≫
AMSS se oglasio povodom glasina da tehnički pregledi prestaju da rade osiguranja i da će vozači sve morati da završavaju peške
≫
Tehnički pregledi koji se vode isključivo ekonomskim interesom, ubeđeni smo, predstavljaju manjinu u Srbiji, kažu u AMSS
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
V
Kapacitet tehnickih pregleda Dunava i Amss je premali pogotovu sto se na teh pregledu moze pregledati najvise 13 vozila dnevno a prica je da teh pregledu nece pisati polise ali nece raditi ni tehnicke preglede i kako onda nece biti problema nek mi ti strucnjaci objasne. U nekom proseku dunav i amss imaju ukupno 3 teh zajedno po manjim gradovima to je oko 39 vozila mah sta da rade ovi ostalih 90 jer je prosek nekih 130-140 vozila dnevno.