Kočio je, svirao, ali ništa nije vredelo: Iz Srbija voza poručili da je mašinovođa vozio po svim pravilima

 ≫ 

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • MAŠINOVOĐA MILAN

    22. decembar 2018 | 16:54

    Da je mašinovođa vozio po pravilima ne bi se ovo ni desilo,prema tim pravilima voz mora voziti polako kada prelazi preko puta gde nema rampa

  • Železničar

    21. decembar 2018 | 21:24

    Idealno bi bilo da se svi prelazi opreme rampama ali to su jako jako skupe investicije i trebat će još bar 50 godina da se svi prelazi osiguraju. Mnogo jeftinija rešenja su sledeća: -jaka rotaciona svetla na prednjom delu voza (kombinacija crveno - plava boja), rotacija se pali prilikom priblizavanja prelazu. Tako bi voz bio mnogo uočljiviji, naročito noći, u magli, kiši i slično. -obavezno smanjitu dozvoljenu brzinu kretanja voza prilikom približavanja takvim prelazima (npr. na nekih 20 km na cas, kako bi voz svakog trenurka mogao stati ili bar dodatno smanjiti brzinu i tako ublažiti udarac u slučaju, da se pojavi vozilo na pruzi -jedna od varianti su i ležeći policajci pred prelazom, kako bi vozači bili primorani jako smanjiti brzinu a sa tim i uveriti se da nema voza.

  • Ajde neka me neko demantuje

    21. decembar 2018 | 20:45

    Vozac autobusa dolazi do pruge,zaustavlja vozilo,pogleda levo desno,kad se uveri da nema voza pokrece autobus i bezbedno prelazi prugu....na zalost desilo se drugacije,nadrndani vozac autobusa,seda u autobus,osine muziku,nabije mobilni u uvo,ubedjen kako je on profesionalac,ne gleda nikad na dolazak voza preko pruge,misli da sve zna i moze...i eto ti dzumbus

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA