Znak "stop" ne sme da stoji ni na jednom pružnom prelazu, nikada: Tu je umesto rampe, da bi vozači bili krivi za udes, tvrde stručnjaci
≫
Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?
СЕНОВИЋ
Све је брате лепо обележено. Једино да се подиже и спушта непробојни зид. Имаш знаке , ко уме да чита знаће. Друга је прича непоштовање.Једино би требало да се поставе семафори нападно приметни са звучним ефектима. То не кошта много. И поред тога погледаш лево десно.
Podelite komentar
Goci
120 000 evra... Plata radnika 250€ x 12 meseci=3000e x 40 godina =120 000 evra. Ukidanje radnih mesta i neodgovornost dovodi do ovakvih rezultata, sve dok nema odgovornih nema ni napretka..
Podelite komentar
duka
Ovo je samo mogao da izjavi glasnogovornik Prof Vujanića, Damir Okanović, inače čovek koji je pravnik po struci a ne saobraćajne struke.
Podelite komentar
Драган
Ако СТОП није обавезујући онда није ни црвено светло ни дупла пуна у ствари ништа није обавезујуће.
Podelite komentar
Dr Leović
@Драган
Znak stop postavlja se, prema važećem zakonu, isključivo na raskrsnice, odnosno na mesto ukrštanja dva puta, ili dve ulice. Ukrštanje puta sa prugom obeležava se drugim znacima. Što se tiče crvenog svetla: Ako vam je na semaforu upaljeno zeleno svetlo, ako nailazite na raskrsnicu, a iznad semafora, na istom stubu, imate znak STOP, da li ćete stati i pored toga što vam je upaljeno zeleno svetlo za prolaz? Dakle, stvari su proste.... Ali sudovi štite železnice,,, ne znam iz kog razloga.... A ljudi ginu li ginu!
Podelite komentar
Goran
@Драган
Pa naravo da se neces stati. Taj znak STOP je za slucaj kada semafori nisu u funkciji. Znak STOP nisu postavile zeleznice nego drumski saobracaj
Podelite komentar
goran
Pominje ćelave gume . Kakve veze one imaju sa vozovima ?
Podelite komentar
021
@goran
Nisu bile zimske
Podelite komentar
Dule
U Železnicama tvrde da rampe na svakom prelazu nisu ekonomski opravdane (pravljenje jednog prelaza košza oko 150.000 evra) i da ih nemaju ni mnogo razvijenije države od naše. Ko god je ovo izjavio kao opravdanje ocigledno treba da dobije otkaz po hitnom postupku. OPet bi neklo da se ugradjuje. Rmpe i obicna signalizacija koja je digitalno povezana u 21. vekumoze da se napravi za 10X manje! Ali ako je biklo 150.000 evra, oncda se neko ugradjiovao debelo. Sramota!
Podelite komentar
Ttt
@Dule
A KOJA JE CENA LJUDSKOG ZIVOTA?
Podelite komentar
Kosac
@Dule
Popi ti lekić pa malo pajki
Podelite komentar
Dejan
Sta izjavi ovaj covek i osta ziv.....Direktno otkaz......
Podelite komentar
Zoran
Deca vikala voz voz!!!! a vozač priča na mobilnom, pa ko je sad tu kriv jel železnica? Učili smo da šinska vozila imaju prednost i da se na znak STOP obavezno staje i propuštaju sva vozila ako ih ima.
Podelite komentar
Dr Leović
@Zoran
Ovi komentari železničara su tragikomični. Šta je radio mašinovođa? On nije video autobus? Ili je rezonovao kao ovaj čitalac (željezničar): "Baš me briga što ću da ubijem nekog, ja imam prednost!"
Podelite komentar
Goran
@Zoran
Kocio je ,ali nazalost nije mogao stati. Zaustavni put voza je 700 metara.Tragikomicaru.
Podelite komentar
Sale
Ljudima ocigledno sve treba crtati..Bio znak ili ne obavezni ste da se zaustavite pre pruznog prelaza! Logicno je..
Podelite komentar
Vlajko
Ja sam letos u Šidu šleperom ko zna taj prelaz rampa spuštena ja čekam prodje voz rampa ode uvis iz suprotnog pravca dva šlepera zavode krivinu i ja ih pusti a već krenuo preko kad ono drugi voz rampa pravo u šlaepu oni stali vozom kad panduri eto njih e zato sluzi rampa i znak STOP za budžet
Podelite komentar
NoName
@Vlajko
Baš se vidi da si vozač.
Podelite komentar
BELGRADE
Ne znam da li u razvijenijim zemljama imaju rampe na svim prelazima,ili ne,kao što kažu ovi iz železnica,ali znam da oni nemaju Srbe i njihove vozačke navike i disciplinu,pa je samim tim njima daleko lakše u životu.
Podelite komentar
124
Evo covek zgazen na pesackom prelazu u Nisu. Ko je kriv? Pesak? Vozac ? Drzava?
Podelite komentar
Milorad
@124
Kriv je pešački prelaz.
Podelite komentar
3OPAH
To stop se propisno postuje ja mislim da policija uopste ne kontrolise takva mesta pa da zaostre velike kazne ko tu ne staje bar 3 sekunde dok se ne okrece glava levo desno pa opet levo tako se to radi u normalnim drzavama
Podelite komentar
Kiza
Samo kazniti onoga ko je naredio da se znaci postave pa ce i oni i drugi da misle
Podelite komentar
Zlatka
Šta drugo reći nego - OSTAVKE SVIH ODGOVORNIH!!!!
Podelite komentar
Mnogo je kume...mnogo je
STOP stoji i za slučaj da sa druge strane ide fića...To nije obezbeđenje za prugu gde se voz uglavnom ne može zaustaviti.Osvesti se zemljo Srbijo !!!
Podelite komentar
021
@Mnogo je kume...mnogo je
Smeniti i gospodju za infrastruktufru
Podelite komentar
Dejan Ciga
STOP znak nije potreban ako je vidljivost dobra dragi vozaci.Svaki vozac mora da zna da gleda levo i desno bez obzira.
Podelite komentar
Bane
@Dejan Ciga
To je ok. Ali druze gde bre jos ima pruzni prelaz bez rampe? O cemu mi vise da pricamo. Kakva je ovo banana od drzave
Podelite komentar
Licemerka
@Dejan Ciga
Ti si odneo znak!?! Pa na kilo?
Podelite komentar
Djordje
@Dejan Ciga
Sem kada pruga koso sece put mozes s vrteti koliko hoces pa jos trava visoka metar, imas garantovani put no onaj svet
Podelite komentar
A.M.
Ovo prvi put čujem, znak stop ne važi na prelazima??? Dal je ovaj normalan a mi ludi ili šta? Koliko sam ja upoznat, a upoznat sam jer sam vozač 28 godina da je znak "STOP" obavezno zaustavljanje i namenjen je u saobraćaju za SVE. Kako za vozače tako i za pešake na takvom prelazu. Ovo je prebacivanje krivice sa jednog na drugog i na kraju neće biti niko kriv a poginulih ima. Iskreno saučešće porodici. Žalost velika za poginulu decu koja su tek počeli živeti
Podelite komentar
Realno
Zbog ovakvih izjava i dolazi do ovakvih tragedija. Okanoviću, ti izgleda i nemaš vozačku dozvolu. Andrejin krst je zakon za vozača automobila.
Podelite komentar
Sd
@Realno
Upravo tako!
Podelite komentar
Zvezda
"Vozaci ce biti krivi. ...." pa mozda ne bude udesa ako stave STOP pa ljudi stanu! O nema para za rampe a Beograd sija ko Las Vegas da se turisti oduseve a mi izgibosmo! E 'bem te zivote i nepravdo i tugo!
Podelite komentar
Dejan
Znak STOP znaci da moras da se zaustavis,da stanes...A ti da odmah napustis to mesto gde sada radis....
Podelite komentar
nikolach
Pod hitno ministar za saobracaj da ako ima iole ljudskosti i morala, podnese ostavku. Sram da ih bude da se dozvoljavaju ovakvi propusti, dokle više ???!!!
Podelite komentar
Rade
Jedna rampa ne kosta vise od deset hiljada eura ali realno ne ono pola meni pola tebi .
Podelite komentar
Pop
Kada se resi problem da oni koji kradu ne mogu da prodaju tu robu otpadu ni bilo kome koji nije ovlascen nece biti ni kradje.Kada izracunate kolika je cena postavljanja i njegova eksploatacija rampe ili nadvoznjaka onda bi manje bilo i udesa. Problem u Srbiji je naplata stete prouzrokovane neispravnosti rada rampi i aljkavo odrzavanje istih, mozda bi to bilo eliminisano pravljenjem nadvoznjaka koji ne iziskuje vece odrzavanje od rampi.
Podelite komentar
fakir
zivim u gradu gde se u prvoj gradskoj zoni nalazi otpad sekundarnih sirovina, otvoren prosle god. i? covek nema leba, razbije trafo, prenese ga preko ulice i proda, ovo sa gvozdjem sa rampi jos moras da teglis. sistem, bato, sistem!
Podelite komentar
1-1
Svukuda u svetu na znak stop si duzan da se zaustavis jedino u srbiji to niko ne postuje Znam iz licnog iskustva radim kao vozac u medjunarodnom transportu skoro 20godina postoji mnogo razvijenih drzava od srbije gde na pruznim prdlazima nemaju rampe ali svi postuju saobracajnu signalizaciju znak STOP JE STOP
Podelite komentar
Iggy
@1-1
Lepo si rekao "Signalizaciju" a ne znak STOP. Tako da džabe ti to što si proputovao kad nisi ni svestan šta si video
Podelite komentar
DARKO 100%
Tu sto je receno da vandali unistavaju ,to je tacno! I to je problem ocuvanja tehnicke ispravnosti rampe ,pitanje kako kazniti vandalizam koji osim materijalne stete ugrozava i bezbednost ljudi i njihovih zivota🚧🚦🚉
Podelite komentar
Nije nego
Ako znaci STOP ne smeju pred pruzni prelaz onda je saobracajna inspekcija trebala da izda nalog za uklanjanje. Besmislica je da na ukrstanjima puta i pruge, prednost ima drumsko vozilo u odnosu na voz od više stotina tona. Kad rampa ne radi voz ce stati jer ce dobiti upozorenje, ali ako je nema, saobracajni znak postoji i vozaci drumskih vozila znaju sta ih čeka. SignLizacije i rampe su skupe na mestu gde nema elektrifikacije, a potreban je i rukovaoc odnosno Čuvar pružnog prelaza. U čemu je problem zaustaviti se i pogledati ide li voz ? Da, nervira onaj pozadi što svira jer žuri.
Podelite komentar
Keki
Alo bre narode pa jer voz treba da stane da propusti vozila ????? Svasta od ovih Srba !!!!
Podelite komentar
Licemerka
Znam da nije moj komentar na ovu temu, ALI - s' obzirom da sam ogorčena zbog ove tragedije koja je mogla da se izbegne, reći ću sledeće :DANAS SAM SE VOZILA BUSEVIMA. PRVI BUS 25 P, KOJI JE VOZIO MLAĐI VOZAČ JE PROŠAO NA CRVENO SVETLO NA SEMAFORU KOD MIRIJEVSKE PIJACE. A BUS 74 JE ISTO VOZIO MLAĐI VOZAČ, U SIVOM DŽEMPERU, SVE VREME PRIČAJUĆI - SA SLUŠALICAMA U UŠIMA. ZATO MOLIM NADLEŽNE SLUŽBE DA POJAČAJU KONTROLU SAOBRAĆAJA!!!!
Podelite komentar
Miki
Okanovic nema pojma,da je bar procitao prirucnik za polaganje vozackog ispita nebi lupao gluposti...
Podelite komentar
Tea
@Miki
Ti ces da ga ucis,.
Podelite komentar
Djole
@Miki
E svaka tije na svom od prve do zadnje😂
Podelite komentar
doberman
sad ne kapiram, ministarka kaze da je vozac kriv, a okano kaze da nije, a policija i pravosudje ceka odluku vodje, a ovo dvoje iako rade za istog gazdu ne mogu da se dogovore kog da lincuju? aj polako, vozac je u komi, ako ne prezivi nesrecnik, okrivite ga, dogovorite se, zbunjujete i vase glasace i robote.
Podelite komentar
slađa
Damir Okanović je dao neke dobre predloge što se tiče zaštite i kažnjavanja u slučaju uništavanja putnih prelaza i učešća lokalnih samouprava. Pogrešo je što se tiče znaka "stop" ispred putnih prelaza. On pre svega treba da ima psihološki efekat na vozače drumskih vozila- Žleznice time ne izbegavaju odgovornost, jer je to za železničare nemoguće zato što je to i ljudsko pitanje. Mašinovođe zanju zašto. Kada se tragedija desi, važno je utvrditi faktičku odgovornost. Ali ona na savesti i duši železničara, ko god u procesu utvđivanja odgovornosti da je kriv, ostaje duboko urezana. Zato između ostalog stoji znak "stop" u nedostatku drugih uređaja, u nedostatku sredstava, u nedostatku razumevanja, u nedostatku podrške, a u svrhu upozorenja ljudi na oprez. Tragedije se dešavaju i sve treba dobro analizirati i ne donositi sudove o učesnicima u saobraćaju, sa koje god strane da se nalaze, samo na osnovu iskustva i struke jedne ili druge strane. Već se zajednički potruditi da se ovakve situacije ne ponove, ako je ikako moguće. Procena bezbednosti pružnih prelaza je neophodna, u svakom slučaju.
Podelite komentar
velibor
Bruka neviđena.Šta se pokralo i koliko se krade na železnicama stvarno je šokantno šta se piše koja opravdanja se daju za ovakve tragične slučajeve.Stvarno sramota
Podelite komentar
Znak stop
Znak stop!!! ljudi šta pričate vi da li ste polagali vozački ispit. Znak stop znači stani uveri se, ne znači projuri, pobi decu ili vozi na sreću možda nema voza.
Podelite komentar
Losmi
150000 eura kosta rampa?? Ljudi za te pare naprave zgradu od 5 sprata full opremljenu! Ljudi da li ste vi normalni ili se sprdate sa narodom? Da li znate sta se desava sa firmama ili preduzecima koja nisu profitabilna?KATANAC! BOLJE KATANAC NEGO DA LJUDI GINU ZBOG VASEG JAVASLUKA A MASINOVODJE NI KRIVE NI DUZNE DA NOSE LJUDE NA DUSI!!!
Podelite komentar
Ka 10
@Losmi
Sumnjam da toliko kostaju,preracunaj koliko moze da se izgradi rampi za novogodosnje ukrasavanje gradova po Srbiji.
Podelite komentar
Lucifer 1
@Losmi
Mnogo manje košta ako je čovek podiže i spušta,tebi ne treba železnica ali Srbiji da pa makar i malo stsjali pred prelazom da budemo sigurni.
Podelite komentar