Ovih 10 pojmova su Srbi najviše guglali u 2018. godini: Rijaliti ubedljivo na prvom mestu, evo šta to govori o nama kao narodu
Kompanija Gugl objavila je rezultate godišnjeg izveštaja najpretraživanijih termina u 2018. godini, nudeći jedinstvenu perspektivu o najznačajnijim momentima i trendovima u Srbiji.
Građani Srbije su, u 2018. godini, na Google pretraživaču najčešće pretraživali rijaliti i serijske programe, kao i sportske događaje. Događaji kao što su Svetsko prvenstvo u fudbalu i fudbalska utakmica Zvezda – Liverpul najviše su zanimali građane u proteklih 12 meseci.
Veoma su popularne bile i pretrage aktuelnih televizijskih sadržaja, pre svega domaćih i stranih igranih serija, kao i rijaliti programa koji su zabavljali građane u ovoj godini.
Ovo je lista najpretraživanijih pojmova u Srbiji tokom 2018. godine:
1. Zadruga
2. Nebojša Glogovac
3. Svetsko prvenstvo
4. Zvezda – Liverpul
5. Ubice mog oca
6. Istine i laži
7. Južni vetar
8. Beer Fest
9. Evrovizija
10. Zvezda - Napoli
Ovim povodom kontaktirali smo psihologa Aleksandra Šibula, kako bi nam prokomentarisao šta to tačno govori o nama.
- To što je rijaliti nosilac prvog mesta najpretraživanijih pojmova u ovoj zemlji govori mnogo o nama. Nedostatak lične organizacije, što se manje bavimo sobom, svojim hobijima, prijateljima, to više imamo potrebu da se bavimo drugima. Taj podatak svedoči o socijalnom gubitku našeg naroda, ispoljava se naša usamljenost, nezadovoljstvo i siromaštvo - rekao je psiholog Aleksandar Šibul.
On je dodao i da u razvijenim zemljama, gde su ljudi uspešni i zauzeti, nemaju vremena za ovakve sadržaje.
Drugi najpretraživaniji pojam bio je glumac Nebojša Glogovac, a onda smo Šibula pitali kako bi nam to objasnio. Odmah nam je rekao da je pokojni glumac bio jedan heroj, nosilac pozitivnih stavova, čestit čovek, a pride poznat.
- On je bio jedna pozitivna ikona, formirao je neke jasne stavove i postoji taj momenat kada nas neko napusti, onda interesovanje prosto dodatno raste. Smatram da je to bio slučaj i sa Glogovcem - izjavio je Aleksandar.
Na ovoj Guglovoj list veliki udeo su zauzeli i sportski događaji, pa nas je zanimalo kako se to tumači, a njegovo shvatanje bilo je jednostavno - nacionalna identifikacija.
- Navijači vole da kažu "mi" smo igrali, ali ne... Vi ste gledali, a tamo dole je neko na terenu igrao i dobijao pare, a ti si dao pare da bi bio deo toga - kazao je Šibul za Telegraf.
(S.Č.)
Video: Mladi Romi u Žablju – snaga zajednice i potencijal za svetliju budućnost
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Naki
Ma nemojte????a filmovi za odrasle?😏
Podelite komentar
Jeretik
Ovo je dijagnoza drustva , i to zabrinjavajuca .
Podelite komentar
Dragan
Ne,to ne moze biti istina.Da je nasem narodu najvaznija zadruga.A stalno slusam da smo mi nebeski narod..Mozda i jesmo..
Podelite komentar