≫ 

Psihologija malih brojeva uzima nam pare iz novčanika: Zašto se gomila ljudi sjati kod krastavca od 15 dinara, iako kilogram košta isto?

 ≫ 

Naš mozak kalkuliše, i kada vidi mali broj više ga privuče nego veći, a takođe i veća količina odbija potrošača

Komentari

  • seljak

    22. oktobar 2018 | 20:38

    Zasto se trudite da bas sve objasnite naukom. Kakva psihologija malih brojeva. U pitanju je nemastina. Kupujem jednu jabuku jer nemam novca za kilo. I kupujem dva paradajiza zato sto kilo nece da saceka da bude pojedeno nego ce da se pokvari do sutra. Paprika 250 dinara, paradajiz 150 suhomesnato preko 1000 , primanja 30 000 Logicno mala plata mala kolicina kupljenih proizvoda , mali brojevi. A bogami snasao bi se i sa psihologijom velikih brojeva mnogo lakse.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA