • 3. mart 2019 | 09:40

      Pa

      @ozrenjak

      Pa neka tebe drze na lancu...A verovatno se zaleteo da se igra,e sad sto on nema osecaj da je to sedmogodisnjak....

  • Rhoi

    3. mart 2019 | 09:09

    Ko drži ovakve pse u kući pokazuje da je bolestan. Njega treba u ludaru ubio je svoju majku.

  • Željko

    3. mart 2019 | 09:08

    Primer, idem sa detetom, držim je za ruku, nailazi mamlaz sa ovakvom džukelom, bez povoca, bez korpe, bez ičega, i šta ja treba da radim, da čekam da zver skoči i oboje nas izujeda, ili da se branim!!!

    • 3. mart 2019 | 09:31

      JD

      @Željko

      Da drzis svoje dete za ruku, da ono ne pruza ruku ka psu i da ides svojim poslom

  • Pakistanac

    3. mart 2019 | 09:08

    Kako bih voleo da ova dzukela napadne ovog ,,strucnjaka"!

    • 3. mart 2019 | 11:26

      Kunda

      @Pakistanac

      Ja nisam strucnjak ali mogu da kazem iz iskustva moj komsija ima stafora ja se igram sa njime moja deca se igraju nikad nije pokazao nesto lose a lud je 100 % Kad ga setam vuce ko lud jer nije naucen da hoda normalno a postoji drugi dva ista takva oni su dresirani setaju normalo sede pred prodavnicu i nepomete se sa mesta a vlasnik nije tu ja prodjem sa ovog od komsije laje na njega vuce a ovaj drugi gleda samo i sigurno pita se sta je ovoj budali sta laje na mene verujte nije se pomerio sa mesta

  • Johan

    3. mart 2019 | 09:07

    Aki je ovaj tako zvani strucnjak normalan onda su sve ubice koji su ubili nekoga isprovocirani pa ubili netreba ih teretiti za ubistvo

    • 3. mart 2019 | 09:47

      Jogogo

      @Johan

      Naravno,društvo ih izprovociralo,nisu oni krivi!

  • Gordana

    3. mart 2019 | 08:45

    Za drzanje ovako opasne rase pasa treba uvesti dozvolu za drzanje,obuku i lekarski pregled kao i za drzanje oruzja.

  • A

    3. mart 2019 | 08:37

    Ti "stručnjak"-ko ti dade diplomu?!

  • Gagi

    3. mart 2019 | 08:33

    Sad psa proglasite za heroja a ubijenu ženu krivcem,zbog ovakvih kvazi strucnjaka smo tu i gde jesmo,pas nikad ne bi napao čoveka,biće ali malo sutra.

  • bbb

    3. mart 2019 | 08:24

    Kuče u kafileriju, gazdu u zatvor a ovog stručnjaka u ludnicu.

  • Јасмина

    3. mart 2019 | 08:17

    Једно је јасно,трагедија...

  • Mikica

    3. mart 2019 | 08:12

    Kuče u kafileriju a vlasnika odmah u zatvor!

  • Miki

    3. mart 2019 | 08:12

    Kuče u kafileriju a vlasnika odmah u zatvor!

  • S8

    3. mart 2019 | 07:53

    Dzukelu ubaciti u kavez u zoo vrt sa Bengalskim Tigrom pa neka onda napada!bilo bi mu bad interesantno.

  • Rile

    3. mart 2019 | 07:48

    Uvek ista rasa se ,,isprovocira,,

  • Živojin

    3. mart 2019 | 07:32

    Ima li ovaj “stricnjak” osecaj za zrtvu ? Optuzio je stradali zenu da je kriva za provokaciju ? Zaista su neki od ljudi jako poremeceni , Trebalo bi da se umesa tuzilastvo ,zbog neargumentovanog (nedokazivog) vredjanja zrvte .A ljudski ga treba osudoti kao nesto najgore u ljudskom rodu.Treba pokrenuti borbu protiv ovakvih zveri , na jedininmoguc nacin koka se zveri tretiraju .A ljude koji ih gaje i “brane-advokatski”procesuirati i trpati u zatvore posto imaju ljudska prava .Samo ne davati ljudska prava zivotinjams a pigotovo ne zverima.

  • 🇷🇸🇷🇸🇷🇺🇷🇺👍

    3. mart 2019 | 06:55

    Ove rase pasa su napravljene za borbe i kao takvi da neznam kako da ga dresirate a glupi su za dresure njima samo fali sekunda da frcnu i da im se upali u glavurdi ,FIGHTING MODE’ i eto belaja,u cestim napadima pasa na ljude ove rase su na prvom mjestu

    • 3. mart 2019 | 09:20

      Ceca

      @🇷🇸🇷🇸🇷🇺🇷🇺👍

      Moja drugarica sa suprugom je cuvala staforde od kad znam za nju. Rasli su u toplini doma, bili privrzeni ukucanima i druzeljubivi kako sa odraslima tako i sa decom koja dodju kod njih. Zaista je bilo divno druziti se sa njima. To nije primer za jednog nego vise staforda. Niti 1 nikada nije reagovao.

    • 3. mart 2019 | 10:34

      Pitanje

      @🇷🇸🇷🇸🇷🇺🇷🇺👍

      Batice da ki si se susreo jednom u tvom životu sa rasom AST-ea ??????

  • Veteran

    3. mart 2019 | 06:19

    Sina i zatvor, i zabrana držanja ove vrste pasa.. ne razumem sta ce čoveku krvolocni pas, još kad ih sretnem a vlasnik ili vlasnica mi kaze on je maza..

  • Siniša

    3. mart 2019 | 06:11

    Imao sam Staforda i mogu vam reći da je bio jako privržen i vezan za mene, čak je jedno vreme bio u stanu i nikada nije bio agresivan. Sada imam srednju pudlu i mogu vam reći da je prema strancima agresivnija od staforda, naravno ne toliko da bi ugrizao! Pas je onakav kako ga vlasnik i okolnosti oblikuju i pas mora da se vaspitava kao i deca.

    • 3. mart 2019 | 08:53

      mima

      @Siniša

      tacno, pas je onakav kako ga covek napravi, znaci ljudi su ti koji su krivi za ponasanje psa,

  • Zlaki

    3. mart 2019 | 04:10

    Da razjasnimo cinjenica je da je zena zaklana od strane njihovog psa,a pas je ogledalo vlasnika i ima veliku odgovornost kada su ovakve pasmine u pitanju,stafordi su izuzetni psi ali sa njima treba raditi postaviti ga na mesto gde on shvata koja je njegova uloga u porodici,to je pas koji zahhteva dosta paznje ,jer ima dosta energije i veoma je inteligentan ,pa ako se nepostavite prema njemu kao alfa onda imate problem,sto je opet do vas.

  • As

    3. mart 2019 | 02:54

    Nema Bokia gde je?

  • Bane

    3. mart 2019 | 02:24

    Ja znam par slučajeva da pekinezer isto ujeda sad što nema tako jaku vilucu to je nešto drugo. Recimo znam dosta vučijaka,rotova,šarplaninca koji su ujedali ljude. Ja lično mislim da je sve u vlasniku psa kako se ponaša prema njemu i kako ga vadpitava.

  • veljo

    3. mart 2019 | 01:59

    Znao sam da ce vlasnici Staforda pisati kako je njihov kao beba.Ja ima psa, Cau Cau, i svakodnevno u setnji vidjam 5-6 Staforda.Svi su daleko od bebe, vrlo du agresivni

  • Fifi

    3. mart 2019 | 01:03

    Samo nenormalnim ljudima padne na pamet da kupe opasno kuce.Od toliko rasa ti kupis kuce koje moze da ubije coveka.Zabrana drzanja takvih zivotinja pod hitno.

  • Da

    3. mart 2019 | 00:51

    O cemu ti Dejane pricas

  • Dale

    3. mart 2019 | 00:31

    Ovaj šaptač pasa može u biro za nezaposlene!

  • Niksha

    3. mart 2019 | 00:24

    Pas moze biti mentalno bolestan kao I covek ,Ali stafordi I pitovi to Im je u krvi .

  • Realno

    3. mart 2019 | 00:20

    Pa ne bih se bas slozila sa clankom !Ja sam ljubitelj pasa i imam engleskog buldoga koji spada isto u borbene pse , odrastao je sa mojom decom i stvarno je maza ali samim tim sto spada u vrstu borbenog psa ja sam u obavezi po zakonu ( zivim u nemackoj) da svakih 6 meseci ga vodim na testiranje njegovog bića gde vrse razno razne testove insciniraju razne situacije da vide kako ce reagovati i da li preti i najmanja opasnost od strane njega Naravno da zavisi i od mene kako ga drzim i vaspitavam ali jedan pas koji nije na ulici ne bih smeo nikad da napadne posebno ne clana porodice u kojoj zivi i to jeste za osudu i da vlasnik odgovara

  • Дејан Младеновић

    3. mart 2019 | 00:12

    Пас је огледало власника...стафорди и пит булови се углавном користе за борбе паса код над и њихово клађење и нормално је да ће бити агресивни по околину.Искључиви кривац је власник случај је јасан.

  • Nada

    2. mart 2019 | 23:28

    Lepo sincic u zatvor posto je njegov pas i odstetu drugoj zrtvi da Isplati. da mu se zabrani ikada vise da drzi psa bilo koje rase. kad je hteo da glumi mangupa u tom svom selu nek uziva sad

  • Sloba

    2. mart 2019 | 23:27

    Nema opravdanja! Ljudski zivot je vredniji od zivota bilo Koje zivotinje.

  • Комуниста

    2. mart 2019 | 22:49

    Кучићи добили адвоката. Јес га (пса) одбранио свака му част. Али кад се једном њему или неком његовом овако нешто, биће све најгоре о псима.

  • Nes

    2. mart 2019 | 22:45

    Vise ljudi cine zlo ljudima , nego zivotinje ljudima . Ne moze se a osnovu poedinacnih slucajeva donositi generalni zakljucak. Koliko je slucajeva gde isti psi pomazu u raznim nesrecama koje zadese ljude I spazavaju zivote. Kako vreme prolazi sve manje volim ljude a vise zivotinje.

  • trtoje

    2. mart 2019 | 22:44

    kako god ga vi obrcali,borbeni psi ne trebaju da budu bez korpice,i tu nema opravdanja,tu vlasnik treba da snosi krivicu.

  • ....

    2. mart 2019 | 22:44

    Ja bi ovog sto je lepo objasnio ubacio u kavez sa istim psom... Pa bi ga sutra pitao (ako ostane ziv) jel upravu...

    • 3. mart 2019 | 02:26

      Pa...

      @....

      Taj se od psa ne plasi ili bi mu pokazao gde mu je mesto ili ga ubio... prosto ovaj pas nije primeren za mesto i porodicu koja ga cuva... napaljenko uzme psa da bude opasan i uvali staroj zeni da brine o njemu...

  • Grga

    2. mart 2019 | 22:38

    Verovatno i kada napadne bebu bude isprovociran..

  • Marina

    2. mart 2019 | 22:38

    Slusaj ti saptacu! Lupas gluposti! Ajde molim te objasni mi sta je dete od 3 godine skrivilo stafordu koje je samo sa bakom prolazila pored dvorista odakle je pas izleteo i lizalo sladoled. Pas je detetu odgrizao pola lica i uvo! Trauma za ceo zivot! Koliko puta imate primer napao pas i svaki put ista rasa! To je životinja, ne bilo kakva vec opasna, nikad se ne zna kad moze u njemu da se probudi taj bes.

    • 3. mart 2019 | 00:10

      Bebe

      @Marina

      Ali mi smo ljudi? Mi razmisljamo, savesni smo, odgovorni smo, ucimo i napredujemo na svim poljima, mi smo alfa i omega na ovoj planeti? Mi , ljudi. Samo covek je odgovoran za sve, ili nije? Ima mnogo opasnijih rasa, Vi mozda pricate samo iz iskustva? Ne zelim nikoga da ubedjujem, naprotiv, ima li smisla?

    • 3. mart 2019 | 16:45

      Jelena

      @Marina

      Vrlo sam pazljiva kad sa psom prolazim pored male dece jer imam utisak da pas reaguje na decu misleci da je to neki drugi pas...zbog visine...na ljude ne reaguje.

  • Toma

    2. mart 2019 | 22:02

    Drzanje setanje opasnih pasa treba zabraniti zakonom!

  • Milan

    2. mart 2019 | 21:59

    Slusaj ovog strucnjaka. Pas bio isprovociran,tuzan,revoltiran,mozda cak i depresivan. Pa dajte ljudi nek uradi drzava nesto! Makar da mu se dozvoli da se brani sa slobode! Jos me ubedjuje da je ta rasa bezopasna,slusaj strucnjak,sve sto ima 40kg tezine i stisak vilice od preko jedne tone,NE MOZE da bude bezopasno... Bezopasan moze da bude maltezer naprimer,moze i on da te povredi ali ne i da te ubije u slucaju da mu ne pruzis dovoljno ljubavi danas ili ga slucajno popreko pogledas! Da me ne shvatite pogresno,obozavam zivotinje ali ovakve ljude ne mogu da smislim,pravi covek nauku od ljubimaca.

  • Boban

    2. mart 2019 | 21:53

    A zašto n.pr. zlatni Retriver nikad nije nikog izgrizao na smrt? Zato što to nije u njegovoj prirodi. Kod Staforda se to ne moze reći. To su nenormalni psi, ubice, svidjalo se to tim „stručnjacima“ ili ne.

    • 3. mart 2019 | 00:20

      Al Capone

      @Boban

      Bas naprotiv studija kod nas je pokazala da najveci procenat napada su retriveri i vucijaci zbog raznih mutacija koje su radjene nad njima

    • 3. mart 2019 | 02:40

      Niko Neznanović

      @Boban

      Istraživanja su pokazala da stafordi imaju bolji temperament od zlatnih retrivera, mada su rizična kategorija. Moj prijatelj ima staforda, a upravo je taj "ubica" kako si ih nazvao odbranio dječaka od čopora uličnih pasa. Stafordi i drugi tzv. "pit bullovi" imaju genetsku predispoziciju za agresiju, tako da ako pas ima pretke koji su bili borbeni psi, velike su šanse da će pas biti agresivan. Mislim da bi se trebale izdavati licence za posjedovanje tzv. "pit bull" rasa upravo zbog tih predispozicija. U svijetu se bilježi veći broj agresivnih zlatnih retrivera upravo zbog tih bilmeza koji misle da samo zato što je pas te rase da ga uopšte ne trebaju socijalizovati, dresirati... Svaki pas može pokazati agresiju u bilo kojem trenutku, a za te pse ubice koje su stvarno ubile nekog najbolja mjera je uspavljivanje, jer oni predstavljaju prijetnju javnom redu i miru i javnoj bezbijednosti. Štaviše, stafordi su bili poznati kao psi dadilje, dok nije krenuo ovaj linč medija. Prvo su na meti bili njemački ovčari, pa rottweileri, i na kraju pitbull rase. Sve su navedene rase sjajni psi AKO se dobro socijalizuju i dresiraju. Zlatni retriver napao dijete, javnost šuti, a AKO pitbull priđe djetetu mediji izvještavaju da je dijete napadnuto. Koliko god da su mi dragi, PRIZNAJEM da su vrlo OPASNI, te zato OBAVEZNA brnjica (korpa), POVODAC i NAJBITNIJE licenca i DOBAR, ODGOVORAN VLASNIK. Hvala.

    • 3. mart 2019 | 08:33

      Damir

      @Boban

      Imaam boksera i isti pas sa drugim nazivom pitbul ga je napao. Ali ukucaj na jutube da vidis kako cezar milano najbolji dreser biva yjeden od nekog retrivera ili labradora.svaki veliki pas moze da povredi coveka jer mi smo nezne gradje nasa koza je tanka i sklona povredjivanju osim kad imamo nesto u rukama.goloruki smo slabi pogotovu protiv zivotinja.

  • VP

    2. mart 2019 | 21:49

    Ne sme biti dozvoljeno da ko god hoće može da drži opasne rase pasa. Država se ne sme osloniti na pretpostavku da će neko biti odgovoran vlasnik. Što se tiče uličnih pasa, iz društava za zaštitu životinja smatraju da se njihov broj povećava zato što neko uzme štene, posle mu dosadi, pa ga izbaci na ulicu. Zato su u Makedoniji uveli čipiranje i obaveznu kastraciju pasa, da se ne bi nekontrolisano razmnožavali, jer ionako ne znamo šta ćemo sa ovolikim brojem pasa lutalica.

  • Stefan

    2. mart 2019 | 21:48

    Uvesti porez na pse u iznosu od trista eura godisnje... Eto resenja...

    • 3. mart 2019 | 00:28

      Realno

      @Stefan

      Pa evo ja zivim u Nemackoj imam engleskog buldoga i placam porez na njega to je regulisano zakonom placaju svi na sve rase ali nije samo porez vazan meni je mnogo vaznije i sto je ovde i zakonom regulisano da osobe koje su krivicno gonjene ne mogu da drze borbene pse ja licno sam imala problem moj sin koji nije krivicno gonjen al se bavi godinama profesionalno boksom isto ne moze da vodi mog buldoga ni u setnju eto slucajno ga kontrolisali i bio je oduzet i morala sam da idem po njega i naravno da platim kaznu od 60€ Tako da tu drzava mora da regulise zakonom

  • Svetlana

    2. mart 2019 | 21:43

    Ovo je sokirajuce da se psi tako brane a da ljudi umiru zbog nji sta vise reci uso davo u narod pa brani zivotinje a ljtcki zivoti se gase zbog takvih dzukela katastrofaaaaaaa 😭😭😫😫😫😫😫😭😭😫😭😭😭

  • Dkk

    2. mart 2019 | 21:18

    Pas je životinja. Bez obzira što su voljeni oni nisu svesna bića. Životinja NIJE isto što i čovek ZATO IH TREBA TAKO I TRETIRATI a ne braniti njihove postupke. Shvatite ljudi to i ne pravite od životinja ljude jer to ne mogu da budu nikad!

  • A

    2. mart 2019 | 21:17

    No koment vlasnik psa odgovara

  • ja

    2. mart 2019 | 21:15

    Sve je kako postupis sa zivotinjom dok je mala. Tj. Kako ih dresiras. Mog sina su napale 2 civave. Vlasnica umesto nesto da uradi ili ih kazni ona je samo vikala ne ne. I to nezinim glasom da sam ocekivala da ce im jos dati kroket za nagradu.

  • Kiza

    2. mart 2019 | 21:15

    A dje nam je sad levijatan????

    • 2. mart 2019 | 21:39

      dejan

      @Kiza

      napucani levator se sakrio u teretani .... mora jos malo da se napuca kako bi sledeci put jos malo bolje ispozirao

    • 2. mart 2019 | 21:51

      Neso

      @Kiza

      Al si pametan svaka ti cast

    • 2. mart 2019 | 22:46

      Breskvica

      @Kiza

      Jesi neandertalac, reci kad si ti šta pametno uradio? Sva ta bića imaju i dušu i karakter. A ljudska glupost je ne ograničena!!!!!!!!!

  • Ja

    2. mart 2019 | 21:15

    E dokje bilo pametno vreme gaili su decu sad gaje pse i vise ih cene?koje izmislio zakon da nesmes na psa da dignes ruku toga damije daga pokida

  • BoB

    2. mart 2019 | 20:59

    Covek se uplasio ostace bez posla (dresure) pa prica gluposti.

  • Taske

    2. mart 2019 | 20:58

    Imao sam staforda skoro 12 godina,sa svim ukucanima je bio kao mala maca,sa decom super.. I opet cu ga imati,treba samo pruziti ljubav i pas to vraca visestruko,svima koji se malo vise poznaju u rase pasa je znano da mnogo vise drugih rasa je vise ujedljivo ka ljudima od Staforda!

    • 2. mart 2019 | 21:52

      Cica

      @Taske

      Upravu si za to

    • 3. mart 2019 | 00:30

      Vaso

      @Taske

      Nije bitno da li ujeda taj pas je po karakteru ubica u cijoj je prirodi da napada coveka. Cak ni pitbulu to nije svojstveno.To je jednostavno zver.

    • 3. mart 2019 | 04:38

      Zex

      @Taske

      Jao kako vise smarate i patetisete s takvim "argumentima". Da, staford, pit, Doberman, Rot i slicne opasne rase pasa a posebno psihicki neuravnotezeni pitovi i stafordi nisu mizda na prvom mestu po "broju ujeda" ali kada ce ta civava ili ko vec je na prvom mestu, da UBIJE COVEKA i kada je ubila? NIKADA! Kada je Sarplaninac ubio coveka? Nikada. Kada je haski ubio coveka? Nikada. Kada je zlatni retriver ubio coveka, zaklao ludacki? Nikada. Kada je Akita zaklala i ubila coveka? Nikada. UVEK I UVEK UBICE STAFORDI OITOVI I SL. Nece sigurno maltezer ili jorksirski terijer. I OVO SU DOKAZANE CINJENICE A SAD STO STE PRISTRASNI I EMOTIVNO OSTRASCENI PA NEGIRATE STVARNOST VAS PROBLEM PIT-STAFORD triperi. I da ne zaboravimo koji psiholoski profil se lozi na takve pse. 90% su takvi!!! Kompenzuju vlastite komplekse kroz "opasnog mocnog psa".

  • Jovan

    2. mart 2019 | 20:47

    Zivotinje se instiktivno brane?

  • !!!

    2. mart 2019 | 20:22

    Nije pas kriv, kriva je opozicija 😂😂

  • Richard B. Riddick

    2. mart 2019 | 20:22

    Da ga.nisu dirali ništa nebi bilo.

  • Djura

    2. mart 2019 | 20:22

    Kako bi pricao ovaj strucnjak da je ovaj pas ubio njegovo dete

  • Borko

    2. mart 2019 | 20:18

    Ni pas ni vlasnik pasa nebi ziveli duze od tri dana da se mojoj porodici ovako desilo .

  • Tanče

    2. mart 2019 | 20:18

    Aman bre ljudi, zašto držite takve krvoločne pse?

    • 2. mart 2019 | 21:12

      XyZ

      @Tanče

      Pravo pitanje je u stvari zašto vlasnici prave krvoloke od svojih pasa,sa skoro svakom rasom može da se napravi krvolok!Za neke ipak nisu nikako ovakvi psi...

    • 2. mart 2019 | 22:46

      0903

      @Tanče

      Stafordi mogu da budu i male maze sve je to do dresure psa i odgovornog vlasnika. Oni uopste nisu krvolocni psi ako su dobro dresirani

    • 3. mart 2019 | 16:49

      Jelena

      @Tanče

      Da bi bio glavni tabadzija u kraju.

  • Dis

    2. mart 2019 | 20:16

    E ovakvi su nam strucnjaci u svim sferama zivota .

  • paunović

    2. mart 2019 | 20:15

    kakvi vlasnici,takvi i psi

  • Laki

    2. mart 2019 | 20:13

    Jebali vas ti.krvolocni psi i vlasnike i pse u kafileriju

  • Rajko

    2. mart 2019 | 20:13

    Odma ubiti Pseto !!

  • Gogo

    2. mart 2019 | 20:08

    U Turčina i psa nikad vjere. Stara poslovica.

    • 2. mart 2019 | 22:44

      Maja

      @Gogo

      Gospodine, da Vas samo obavestim. Turcima, tj.muslimanima nije dozvoljeno ovako drzanje zivotinja u kuci. Nije higijenski a nije vidite ni bezbedno. Jer zna se gde je zivotinjama mesto. Pogledajte malo oko sebe a ne da vredjate neciju veru.

  • 2. mart 2019 | 20:08

    Ovaj stručnjak lupa glupost da stavimo majicu da se zaštitimo to znači da stalno treba uzase da imamo majicu

    • 2. mart 2019 | 21:11

      Deysi

      @Cž

      Pa uglavnom imas nesto,majicu,jaknu,dzemper ili nesto drugo.

  • doberman

    2. mart 2019 | 20:07

    šaptač psima? kakvo je to struka?

  • DR

    2. mart 2019 | 20:07

    Nisu zivotinje krive? Pojedinci bi ih odveli u obdaniste, nesmem ni da pomislim! agresivne zivotinjesu isto kao i pistolj samo da nekog ubiju.

  • Sale

    2. mart 2019 | 20:07

    Znači ako neko ubije nekog on nije kriv, ovaj drugi ga isprovocirao

  • Dragan

    2. mart 2019 | 20:06

    Cuvam rotove zadnjih 15 godina i samo cvrsta ruka i komanda i sve je u redu. Ovi psi koji su raspusteni njima je psiha na klackalici. Mora korpa za setnju.

  • Klipa

    2. mart 2019 | 20:05

    Stručnjače kako te nije sramota ovako lupat gluposti?

  • Teslina naslednica

    2. mart 2019 | 20:04

    Ja imam dva staforda, opasni su i orezno sa njima, korpu obavezno kada su pusteni i ne maltretirati ih nikako, oni su zlopamtila i osvetoljubivi psi!

    • 2. mart 2019 | 20:54

      Dragan stafordaš

      @Teslina naslednica

      I ja imam dva staforda i ne slažem se sa tobom, tako si ih odgajila da budu opasni. Sve zavisi do vlasnika, zašto moji nisu opasni, ko god dodje u dvorište i ko ih prvi put vidi ono će se radovati i maziti se.

    • 2. mart 2019 | 20:59

      ......

      @Teslina naslednica

      Oni ce tebe kad tad pojesti , samo ih ti cuvaj , umesto .........kafilerija je za ove pse zakon!

    • 2. mart 2019 | 21:16

      XyZ

      @Teslina naslednica

      Nešto nisam primetila da su moji stafordi takvi!?Sve zavisi kako se ponašate prema njima...A ljudi nisu osvetoljibivi?Ne mogu stvari da se generalizuju

    • 2. mart 2019 | 21:43

      dejan

      @Teslina naslednica

      x y a z je dijagnoza ... u ludaru sa ovom

  • BG

    2. mart 2019 | 20:01

    Sto nikad nismo procitali da je Labrador nekog ubio ili povredio teze,nego uvek neki Staford,pit bul i sl...

    • 2. mart 2019 | 21:17

      XyZ

      @BG

      Pa pročitaj malo bolje svetsku statistiku ujeda,pa ćeš videti da su labradori na prvom mestu!

  • Nada

    2. mart 2019 | 20:00

    Vazniji su psi od ljudi. Zalosno sta smo docekali.

  • Max

    2. mart 2019 | 19:59

    Vece budale od ovog ssptaca u trenera ne videh ni id nivinara koji ovako nesto objavljuju.Dzukeli presuditi momentalno a jadan je ivaj momak szo zbog dzukca odta bez majke

  • Sladjana

    2. mart 2019 | 19:53

    Gospodin Miletic je apsolutno u pravu, dobijes onako kako vaspitas, isto kao sa decom, a sto se tice lutalica koje napadaju, opet ljudi krivi, ili vlasnici stenadi koje bacaju kojekude ili institucije koje ne resavaju taj problem...kako god okrenes covek kriv, sem ako nije neka bolest u pitanju

    • 2. mart 2019 | 20:25

      Pedja

      @Sladjana

      Boze kakvi bolidi

    • 2. mart 2019 | 22:04

      Ja

      @Sladjana

      Slažem se. Totalni bolidi. Čovek koji se plaši psa luči adrenalin, pas namiriše adrenalin i misli da čovek hoće da ga napadne i instinktivno reaguje - napada čoveka. ALI I LJUDI KOJI SE PLAŠE PASA INSTINKTIVNO LUČE ADRENALIN. GOSPODO KUČKARI, TREBA LI DA POBIJEMO LJUDE KOJI SE PLAŠE VAŠIH KUCA, DA IH NE BI IRITIRALI SVOJIM STRAHOM? korpe na njuške kad šetaju, ili u boks. Preterali ste više. Pas nije čovek, svako treba da živi u skladu sa svojom vrstom. Bila sam u gostima, mali debeli pas je skakao i zubima grabio sve što može da dohvati sa stola, dlake svuda, gazde besni na mene jer ne padam u nesvest od ljubavi prema njihovom psu....

  • JD

    2. mart 2019 | 19:50

    Kao kada ljudi puste decu da rade sta hoce pa podivljaju ...e tako je isto i sa psom...

  • Mircea

    2. mart 2019 | 19:49

    Cista lazi da zivotinja nece da ubia gazdu ili obarnuto,jasam iz Borcea gde samo nesigurna ograda kod Postanske sdedionice cuva prolaznike skoci na ogradu iz cista mira da ujeda sta sve vidi zivotinja.

  • NbgNbg

    2. mart 2019 | 19:49

    Nije problem staford, problem su kuckari sa dzepnim psima koji vriste kad god ih vide, traumiraju i teraju... Pas, kao i dete, kad oseti da ga ne vole, da beze od njega i da ga maltretiraju, postaje agresivan, problematican pa cak i zao... Opet, ne branim zivotinju, pas je pas, covek je covek, ali mnoooogo vas pljuje staforde, dok su oni mali pundravci prava gamad...

  • Kinolog

    2. mart 2019 | 19:48

    Staford je dobar pas ali kao i sa drugim psima treba sa njim raditi,posvetiti mu vreme i paznju jer pas nije igračka.Kad se covek odluci za takvog psa mora znati sta radi.Ja gajim pse rase SOP koji je jako ozbiljan pas ali stence ne prodajem svima,bez obzira na pare.Zato ovde je vlasnik kriv.

  • Bart

    2. mart 2019 | 19:48

    Treba ga uspavati jer je opasan po okolinu. Može još nekog zaklati. Ja obozavam rasu pasa pinč. Jedini su za koje mislim da su najbezopasniji

  • Komita.

    2. mart 2019 | 19:48

    Šta ovaj lupa . Kako bez korpe . Kako voliš psa a nema slobodu . Vuces ga na povodu. Bez dvorišta nema psu života. Vežem ga pa ga šetam. Gde ja hoću. lecite komplekse svi vi koji držite pse a nemate uslova - dvorište. Vaši psi pokazuju vaše osobine .Trba menjati zakon . Pas u dvorištu na ulicu ne moze bez korpe amin . Ako je gazdi zao da mu stavi korpu neka stavi sebi a narod će to razumeti. Pošto gazda prenosi svoja osećanja psu.

  • Dddd

    2. mart 2019 | 19:45

    Pas nije kriv,on nije razumno bice,al zato dozivotna robija za onog ko ga drzi a pas napravi nekoga invalidom

  • Zika

    2. mart 2019 | 19:44

    Odmah metak u celo dzukeli

  • Licemerka

    2. mart 2019 | 19:41

    E ovaj "stručnjak" napriča gluposti i ostade živ.... 😠

    • 2. mart 2019 | 19:54

      posteno

      @Licemerka

      I mi smo imali takvog psa ali nikog nije smeo da napadne uvek smo bili sa njim i kad je bio los dobijao je batine a ovakvi krvožedni psi su divlji

    • 2. mart 2019 | 20:00

      Požarevljanka

      @Licemerka

      Šta reći, šaptač psima....

    • 2. mart 2019 | 20:08

      Nn

      @Licemerka

      Shvatite ovo kako hocete!!! Svi muski koji se kite Ovim psima I pitbulovima nemaju muskost tamo gde treba pa se ku.....ce opasnim psima. Toliko!!!!

  • Aca

    2. mart 2019 | 19:39

    Zalosno je to sto je zena ubijena ali takodje i to sto je vlasnik psa sin koji treba da odgovara za ubistvo. Sto se tice strucnjaka - tvrdnja da pas ne napada coveka mi je malo verovatna.

    • 2. mart 2019 | 19:55

      Samo Srb

      @Aca

      Pas je najbolje biće,meni letos doneo 46000din ćapio me za nogu nisam ga ni video, pa sam ga verovatno isprovocirao po ovom kvazi stručnjaku

  • Robin lud 80

    2. mart 2019 | 19:32

    Strucnjaka baciti Stafordima.

    • 2. mart 2019 | 20:03

      Pero

      @Robin lud 80

      Ovog strucnjaka na ispitivanje dok nije nekog ujeo!

    • 2. mart 2019 | 21:16

      Peska

      @Robin lud 80

      Ja sam se pola sata smejala ovom vasem komentaru.zaista.

  • Milan

    2. mart 2019 | 19:28

    Jel realno da neko ovako nesto izjavi

  • Djole

    2. mart 2019 | 19:28

    Covek vrlo vrlo pametno prica. Pas je zivo bice a ne neko za sikaniranje i maltretiranje. Pa kad se dwsi ovako nesto pas kriv.

    • 3. mart 2019 | 01:50

      neshha

      @Djole

      A da je ubio tvoju majku,da li bi onda bio kriv?

  • Pas

    2. mart 2019 | 19:28

    Zašto nikad ne napadaju ovi pitomi psi,nego uvek ovi krvoločni?Ovi što drže te pse su kompleksaši koji se kriju iza njih.

  • Dušaduša

    2. mart 2019 | 19:27

    Sad svi u školu da učimo kako da poštujemo kuče da nas nebi ujelo. GLUPOST.

  • El Maestro

    2. mart 2019 | 19:27

    Ljudi ne shvataju kolika je odgovornost drzati Staforda, to nije pas za nekog ko mu ne posvecuje paznju, mnogo vise nego nego ostalim psima, pas koji trazi mnogo rada i truda, drzim ih preko 15 godina, bez moje dozvole ne sme hranu da uzme.

  • Zabar

    2. mart 2019 | 19:26

    Bavim se psima od svoje 8 godine od 15 imam ,,ozbiljene" pse. Ali ukratko odrastao sam uz pse. 22 godine sa njima. Gajim iskljucivo rasu cane corso. I to izvornog karaktera. Da ne ulazim u to sta je to sto smatram izvornim karakterom. Sto se tice rasa poput APBT,AST-a tacnije stafa moj stav je da tu rasu treba zabraniti jer su genetski potpuno nestabilni. To su borbeni psi. Nisu cuvari,elem od koga ce oni da sacuvaju nesto svaki sposoban lik ubice ga golim rukama(ako zna). Posebno APBT. Ako vec neko hoce da ih gaji to ne moze covek koji se u pse nerazume,koji bi ih gajio u stanu i slicno. Ove rase zahtevaju cvrstu ruku,trening itd. Vrlo lako u glavi im ,,pukne" krenuce i na vlasnika. Gajimo borbene rase a borbe pasa nisu humane kao. Onda gde je svrha da postoje? Ovakve rase treba zabraniti. To bi bilo najlakse. Tacka.

    • 2. mart 2019 | 20:11

      Coa

      @Zabar

      Druze nema nestabilnijeg psa od cane corsa, ast je naspram njega olicenje karaktera. Pozdrav

    • 2. mart 2019 | 20:15

      Coa

      @Zabar

      Koliko je stara rasa cane corso? Naspram njih ast je olicenje kulture i stabilnosti. Pozdrav

  • Mony Swiss

    2. mart 2019 | 19:25

    Nije kriv Pas,nego onaj koji ga odgaja... I ja sam vlasnica predivnog Rotvajlera...kreceme se svuda sa njim,i znam da nikoga nece napasti,jer je od steneta navikao na ljubav i paznju....ali najvise ljubav.

  • Duks

    2. mart 2019 | 19:20

    Strucnjak ne seri moju majku je isto napao pit pa onda mene a od malena je bio kod nas. Tretirali smo ga kao dete i brata i zato nemoj ti strucnjak da seres i lupetas gluposti...

  • Marko M.

    2. mart 2019 | 19:20

    Strucnjak je zreo za strucnjaka .

  • Vladan

    2. mart 2019 | 19:20

    Koja gluposti se iznose provocirala skoro vlasnica psa.Svi zaštićeni sem običnog čoveka.Psi i Žene Deca.I zatvor sa pravim vlasnikom.

  • Dr

    2. mart 2019 | 19:19

    Ne daj boze da je ker kriv...zasticeniji su od ljudi...treba ga zaklati na mestu...

  • Zabrana

    2. mart 2019 | 19:17

    Sve opasne pse zabraniti .Ljudi koji ih uzimaju sami ih se plaše a hoće da ispadnu snažni pred drugima.Nemaju edukaciju o čuvanju takvih životinja.Čak puštaju decu da ih izvode u šetnju.Niko.nastavlja zaštitnu korpeu na njušku

  • Aha, nismo znali

    2. mart 2019 | 19:16

    Obožavam životinje. Obožavam. Ipak, koliko puta su žrtve obični prolaznici, deca, trogodišnja devojčica i gomila primera. Rado bih stala na stranu puscu teksta, i cerujem da je bilo tako, ali se nažalost dešava i da napadnu neisprovocirani.

  • Rs

    2. mart 2019 | 19:07

    Dajte molim vas isprovocirala ga

  • Marko Novi Sad

    2. mart 2019 | 19:07

    Moramo paziti ubuduce da ne isprovociramo pse...ma daaj..

    • 2. mart 2019 | 19:55

      Dana

      @Marko Novi Sad

      Ne samo ne drzi psa ako nemas volju za istim. Kad psa nema u kuci, on ne moze da ujede, jel da?

  • Cale

    2. mart 2019 | 19:06

    Naslov je vrlo provokativan..a kad procita čovek tekst...potpuno realan i istinit.

  • Svasta

    2. mart 2019 | 19:05

    Sto lupeta ovaj..

  • Vesna

    2. mart 2019 | 19:04

    Sigurno ga je mrzela.

  • Bss

    2. mart 2019 | 19:00

    E ovakvih strucnjaka je puna Srbija zato i jesmo na dnu

    • 2. mart 2019 | 19:35

      Kalimero

      @Bss

      Strasnoooo , znaci zena je kriva, psa treba odlikovati.

    • 2. mart 2019 | 19:39

      Prle

      @Bss

      Seres bre ko da si jeo bunjike !!!

    • 2. mart 2019 | 19:48

      Daki

      @Bss

      Ti si verovatno od onih koji zlostavljaju zivotinje inace bi uvideo da je ovaj tekst vrlo informativan i reci sagovornika dobronamerne. Sve sto je izgovorio to stoji. Ljudi uzimaju pse kao statisni simbol ili modni dodatak, a ne ponasaju se adekvatno prema njima i tretiraju ih kao vrece za sutiranje i iskaljivanje besa. I onda se desi zlo. Pas nece ujesti ruku koja ga hrani.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA