Kočio je, svirao, ali ništa nije vredelo: Iz Srbija voza poručili da je mašinovođa vozio po svim pravilima
≫
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
MAŠINOVOĐA MILAN
Da je mašinovođa vozio po pravilima ne bi se ovo ni desilo,prema tim pravilima voz mora voziti polako kada prelazi preko puta gde nema rampa
Železničar
Idealno bi bilo da se svi prelazi opreme rampama ali to su jako jako skupe investicije i trebat će još bar 50 godina da se svi prelazi osiguraju. Mnogo jeftinija rešenja su sledeća: -jaka rotaciona svetla na prednjom delu voza (kombinacija crveno - plava boja), rotacija se pali prilikom priblizavanja prelazu. Tako bi voz bio mnogo uočljiviji, naročito noći, u magli, kiši i slično. -obavezno smanjitu dozvoljenu brzinu kretanja voza prilikom približavanja takvim prelazima (npr. na nekih 20 km na cas, kako bi voz svakog trenurka mogao stati ili bar dodatno smanjiti brzinu i tako ublažiti udarac u slučaju, da se pojavi vozilo na pruzi -jedna od varianti su i ležeći policajci pred prelazom, kako bi vozači bili primorani jako smanjiti brzinu a sa tim i uveriti se da nema voza.
Ajde neka me neko demantuje
Vozac autobusa dolazi do pruge,zaustavlja vozilo,pogleda levo desno,kad se uveri da nema voza pokrece autobus i bezbedno prelazi prugu....na zalost desilo se drugacije,nadrndani vozac autobusa,seda u autobus,osine muziku,nabije mobilni u uvo,ubedjen kako je on profesionalac,ne gleda nikad na dolazak voza preko pruge,misli da sve zna i moze...i eto ti dzumbus