Putnici doplate da njihov prtljag bude prvi ukrcan, a onda po sletanju čame pored trake čekajući kofer kao i svi drugi

  • 0

Putnici koji avio-kompanijama dodatno plate za "priority" ukrcavanje po dolasku na destinaciju završe u istom krugu oko trake za izdavanje prtljaga, čekajući da se pojavi njihov kofer. 

Usluga prioritetnog ukrcavanja predviđa da onaj ko je za nju dao novac bude među prvima pri čekiranju prtljaga i među prvima kod ulaska u avion.

Bosa, prva žena kontrolor letenja u Jugoslaviji, nijedna tragedija na nebu je nije zaobišla: Avioni su padali, a ona je slušala poslednje reči (FOTO)

Povlašćeni status gubi se u trenutku sletanja na destinaciju i tada onaj koji je doplatio da bi ga stekao, postaje isti kao i svi ostali putnici, a njegov prtljag istovara se na isti način kao i svi ostali.

Na Aerodromu Nikola Tesla objašnjavaju da postoji mogućnost i prioritetnog izdavanja prtljaga, ali da ta opcija zavisi od avio-kompanija, ne od aerodroma čiji radnici iskrcavaju kofere iz aviona i prevoze ih do izdavanja.

Pogodnosti se gube ukrcavanjem u avion, Foto: Foter/Flickr/Robert S. Donovan

- Među pogodnostima koje avio-kompanije nude putnicima je i usluga prioritetnog preuzimanja predatog prtljaga nakon leta. Prtljag putnika kojima je ova usluga omogućena posebno se obeležava i utovara u prtljažni prostor aviona među poslednjim komadima - objašnjavaju za Telegraf na Aerodromu.

Takav prtljag se nakon sletanja prvi istovaruje i samim tim prvi odvozi u sortirnicu radi izdavanja na pokretnu traku u holu za podizanje predatog prtljaga. Prtljag istovaruju radnici Aerodroma, ali isključivo po pravilima i prioritetima koje definiše avio-kompanija.

Ne samo što oni koji su doplatili prioritetno ukrcavanje nemaju nikakve pogodnosti kod iskrcavanja, već postoje i situacije kad ih neće dobiti ni kod ulaska u avion.

- Način pružanja ove usluge zavisi od aerodroma sa kog poleće avion i najčešće znači poseban šalter za čekiranje. To znači da postoji šansa da se putnici koji su je platili ne ukrcaju pre ostalih, posebno u slučaju u kom ih do ulaska u avion prevozi autobus - objašnjavaju za Telegraf u jednoj avio-kompaniji.

NELOGIČNOSTI I KOD BIZNIS KLASE

Nelogičnosti ima i kod biznis klase u kojoj putnici dobijaju pogodnosti, poput većeg razmaka između sedišta, više prostora za noge, mogućnost obaranja sedišta, kvalitetnijih obroka i mnogih drugih.

Prilikom rezervacije puta za ovu klasu potrebno je izdvojiti veliki novac, ali kada se let približi, a sve karte nisu rasprodate i sedišta u ovoj klasi nude se za manje para. 

(Gorica Avalić/g.avalic@telegraf.rs)

Video: IN MEMORIAM: Dragan Marković Palma

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA