Džaba što je to najbolji roštilj u Leskovcu kad nema licencu: Cela Srbija čula je za njih, ali uprkos ugledu plaćaće kazne
Srč, Sandokan, Bibac (za čiji kiosk se zna u celoj Srbiji), Pevac, samo su neke od kafana i roštiljdžinica za koje leskovački gurmani tvrde da kada žele da pojedu pravi i dobar leskovački roštilj zapravo posećuju ove ugostitelje.
Niko od njih nema sertifikate sa žigom za prodaju brendiranog leskovačkog roštilja, a kako je upozorio direktor Regionalne privredne komore Goran Jović, sve nelicencirane kafane koji nastave sa prodajom leskovačkog roštilja svojim gostima "biće kažnjene", piše portal Jugmedia.
- Naravno da će da snose sankcije, ipak je u pitanju zaštita intelektualne svojine, a koje, to još uvek ne možemo da preciziramo - rekao je Jović, dodavši da i ostali ugostitelji mogu da prođu obuku i dobiju licencu Privredne komore.
Od juče, vlasnici ove licence su deset restorana: Princ, Cap Cap, Apostolović, Groš, Dom učenika restoran Mladost, Koliba, Vila Gunjetinac, motel Gunjetinac, Vizitorski centar Teodora iz Lebana i Stari grad iz Leskovca, i po svemu sudeći samo će oni moći da gostima nude pravi leskovački roštilj.
Mali ugostiteljski objekti, već pomenuti kao kafane sa najukusnijim roštiljem, nisu ni obavešteni o tome da je uveden žig "Leskovački specijaliteti sa roštilja" i sa nevericom pričaju o tome iako su mediji više puta pisali na temu licence, ne shvatajući ozbiljnost celog postupka brendiranja.
- Priča nije zatvorena. Svako ko hoće može da konkuriše i dobije licencu, a komisija će odlučiti da li zadovoljavaju sve aspekte za dobijanje sertifikata uz finansijku nadoknadu za dobijanje žiga - naglasio je Cvetanović.
- Mi smo bre, brate, mala kafana sa velikim renomeom. Ja ne mogu da merim onu stvar sa Apostolovićem, ali sigurno imam bolju ponudu sa roštilja od njega i naše stalne mušterije to znaju. Kod nas dolaze pravi gurmani. I baš me briga za tamo neke licence. Mi ćemo da nastavimo da radimo kao i do sada. Ajd’ baš da vidim da probaju da me zatvore zbog toga - prokomentarisao nam je šef restorana Srč.
O brendiranju nisu obavešteni ni u Sandokanu, koji je takođe na dobrom glasu po proizvodnji leskovačkog roštilja.
- Neka o tome razmišlja gazda. Moj posao je da i dalje gostima nudim leskovački roštilj - kazao nam je konobar ovog restorana.
Postupak brendiranja leskovačkog roštilja koštao je 170 hiljada evra i trajao je 18 meseci. Takođe, obuku i dobijene sertifikate i licence, ugostitelji su morali sami da plate.
(Telegraf.rs/Jugmedia)
Video: Siniša je od druga dobio bubreg: "Jedan je Branko, sada smo braća za ceo život"
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Kalča
Ne može Srbin ni najbolju ideju da ne upropasti. Umesto da se zaštiti BREND sve se svelo na to ko više ima para da plati za to. Evo sad ove mu*onje što imaju pare požurili da sebe predstave kao nosioce brenda a ustvari jedini koji to zaslužuju su mali lokali sa tradicijom.
Podelite komentar
Dejan
Privrednoj komori zinulo , ono ,za pare . Kakve licence kakvi bakrači . Samo da se ogrebu a da ništa ne rade . Dajte licence džabe . Dođe komisija , proba i kraj . Što prave nauku i izmišljaju vruću vodu .
Podelite komentar
sasa3
umesto da podele licence besplatno,a da posle krisom kontrolisu rostilj i da los kvalitet dovede do gubljenja licence,nesposobni i birokratizovani pijuni ce ovakvim ponasanjem da uniste kvalitet rostilja.jer ovde je rezultat takav da onaj ko ima para kupi licencu,bez obzira na kvalitete.ko ce da to kontrolise za parmeseci.samo narod koji to kupuje i koji nije korumpiran je sudija....
Podelite komentar