Bahatoj vožnji je kraj: Od sada će se prosečna brzina meriti na punktovima duž celog puta, neće pomoći stajanje i odmor
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Goran
Samo ce usporiti saobracaj napravice nervozu i jos veci broj udesa u eu je ogranicenje 130 ali vas niko nedira na 10 posto preko zakon pravljen za pljackanje naroda a kakvi strucnjaci sede u agenciji za bezbednost saobracaja govori i pitanje sa testa za polaganje vozackog ispita kakva je kvaka bila na automobilima 1987 da li je to normalno
Jao jeste
I dalje je upitno ima li takav nacin naplate kazne cist zakonski osnov.
Marko
Lepo je to, a nema sumnje i da ce kostati enormno, ali sta cemo na primer sa Ibarskom, na kojoj nedeljno pogine vise ljudi nego na autoputu godisnje, sta cemo sa najgorim putevima u Evropi, sta cemo sa rupama, sta cemo sa totalno nestrucno i van svih standarda iygradjenim putevima, sta cemo sa vozacima teskih vozila koji preorase cak i gradske jednosmerne ulice, sta cemo sa bahatim koji svoje frustracije lece divljanjem i ubijanjem na putevima pa posle godinu ili dve su ponovo za volanom, sta cemo sa signalizacijom posebno horizontalnom koja traje par dana kada se uradi, sta cemo sa kvalitetom saobracajnica jer ulica Srpskih vladara kao najopterecenija u Beogradu traje vec 18 godina, a ostale se iznova svakih par godina i opet su katastrofalne,...