≫
Svake godine tehnički pregled sam prolazila "preko veze". Ovog puta sam pala, imala nervni slom i uradila ono što mi se dosad činilo nemoguće
≫
Možete da se nervirate zbog većih troškova, ali uverena sam da je bezbednost na putevima veća. I to sam naučila na ličnom primeru
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Ccc
Suština priče draga je da su plate u zemlji Srbiji uzasno male.Jedva dovoljne za hranu i račune.Zato se odlazu popravke i kupovina novih guma.Naravno majstori sirotinju koriste za paprene cene a njih niko neće optuziti za korupciju kao dojtora ibprofesora. Zato treba menjati automobile i to kupovati isključivo u inostranstvu i što manje zavisiti od majstora na koje čekaš duzi red nego za doktora .
Djura Bauk
Tehnicki sa papirologijom 5000! Nije normalno,a ni moralno.Sve je isto ko i pre.
Debilana
Ko kupuje JEDNU gumu? Ili još bolje ko prodaje gume na komad????