"Lastinom" vozaču i kondukterki otkazi i prekršajne prijave, a šta ćemo s tim što je autobus bio neispravan? Ko odgovara za to?
≫
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
RICINUS
Neka tuži firmu i vratiće je na posao... A štaćemo sa vozačem koi je dao volan stujardesi autobusa?
Rajka
Kako tvoja Žena izdrži sa tobom sam Bog zna !!
DARKO 100%
Znate nije samo to problem jednog vozila kao tehnicki neispravno vozilo nego uopste se moze dovesti spunim pravom sumnja u sve velike firme koje se bave prevozom putnika osim laste tu je i GSP koliko je i njihovih vozila tehnicki ispravno da mogu izaci na ulicu i prevoziti putnike,sobzirom kako se neki busevi nadju na ulici a sigurno sto se tice teh.ispravnosti nebi smeli,sustina je da nema odgovornosti kod velikih firmi,odgovornosti ko vrsi teh nicke preglede,i samog rukovodstva koji treba da brine o voznom parku i ispravnosti vozila i nstitucija koji vrse inspekcijski nadzor nad tim istim prevoznicima ,sve škripa u ovom drustvu