≫
Vozači masovno odlaze preko, a onda osvane jezivo jutro na Slaviji: Žučna rasprava podelila je Srbiju - šta će čovek od 60 godina za volanom?
≫
Velja
Ovo nema veze sa njegovim qodinama,što će se i dokazati. Imam 64 q. i sposobniji sam od 90posto mladih.
Podelite komentar
Ccc
Narod je glasao i izglasao i sada neka trpi šamare ,to zasluzuje i jos lošije zasluzuhemo od ovog dna.
Podelite komentar
RSK
@Ccc
Sa kim bi bilo bolje?!
Podelite komentar
Misa
Birali ste, gledajte !!!
Podelite komentar
RSK
@Misa
Sa kim bi bilo bolje, sve je to isto...
Podelite komentar
Millk
Lako je resiti problem vozaca date im primerenu platu, platite prekovremeni i rad na praznik i ima vozaca koliko hoces, nece vise niko da radi za milostinju
Podelite komentar
Miki
Svaki vozac koji ima preko 40.god i 60- 70.god ima vise iskustva i bolje vozi od ovi mladi koji u jednu ruku drze mobilni a drugom volan.
Podelite komentar
Vukac
Sada je bilo na vijesti da covjek ima 55 a ne 65 godina ,znaci da je u godinama kada je jos uvjek prilicno sposoban da vozi .Prije ce bit da je razlog umor,nepaznja ili neispravnost vozila
Podelite komentar
Ivana Savić
Bus je nabio turažu tako da godine vozača nisu bitne već kvalitet buseva
Podelite komentar
Borko
Za one neobaveštene!!! Zakon mu ne dozvoljava da ide u penziju, jer je vlast tako odlučila.
Podelite komentar
Тодорић
Дакле,човек је повређен,а Ви нападате...Шта ако су му отказале кочнице? Заблокирао Волан?Да ли је квар узрок ?
Podelite komentar
Saša
Radni vek traje do 65-e godine, i šta je tu čudno što neko od 60 godina vozi autobus?
Podelite komentar
Skitnica
Nek taj Nedjo Mandic kaze koliko su privatne autoprevoznicke firme zaradile na vozacima sto su otvarale devizne racune na njih pa sa istih podizali njihove dnevnice pa ih isplacivali 10% od ture za koju vozaci nisu znali ni za koliko voze te iste pa nek onda prica o ostalom.
Podelite komentar
Капо
А ови млађи у једној руци телефон у другој волан су као бољи?
Podelite komentar
Dragan
Kako se obmanjuje ovaj narod to je strasno..Nije tacno da nema vozaca, privatnici namerno zaposljavaju penzionere i plqcaju ih 20 hiljda i namerno NE ZAPOSLJAVAJU MLADE MOMKE da ih ne bi placali 60 hiljada..PAMETNOM DOSTA..40 hiljada za nove mecke, bmw, audi..40 hiljada da se njihovi sinovi voze jahtama i da letuju na Karibima...A penziomeri neka ginu..
Podelite komentar
Maka
Niko ne spominje platu do pre par godina gsp je trzio do 21 god vozace ta od 60 iskusan vozac neispravno vozilo to je to
Podelite komentar
Očajno pero
Kada nazovi gazde ( odmah porastu 2 cm.kada ih tako nazovu) - vlasnici saobraćajnih firmi shvate da oni i njihova deca kao i žena + svalerka nisu jedini koji treba da raspolažu sa NE ograničenim budjelarom i počnu da plaćaju vozače kako treba, neće bežati od njih. "Gazde" moraju prvo da nahrane svoju sujetu i kupe merčede džip od 50-60000 evra, pa kola ženi, pa svalerka, pa deci najskuplji odeću i obuću, letovanje na Maldivima i zimovanje u Austriji ili na Kopu. Kada sve to izservisiraju plus da se pokažu u najskupljem restoranu ili Hajatu kako imaju para po sistemu ima se može se, dodju negde na red i vozači, pa vozila. Moraju naše "gazde" da počnu da razmišljaju da su vozači ti koji mu donose zaradu, NE sednu li oni za volan autobusa ili kamiona to su obične mrtve stari.
Podelite komentar
Kilpa
Kakve veze ima koliko ima godina ako je prošao lekarski pregled,može neko sa 25.bit nesposoban za profesionalnu kategoriju.
Podelite komentar
Branko
Sa 32 godine vozačkog staža u arrivi imam 33 hiljade platu mislite li da će neko mladji da dodje da vozi za 30 hiljade naša profesija je degradirana za tu platu rade deca u buticima. Sve češće ćemo čitati o ovakvim nezgodama na žalost.
Podelite komentar
Ne razumem
Kako pobogu da sa 60 godina šeta unuke po parku kad mora da radi do 65? Zar to nije uslov za penziju?
Podelite komentar
Jasmina
@Ne razumem
Da, izlupetaše se za sve pare. Ima covek do penzije još da radi,a i na zapadu se radi do 65,negde idi 67,ali bitno je pljuvati svoju zemlju.
Podelite komentar
Saša
@Ne razumem
Tako je.
Podelite komentar
bane
Dosta vise pljuvanja po Milosevicu ,Titu i drugima koji su bili na vlasti dok se mnogi kriticari nisu ni rodulu ,sta je sa danasnjim vlastodrzcima koji boljitak vec skoro 30 godina obecavaju sutra ,pa opet sutra?Ovi prethodni nisu zajedno napravili dud kao ovi danasnji koje narod hvali na sva usta i glasa protiv sebe .Mozda je narod u pravu za novu vlast otvorila im je LIDL da se otimaju za parce hleba.
Podelite komentar
Dane
@bane
E, to bolje sutra će doći, malo sutra, kao i obećano povećanje penzija.
Podelite komentar
djole
mozda bi covek od 60 godina i setao unuke ali .... nedaju mu penziju kazu jos si mlad i sposoban sta ti fali sedis i vozis pa posle lelke pogle sta se desilo jao kuku ali tad je kasno.
Podelite komentar
Stewan
Ovo postaje smesno, kao da smo narod iza gvozdene zavese, kao da niko, nikad, nigde nije isao. Pa u svim zemljama EU ima vozaca preko 60 godina. Kakve to veze ima? Koliko su saobracajnih udesa napravili vozaci preko 60 godina? Samo da nesto blebecemo.
Podelite komentar
Miki
Hoće li neko da se pozabavi ko nas vozi i koliko je sati za upravljačem ? Svedoci smo da na voze penzionisani vozači, da često rade i preko dozvoljenih 8 sati u gradskom prevozu putnika kod privatnih prevoznika. U zadnje vreme od kada su primanja vozača najniža vozači GSP-a paralelno rade i u GSP-u i kod privatnika. Dakle duple smene što često bude preko 15 h rada. Mislite da taj vozač moze dugo da izdrži sa 15 sati rada dnevno ? Zašto se saobraćajna policija i sekretarijat za zaobraćaj ne uključe malo više i povežu vozače koji rade u dve firme (a zakonski su u obavezi da prijave svaki rad matičnoj firmi) ili vozače koji kod privatnika voze na tuđe kartice ili koji prelaze 8 sati dnevno. Ovakvih scena biće sve više, nažalost.
Podelite komentar
brm brm
Trebalo bi svi jedan dan da ne odemo na nase poslove a da se vratimo kada minimalac bude 1000 e i kraj price
Podelite komentar
Lenji Gaša
@brm brm
Bravo! Ti si moj kralj. Samo ja imam jedan amandman. Pošto je minimalac da onda ne bude obaveza redovnog odlaska na posao. Da bude po principu dobrovoljnosti. Ko je ZA?
Podelite komentar
doberman
u đermaniji 2500e neto! kriva je prethodna vlast milosa obrenovica.
Podelite komentar
maki
@doberman
Da u nemackoj 2.500,- netto ako radite 320 sati u mesecu !
Podelite komentar
Mar3
Sposobnost vozaca zavisi od zdravlja I vozackog znanja. Godine su tu najmanje vazne.
Podelite komentar
Nastavnik
Pre neki dan sam se vozio na posao sa privatnim autoprevoznikom, ciji je vozac star oko 70 godina i koji je presekao kolonu u traci pored sebe, ne gledajuci u opste u retrovizor. Posledice su bile sledece: Dva udarena automobila i pun autobus prestravljenih putnika, od cega dvoje ugruvane dece. On ni trepnuo nije, a iskreno mislim da nije ni primetio sta je nesvesno uradio. Zato se zapitajte, pre nego sto sednete u autobus, ako to vec "Drzava" ne cini, kome zivot poveravate...
Podelite komentar
Djordje
Kojom brzinom autobus mora da ide da bi mu bandera dosla do polovine!?
Podelite komentar
Sligu
Šta ja da kažem. Ja radim u nemačkoj kao vozač autobusa, i tek 67 godina ću se penzionisati
Podelite komentar
Zug
@Sligu
Sposobnost odlučuje a ne starost.
Podelite komentar
Bata
@Sligu
Pa ti mucenice vrati se i vozi u Beogradu . Otici ces ranije u penziju sa 65 godina . Imaces oko 50 hiljada platu , ako ostvaris prekovremeno i nocni rad . Uzivaces u voznji u beogradskom haosu na sedistu koje je pokvareno , krivo , ne amortizuje , ne moze da se steluje itd. Pa izvolte.
Podelite komentar
Vreme
@Sligu
Tesko da te nemci ostave posle 65god ne pricaj bajke! Kod njih se zna kad se ide i nema mogu jos.
Podelite komentar
Dusan
Bravo Baba...sto dalje od ovoga sumraka kojem nema kraja...
Podelite komentar
Dragan
Uskoro ce svi peske na posao
Podelite komentar
Ana
@Dragan
Zato sto se oko 70% ljudi svercuje. Nece biti para ni za remont, gorivo i plate a kamoli za nove autobuse.
Podelite komentar
abatos
Kada vozače budete plaćali bar pola od onoga što dobijaju preko, nećete imati problema sa nedostatkom vozača ... naravno, uz poštovanje radnog vremena i dozvoljenog broja sati za volanom
Podelite komentar
razocarana
Smatram da ceo sistem lose funkcionise.Slusajuci price iz drugih zemalja ,konkretno skandinavskih , budem razocarana.Zaposljeni rade nenormalne satnice,niko ne brine o tome ,a da ne pricam o placanju prekovremenog rada.Ovde nema ko da stane eksplotatorima.Niko ne brine o zdravlju gradjana !!!DOSTA VIŠE !!!!Daj te malo povedite racuna o svojim gradjanima!!!!
Podelite komentar
Zivanovic
Zar pre neki dan veliki nije reko da je prosek 500 ev. Gospodo povecajte plate vozacima kao vama one u budjetu , odma ce se resiti odliv radnika.
Podelite komentar
DARKO 100%
A kad se ide u penziju, sa koliko god jel te gospodo,pa prave udese i mladji vozaci,sve je u savesti u glavama svakog od nas i postovanje saobracajnih propisa
Podelite komentar
Djora
Kad treba da ide u penziju onda je mlad sa 60 a kad radi onda je star pa koce nama ugoditi.
Podelite komentar
Banne
@Djora
Ti si nekako ovo najbolje formulisao.
Podelite komentar
Praksa
Nadam se da ce izvuci zivu glavu,sve ostalo je svima jasno!Nazalost nije samo u gsp,sve stariji kadar radi nocne smene na najtezim i odgovornijim radnim mestima!Ne daj boze da zaglavite u bolnicu neguju vas sestre kojima odavno treba licna zdravstvena nega!!!!
Podelite komentar
BG 2
@Praksa
Sposobnost je odlučujuća a ne starost za neki posao,mlađi ili neće ili traže bolje,neka radi ko je sposoban i zadovoljan uslovima.
Podelite komentar
Baba
Stav? Nema vozača? Nema lekara? Nema naučnika? Sve je otišlo! Radićemo svi dok ne pomremo! Možda je ipak taj milion dva migranata neko video kao rešenje! Kad dovodite Nemacke i Austrijske investitore neka plate naše radnike kao tamo, ono sto u Nemačkoj radnik zaradi za sat, ovde za dan, a niko ni ne pomišlja da je državni praznik radni dan sto je ovde uvek slučaj! Deco bežite! Ne okrecite se
Podelite komentar
Zoran
@Baba
Ma nece biti radnika ni u jednoj delatnosti veoma brzo!
Podelite komentar