≫
Železnička nesreća u Mladenovcu podelila je Srbiju: Ko je zaista kriv? Ja sam vozač i pitam vas - da li svi, baš uvek stanete na svako "stop"?
≫
Kriv je vozač jer nije stao na "stop", ali zašto je rampa bila podignuta? I zašto 90 posto vozača ne shvata ozbiljno znak za obavezno zaustavljanje?
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
D
Šta i da jeste stao (koliko sam video sa snimka,sa desne strane znaka je objekat-preglednost ne postoji) ? Sa druge strane Infrastruktura je dala javno saopštenje,po kome je svim mašinovođama naloženo da zasutave voz ispred pružnog prelaza na kome ne radi rampa i signalizacija ! Nožda saopštenje važi par dana,dok se ne desi da ponovo neko izgubi život.
dragan
Koliko ja znam, u Zakonu o bezbednosti saobraćaja ne postoji situacija da se znak STOP (obavezno zaustavljanje) nalazi na pružnom prelazu sa branicima (rampom)? Postoje dve situacije. Jedna je nailazak na pružni prelaz gde ima branika i drugi je onaj gde istih nema (Andrejin krstsa znakom STOP). U ovom slučaju Andrejinog krsta sigurno nema. To dovodi vozača u nedoumicu. Ako je rampa dignuta to znači da je prelaz preko pruge dozvoljen bez zaustavljanja. Očigledno je kod nas da je ipak najsigurnije stati i videti da li ide voz bez obzira na to ima li rampe ili ne! Očigledno da ovde nešto nije u redu. Trebali su postaviti onaj semafor koji koriste putari za naizmenično propuštanje vozila ali je tu neko morao biti postavljen da sa njim rukuje.
Aca
Mislim da je ovde pokusaj da se okrivi vozac jer nije stao na znak stop. U stvari vozac jeste kriv jer nije stao i za to treba da odgovara. Takodje je i zeleznica kriva jerjepostavila rampu koja nije u funkciji. Ja kao i svi ostali mogu da kazem da se na znak stop zaustavim u maksimalno 30% slucajeva. Dakle u ovom slucaju nema jednog vec dva krivca s tim da je po mom misljenju zeleznica vise kriva jer je postavljanjem nefunkcionalne rampe vozaca dovela u zabludu. I pitanje da li je zeleznica nekako obavestila ucesnike u saobracajz da rampa nije u funkciji?