≫ 

Yandex bi da naplaćuje vožnje manje i da daje popuste, ali naši zakoni mu to ne dozvoljavaju

 ≫ 

U jednom od najskupljih gradova na svetu, u Moskvi, prosečna cena vožnje taksijem je približna kao i u Beogradu, dok je prosečna plata dva puta veća

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Odgovor na komentar korisnika batica
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • Dragan Todorović

    01. decembar 2018 | 08:30

    Zakon o bezbednosti u saobraćaju strogo zabranjuje i sankcioniše upotrebu mobilnih uređaja u toku vožnje zato što je to nebezbedno. Stručnjaci za bezbednost kažu da prilikom skretanja pogleda u trajanju od dve sekunde vozilo koje se kreće brzinom 60km/h pređe 30 metara bez uvida vozača u situaciju na putu. Obzirom da je za njihov način rada potrebno često gledati u mobilni telefon ili tablet, pitanje je koje veštine mora da poseduje njihov vozač da bi prevazišao ova dva aspekta - BEZBEDNOST i ZAKON?

  • batica

    01. decembar 2018 | 07:27

    Bas su pametni,sto vise taksija aplikaciji veci procenat od svake voznje. Sigurna zarada aplikacije a vozaci da voze sa svojim kolima i privido zaradjuju,kad se kola razvale,pokvare,kuku lele... Kazu cene taksija u Beogradu su iste kao i u Moskvi samo sto je plata u Moskvi duplo veca. A sto NISTE napisali da je DIZEL 0.56e u Rusiji

  • Goran

    01. decembar 2018 | 02:40

    Dal se neko setio da snizi cene goriva za taksiste.?!akciza!!!!pa i taksisti bi vozili daleko jeftinije da vozila,delove i gorivo dobijaju bez pdv-a i akcize al jokk ,drzavu zabole ,bitno im je da uberu sto vise poreza.I u Nemačkoj je gorivo jeftinije nego u Srbiji a taksi skuplji vise puta nego u Bg!CAR GO I YANDEKS interesuje samo procenat,stim sto je yandeks realniji pa uzima 5% a ovi alvci iz Cargo uzimaju 30% od vozača

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA