Nakon stravične nesreće u Jagodini, oglasio se Okanović: Nezapamćenu tragediju opisao samo jednom rečju
≫
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
BREŽANAC
Komentari nisu mesto gde nekoga treba vređamo. Vozači sami treba da znaju da nikome u gepeku nemožeš da parkiraš svoj auto. Vozimo bez rastojanja tako nam se i ovo desilo. Gos. Okanović kaže da rastojanje treba da merimo tako što uznemo neku orijentaciju ispred sebe i nesmemo brže od DVE sekund da stignemo do tog mesta. A ja ću da citiram Nemački sistem rastojanja "Rastojanje pola tahografa" što znači ako vozite 100 km/h rastijanje treba da bude najmnje 50 metara.
U životu i u smrtu ne daj da te trtu
Sve je dobro rekao osim ovo "aman"! strahota šta se dešava I Koliko se gine na putevima jedne male zemlje Kao što je Srbija.
But
Aman Okanovicu sta je tvoj posao ustvari? Aman osecas li se bar malo odgovornim za ovo sto se desilo?