Železnička nesreća u Mladenovcu podelila je Srbiju: Ko je zaista kriv? Ja sam vozač i pitam vas - da li svi, baš uvek stanete na svako "stop"?

 ≫ 

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Odgovor na komentar korisnika Dragoljub
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • D

    06. mart 2019 | 11:02

    Šta i da jeste stao (koliko sam video sa snimka,sa desne strane znaka je objekat-preglednost ne postoji) ? Sa druge strane Infrastruktura je dala javno saopštenje,po kome je svim mašinovođama naloženo da zasutave voz ispred pružnog prelaza na kome ne radi rampa i signalizacija ! Nožda saopštenje važi par dana,dok se ne desi da ponovo neko izgubi život.

  • dragan

    06. mart 2019 | 10:24

    Koliko ja znam, u Zakonu o bezbednosti saobraćaja ne postoji situacija da se znak STOP (obavezno zaustavljanje) nalazi na pružnom prelazu sa branicima (rampom)? Postoje dve situacije. Jedna je nailazak na pružni prelaz gde ima branika i drugi je onaj gde istih nema (Andrejin krstsa znakom STOP). U ovom slučaju Andrejinog krsta sigurno nema. To dovodi vozača u nedoumicu. Ako je rampa dignuta to znači da je prelaz preko pruge dozvoljen bez zaustavljanja. Očigledno je kod nas da je ipak najsigurnije stati i videti da li ide voz bez obzira na to ima li rampe ili ne! Očigledno da ovde nešto nije u redu. Trebali su postaviti onaj semafor koji koriste putari za naizmenično propuštanje vozila ali je tu neko morao biti postavljen da sa njim rukuje.

  • Aca

    05. mart 2019 | 20:23

    Mislim da je ovde pokusaj da se okrivi vozac jer nije stao na znak stop. U stvari vozac jeste kriv jer nije stao i za to treba da odgovara. Takodje je i zeleznica kriva jerjepostavila rampu koja nije u funkciji. Ja kao i svi ostali mogu da kazem da se na znak stop zaustavim u maksimalno 30% slucajeva. Dakle u ovom slucaju nema jednog vec dva krivca s tim da je po mom misljenju zeleznica vise kriva jer je postavljanjem nefunkcionalne rampe vozaca dovela u zabludu. I pitanje da li je zeleznica nekako obavestila ucesnike u saobracajz da rampa nije u funkciji?

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA