Železnička nesreća u Mladenovcu podelila je Srbiju: Ko je zaista kriv? Ja sam vozač i pitam vas - da li svi, baš uvek stanete na svako "stop"?

 ≫ 

Komentari

  • D

    6. mart 2019 | 11:02

    Šta i da jeste stao (koliko sam video sa snimka,sa desne strane znaka je objekat-preglednost ne postoji) ? Sa druge strane Infrastruktura je dala javno saopštenje,po kome je svim mašinovođama naloženo da zasutave voz ispred pružnog prelaza na kome ne radi rampa i signalizacija ! Nožda saopštenje važi par dana,dok se ne desi da ponovo neko izgubi život.

  • dragan

    6. mart 2019 | 10:24

    Koliko ja znam, u Zakonu o bezbednosti saobraćaja ne postoji situacija da se znak STOP (obavezno zaustavljanje) nalazi na pružnom prelazu sa branicima (rampom)? Postoje dve situacije. Jedna je nailazak na pružni prelaz gde ima branika i drugi je onaj gde istih nema (Andrejin krstsa znakom STOP). U ovom slučaju Andrejinog krsta sigurno nema. To dovodi vozača u nedoumicu. Ako je rampa dignuta to znači da je prelaz preko pruge dozvoljen bez zaustavljanja. Očigledno je kod nas da je ipak najsigurnije stati i videti da li ide voz bez obzira na to ima li rampe ili ne! Očigledno da ovde nešto nije u redu. Trebali su postaviti onaj semafor koji koriste putari za naizmenično propuštanje vozila ali je tu neko morao biti postavljen da sa njim rukuje.

  • Aca

    5. mart 2019 | 20:23

    Mislim da je ovde pokusaj da se okrivi vozac jer nije stao na znak stop. U stvari vozac jeste kriv jer nije stao i za to treba da odgovara. Takodje je i zeleznica kriva jerjepostavila rampu koja nije u funkciji. Ja kao i svi ostali mogu da kazem da se na znak stop zaustavim u maksimalno 30% slucajeva. Dakle u ovom slucaju nema jednog vec dva krivca s tim da je po mom misljenju zeleznica vise kriva jer je postavljanjem nefunkcionalne rampe vozaca dovela u zabludu. I pitanje da li je zeleznica nekako obavestila ucesnike u saobracajz da rampa nije u funkciji?

  • Goran

    5. mart 2019 | 17:44

    Stop i sve je jasno ali da bude gora stvar covek dolazi iz istog pravca kao i voz ako onda nije video da nailazi onda covek ili je bio pijan ili je telefon u pitanju!!?

  • David

    5. mart 2019 | 17:18

    Prvo bih pitao sve one koji govore da su iz tog kraja: " Kada je rampa zadnji put bila na ovom prelazu u Mladenovcu?" Kao prvo ovaj prelaz se nalazi u naselje Bataševo na pruzi Mladenovac- Kovačevac kod stočne pijace. I koliko je meni poznato zadnjih 38 godina na ovom prelazu nije bilo rampe. Na snimku se lepo vidi da je rampa skoro postavljena i verovatno nije prikljucena na sistem za rad i iz tog razloga stoji crni najlon preko semafora koji služi za upozoravanje kada nailazi voz. Zato stoji Andrejin krst koji obaveštava vozača da nailazi na pruzni prelaz. Onda stoji znak STOP koji kaže (naredjuje) obavezno zaustavljanje. Da je vozač postupio po pravilima saobraćaja i poštovao saobraćajne propise do sudara ne bi ni došlo. Ali postavlja se sledeće pitanje koji je razlog za toliku bahatost pojedinih vozača? Da daju sebi pravo da ne postuju saobraćajne propise. Šta da je na tom mestu pešački prelaz i da je na taj način udario nekog? Da li bi tada pešak bio kriv? Inače na ovom prelazu iz ovog pravca iz kojeg se vozilo kretalo preglednost je skoro pa idealna. Loša preglednost je iz suprotnog pravca zbog kuće koja se nalazi na nekoliko metara od pruge. Ja bih o ovome toliko i za zaključak krivica je isključivo na vozaču zbog nepoštovanja saobraćajnih propisa koji su postavljeni.

  • Beli

    2. mart 2019 | 07:42

    Ovde se nevidi da je iz pravca dolaska vozaca nagib uzbrdo dakle vozac i da je stao pa krenuo na LINIJU PREGLEDNOSTI koja bude posle zaustavljanja,dakle njemu je ,,uzbrdo,,plus i kucica sa desne strane.Dolazi se do sledeceg zakljucka da je posao od strane zeleznice odradjen OFRLJE i na brzinu....Ljudi odradite posao kako treba,ja sam iz tog kraja i verujte ta kucica netreba da bude tu zbog preglednosti

  • J

    28. februar 2019 | 11:07

    J zamislite rampu koja je danima spuštena šta onda čekati ili proći ,dali znak stop treba da stoi na pružnom prelazu ili je tu stavljen da bi se okrivili vozači

  • Srba S.

    28. februar 2019 | 09:23

    Voz nema izbora, a mi vozači imamo više...Bez obzira na postojeću signalizaciju moramo biti toga svesni. U ovom slučaju, kao i sa autobuskom tragedijom, vozač se nije uopšte osvrnuo levo i desno..Kao da pruga ne postoji...

  • Zoran

    28. februar 2019 | 08:58

    A zasto ne bi gde god ima znak STOP postavili RAMPE za nepismene idiote!!

  • Bugarin

    28. februar 2019 | 08:50

    Kada ima znak, STOP. Dužni ste kao vozač da stanete, i imate ANDREJIN KRST, Znači vozač je kriv. Nego je napravljena fama da su vozači uvek u pravu. SVUGDE U SVETU prvenstvo imaju železnička sredstva. I tu nema više priče.

  • Marcco

    28. februar 2019 | 08:32

    Pa naravno da je vozač kriv. Kakve to veze ima ko šta misli. Uglavnom se misli pogrešno jer smo neobrazovani, nepismeni a zakoni i pravila su nam misaona imenica i služe da se krše jer "... ma kakav zakon, mnogo glup zakon, ja znam bolje..."

  • stanko

    28. februar 2019 | 08:10

    Železnica je 100% kriva i ona bi trebala da svakom vozaču na pružnim prelazima organizuje odbor za doček i da ga zamole, ako je raspoložen, da stane dok voz ne prođe.

  • Nikola

    28. februar 2019 | 07:14

    Krivica je obostrana!! 1 Vozac automobila nije stao na znak STOP 2 Vozac voza zato sto ukoliko pruzni prelaz nije u funkciji duzan je da prodje kroz isti NAJMANJOM BRZINOM. 3 zeleznice su takodje krive zato sto na tom pruznom prelazu postoje objekti koji ugrozavaju bezbednost!

  • Bgd

    28. februar 2019 | 07:12

    Ko se čuva i Bog ga čuva, zato pamet u glavu. Svuda će se stići, ništa nije važnije od života.

  • Milorad

    28. februar 2019 | 06:21

    Mi smo ti narod haos, ovakvog naroda nema na zemaljskoj kugli, mi smo poludeli od ovolike pameti.

  • tomo

    28. februar 2019 | 00:14

    Ja sam vozac i smatram da je vozac kriv i nikad ne prelazim dok ne pogledam na jednu i drugu srranu radi svoje bezbednosti i mojih suvozaca.Sto se tice rampe dali se moze pokvariti i u onom trenutku kad se da signal za spustanje.MOZE.Zato treba paziti.Plus svi znakovi koji su ispred prelaza posebno znak STOP.

  • Predrag

    28. februar 2019 | 00:01

    Pogledajte desno pored prelaza da postavljeni objekat koji ozbiljno ograničava pregled nailaska voza sa desne strane. Ovaj nemili događaj je sigurno uzrokovan time što vozač nije mogao ranije da uoči voz da se zaustavio par metara ranije...

  • Milorad djoric.

    28. februar 2019 | 00:00

    Molim sve vozace kada polazu da se izjasne sta znaci znak STOP. Ako neznate sta znaci nebih smeli da imate i vozacku dozvolu. U austrili na znak stop se na licu mesta naplacuje kazna naplacuje od 100 do 150 ev ili ide prijava kod sudije za prekrsaje gde vas ceka kazna i do 500 ev. U srbiji mnogi i ne znaju sta znaci znak stop.

  • Dragoljub

    27. februar 2019 | 23:54

    Veliki čovek i prijatelj, pok. Rajko Vladisavljević savetovao me pre 30-ak godina: ako su digli rampu, nisu digli prugu. Znač,kratko i jasno, stani i pogledaj dobro, ništa ne košta, u protivnom može biti svašta.

  • Radojko

    27. februar 2019 | 23:50

    Veću krivicu ima vozač ako ništa drugo slabiji je, kao da je išao ko muva bez glave, da je iole bio priseban, koncentrisan na vožnju nebi sebi dozvolio ovaj rizik.

  • Scipion

    27. februar 2019 | 23:39

    Наравно да су криви највише људи из железнице јер је овај чича погрешио за себе, а они за сваког ко пролази тим путем. Ипак, мени и даље не иде у главу да неко прелази пружни прелаз и да не погледа лево и десно... Па бре инстиктивно погледаш кад у башти прескачеш рузмарин, камоли пружни прелаз !!

  • MiranIQ

    27. februar 2019 | 23:32

    Tehnički, vozač je kriv. Međutim, ja sam se uvek u velikoj meri oslanjao na rampu, ukoliko postoji, i manje pažljivo bih nastavljao ukoliko je podignuta. Pogledam, za svaki slučaj, ali više rutinski. Na prelazu bez rampe bih se zaustavljao u >95% slučajeva.

  • miki

    27. februar 2019 | 23:19

    Ja i na semaforu kad je zeleno obracam paznju! Desilo mi se da se u raskrsnici upalila sva zelena svetla. Gde? Lugano, Svajcarska! Sad vidite vi.

  • Legenda iz Minhena

    27. februar 2019 | 22:59

    Vozack je kriv. Znak je tu da se poštuje, jedino ako nije kupio vozacku na kosovu pošto ih je većina sa Kosova u Mladenovcu i okolini.

  • Nisam instruktor

    27. februar 2019 | 22:50

    Vozac je kriv bez dileme. Tacka. Upravljac puta je krivicno odgovoran jer je znak stop neispravno postavljen. Dosta je znakova tako posravljeno. Jednostavno tako ne moze. Zakon ne dozvoljava. Odgovoran upravljac puta kao pravno lice i odgovorno lice u pravnom licu. I tacka

  • Naravno-

    27. februar 2019 | 22:45

    Da je VOZAC kriv..nema opravdanja nikakvog bas..

  • Ognjen

    27. februar 2019 | 22:44

    Očigledno je da slučaj Donjeg Međurova nije bio za nauk da se pruga prelazi sa krajnjim oprezom. Posle nesreće džabe je raspredati ko je kriv. Krivice ima i na jednoj i na drugoj strani.

  • doberman

    27. februar 2019 | 22:42

    npr. znak stop je jači u hieararhiji od svetlosne signalizacije? mozda u srbiji donet dekret, zoka ce ga znati.

    • 27. februar 2019 | 23:46

      Ivan Milovanovic

      @doberman

      Koja svetlosna signalizacija? Svetla i sama rmpa prekriveni su crnom kesom, to je poziv na oprez i znaci da taj znak nije u funkciji.

  • Saobracajac

    27. februar 2019 | 22:42

    Problem je samo brzina voza a ostalo je sve cisto

  • marw

    27. februar 2019 | 22:38

    Mozda ne stanem na svako stop, ali sam svestan da ako se ista dogodi da sam ja kriv. Isto kao sto sam svestan da kad kao pesak ne predjem na pesackom ili na crveno, ako me udari auto sam sam kriv za to! Vozac sam, ali ispred svakog pruznog prelaza stanem osim ako nisam u koloni.

  • Instruktor skole

    27. februar 2019 | 22:33

    Ovde je 100% kriv vozac!!! Vozac napravio 2 preksaja znak STOP je obavezno da se stane sta mislite narode kad bi tako svi prolazili pored znaka na cistom primeru na obicnoj raskr, 2 prekrsaj vozac je u isto vreme naisao sa vozom i na snimku se vidi da je voz i upozorio svirenom koji je ucesnik u saobracaju putnickog vozila duzan da stane, vozac automb je svesno isao u samoubistvo treba da slavi dan. I u zakonu je predvidjeno da na pruznim prelazima vozovi imaju prednost. ZATO MI UCIMO DECU DA STANU NA ZNAK !!!STOP!!! DA STANU zato molim i roditelje da to isto rade jer shvatite 1 sekunda i ode zivot. A ovom vozacu uzeti vozacku i uput na lekarsko.

    • 27. februar 2019 | 22:42

      Kiza

      @Instruktor skole

      Ja kada sam polagao moralo je obavezno da se stane na stop a po novom pravilu mora samo da se uspori. Na zalost ali je tako posto nam zakone stalno menjaju i to izgleda mnogo pametni ljudi

    • 27. februar 2019 | 23:22

      Đuro

      @Instruktor skole

      Hajde molim te reci da si se šalio. Po novom znak stop ne znači obaveznno zaustavljanje? Onda na znaku treba da piše "SKORO STOP"

  • šumadinac

    27. februar 2019 | 22:18

    Pa mora čovek da prodje kućicu da bi video dali ide voz...

    • 27. februar 2019 | 22:37

      ns

      @šumadinac

      Tačno, preglednost 0.Porušiti sve uz prugu!

  • Jovan

    27. februar 2019 | 22:17

    Kad god prelazim prugu sa rampom iako znam da radi ja gledam levo i desno, zbog sebe.jer nikad ne znam jel zaspao onaj sto spusta rampu.pricamo o znaku stop a mnogo ljudi ne zna za oravilo desne strane... Par puta za malo da izginem zbog vozaca uglavnom zenskog roda koji idu pravo kroz stop jer je pravac nije skretanje. Primer iskljicenja sa auto puta kod plavog mosta iz pravca nisa...

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA