≫
Prešli smo ceo grad ispreplitan prugama i rampama: Niš strepi od nove tragedije, jer železnica prolazi kroz parkove i trgove (DETALJNA MAPA)
≫
posmatrac
Zeleznica da plati gradu odstetu za kolaps koji prave njihove pruge i vozovi svakodnevno u centu Nisa!
Podelite komentar
Marko
O boze pa gde mi zivimo i kakve pruge imamo pa ovo je stvarno haosssss.
Podelite komentar
Danker
Zašto postoji znak STOP kada u zemlji Srbiji to retko ko poštuje pa je posle uvek neko drugi kriv.Da je stao na STOP pogledao levo,desno VIDEO bi voz. E sad je kriva železnica,država,ministarka,ložač, mašinovođa ma svi drugi. Neka je laka zemlja poginulim.
Podelite komentar
Nije nego
Zeleznica treba da bude kriva i sad se izmislja argumentacija. Da je odredjeno da budu auto skole krive argument bi bilo to sto nemaju prugu na poligonu i eventualno voz. Sta god da se uradi voz mora saobracati i negde se pruga mora ukrstiti sa putem, i voz od nekoliko stotina tona ce uvek imati zaustavni put reda stotine metara. Uz svo poštovanje divljih zivotinja, koje najmanje ili nikako ne ginu, mozda da stavimo majmuna ili medveda na pruzni prelaz, pa kad se oni sklone od voza da se i mi tad sklonimo. Da smo disciplinovani, stajali bi ispred pruge najnormalnije ne bi nam trebala ni jedna rampa, a to sto pruga ide kroz grad resice se novim urbanistickim resenjem. Normalno je da se radi i gradi.
Podelite komentar
Гаги
Пруге су постојале уназад стотињак година Путеви се граде сваке године, укрштају се са пругом, и сад је сва кривица на железници. А, локалне самоуправе.......да ли од некога траже дозволу за ту измену. Ако је ту потребан пут, онда су дужни да адекватно обезбеде сигуран пролазак возила на том месту.
Podelite komentar
Čija smo država
Godišnje na pružnim prelazima u Nišu strada od 3-6 čoveka..
Podelite komentar
Upss
Poštovani, setite se da su vaše bake i deke došli u vunenim čarapama u "grad"Niš iz nekih okolnih sela i upravo su došli VOZOM. E sad' pruge su starije od pojedinih puteva i ulica, a to što se grad širio neplanski to je problem grada i države. Zato nemojte pljuvati železnicu i železničare. Postoji rešenje samo je potrebno uzeti kredit od rusa,kineza ...
Podelite komentar
ivan s
Većina Nišlija će ipak preživeti.
Podelite komentar
Нишлија
Неко од надлежних би морао да се позабави овом тематиком и евентуалним измештањем пруге из најужег градскиг језгра. Страховите гужве се праве и у шпицу, и ван шпица док се чека да прође воз. Од железничке станице до трошарине постоје 6 пружна прелаза а то је све кроз прву зону града. А доста пута се дешава да или рампа не ради, а воз пролази, или се спушта сама од себе па се чека, или људи прелазе колима без обзира што је спуштена рампа. Нешто је много труло у железници Србије...
Podelite komentar
D88
Drenovac kod Paraćina. Pre par godina poginuo čovek,jer naravno rampa nije radila. Proverite.
Podelite komentar
Marko
Za nesreće na pružnim prelazima su krivi isključivo vozači. Voz nije igla pa da ga ne vidiš.
Podelite komentar
M-78
Dal ima ili nema rampa to sad nije kljucno pitanje.....vozaci da se preispitaju kako i gde gledaju prilikom prelaska pruge
Podelite komentar
Pera
Mislim da sada banalizujete sve bez potrebe.
Podelite komentar
Ivan
Sta vam je, pa u Smederevu prolaze vagoni sa gasom pored kafica i decijeg parka! Ovi sa vlasti kazu da je to normalno! Ovo je bre luda drzava!!!
Podelite komentar
beranje
@Ivan
Verujem daa je tako ali su kafici i vrtic napravljeni poref pruge a ne obrnuto.
Podelite komentar