≫
Ponos jugoslovenskog neba odlazi u "staro gvožđe": Flota Boing 737 spas još može naći samo na jednom mestu
≫
"YU-AND" prvi je izgubio svoje motore, rep i druge segmente strukture
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Rade
JAT, to je bila aviokompanija Treča po veličini i po objavljenim letovima u Evropi i peta na Svetu. A sada, Croatia pred stečajem, Adriji se isto ne piše dobro, Montenegro neću ni da pominjem njihove krš avione, Makedonci i Bosanci nemaju više svojih kompanija, Aviogenex nestao a Air Serbia još nekako, dok je Etihad ne otkači. E pa svaka vam čast političari Juge.
Pele
Leto sam ovim avionima, i stvarno su bili neprevaziđeni u svim segmentima leta i udobnosti kada su se pojavili, o čemu govori njihova eksploatacija do danas.