Nova priznanja za New Moment: Zlato, srebro i specijalna nagrada za jednu od najkreativnijih agencija regiona

 
  • 0

Ovim nagradama New Moment nastavlja tradiciju najnagrađivanije kuće na Balkanu

Marketinška agencija New Moment osvojila je zlato, srebro i specijalnu nagradu žirija za kampanje realizovane za Međureligijsko Vijeće u Bosni i Hercegovini i Hemofarm Fondaciju na festivalu Golden Drum.

Na ovom internacionalnom festivalu kreativnosti, u konkurenciji od 1.200 radova iz 28 zemalja, New Moment je ostvario zapažen uspeh osvojivši tri nagrade za radove “One poster for Peace” i kampanju “Ne dozvoli da pukne”.

Evo šta stručnjaci za marketing mogu da nauče od vrhunskih komičara

Rad “One poster for Peace” osvojio je zlato u kategoriji Craft za najbolju art direkciju. Ista kampanja osvojila je i srebro u kategoriji Outdoor, kao i specijalnu nagradu žirija. Ideja “Jedan poster za mir” nastala je u cilju podsticanja međureligijske tolerancije, pokazivanjem da ima mnogo više onoga što nas spaja od onoga što nas razdvaja.

Poster je spojio umetničke forme inspirisane motivima iz crkava i džamija širom sveta sa namerom da se pošalje poruka mira. Ideja je realizovana u saradnji agencija New Moment i Y&R Dubai, uz pomoć teologa i saradnika Mirnesa Kovača.

Pored tri pomenute nagrade, uspeh je postigla i kampanja “Ne dozvoli da pukne” rađena za Hemofarm Fondaciju. Cilj kampanje bio je povećanje svesti o značaju prevencije visokog krvnog pritiska čije posledice u Srbiji odnose 50.000 života godišnje.

- Idejom crvena lopta želeli smo da dodelimo boju i oblik najčešćim simptomima visokog krvnog pritiska, jer oni koji pate od toga imaju osećaj da će glava da im pukne kao naduvan balon. U nameri da povećamo svest ljudi o značaju prevencije, koristili smo simbolizam i postavili velike crvene lopte-balone širom Srbije. Sarađivali smo sa svetski poznatim umetnikom Kurt Perschke-om, koji je prvi put dozvolio korišćenje svoje poznate ulične izložbe u svrhu promocije javnog zdravlja i to baš u Srbiji. Integrisana kampanja ostvarila je veliki uspeh, a ova nagrada je još jedna potvrda i nama i klijentu da smo zajedno napravili važan pomak za zdravlje ljudi - kaže Lazar Sakan, kreativni menadžer New Momenta.

Ovim nagradama New Moment nastavlja tradiciju najnagrađivanije kuće na Balkanu, čijih više od 250 zaposlenih u 9 zemalja regije svakodnevno ulaže svoju kreativnost kako bi klijentima pružili onih dodatnih 5 odsto zlatne prašine kojom sijaju samo odabrani.

(Telegraf.rs)

Video: Ne znam ko je ubio Đinđića, ali znam ko sigurno nije: Veruović iskreno o atentatu i seriji "Sablja"

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA