≫ 

Psihologija malih brojeva uzima nam pare iz novčanika: Zašto se gomila ljudi sjati kod krastavca od 15 dinara, iako kilogram košta isto?

 ≫ 

Naš mozak kalkuliše, i kada vidi mali broj više ga privuče nego veći, a takođe i veća količina odbija potrošača

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Odgovor na komentar korisnika seljak
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • seljak

    22. oktobar 2018 | 20:38

    Zasto se trudite da bas sve objasnite naukom. Kakva psihologija malih brojeva. U pitanju je nemastina. Kupujem jednu jabuku jer nemam novca za kilo. I kupujem dva paradajiza zato sto kilo nece da saceka da bude pojedeno nego ce da se pokvari do sutra. Paprika 250 dinara, paradajiz 150 suhomesnato preko 1000 , primanja 30 000 Logicno mala plata mala kolicina kupljenih proizvoda , mali brojevi. A bogami snasao bi se i sa psihologijom velikih brojeva mnogo lakse.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA