Stiglo nam je pismo gnevnog poslodavca nakon priče o trudnicama: "Ja sam šef u svojoj firmi, a ne tata i muž" (ANKETA)

 ≫ 

Komentari

  • Neven

    14. septembar 2018 | 08:54

    Nadam se da će dotičnom gospodinu da se ugasi posao brzinom svetlosti. I da će mu se ćerka naći u situaciji porodilja i trudnica.

  • rax

    14. septembar 2018 | 07:00

    situacija komplikovana. obe strane imaju pravo. zene hoce da radjaju, poslodavcima treba radnik. ali i zene preteravaju. "sefe, otvaram trudnicko bolovanje" "cestitam, nema problem. a koliko dugo ste u drugom stanju?" "paaa... oko 10 sati"

  • dragan

    13. septembar 2018 | 12:35

    malo je cova nejasan, primio devojke pa zatrudnele i zali se, pa trebao je da pazi i sto nije zaposlio zene nego hoce mlade pa mu posle kriv neko drugi a sto se i buni kad mu drzava sve refundira, tako da mu je bolje da cuti

  • Zvrk

    13. septembar 2018 | 09:16

    Pa što gospodin ne zaposli žene srednjih godina koje imaju odraslu decu? Osobe koje imaju četrdeset godina i više se uredno odbijaju, i svi traže mlade, privatnici naročito, a ostali zaposleni vide i znaju i zašto je to tako. To se i ne krije, otvoreno kažu:"Šta će mi neko mator, treba mladi da se zaposle"! Lepše je vlasniku da gleda mlade i da se intimizira sa njima!!!

  • Coa

    12. septembar 2018 | 22:43

    Da je normalna zemlja sve bi Vas trebalo zatvotiti. Preporuka vlade je povecanje nataliteta... Sram bilo svakoga ko se zali na trudnu zenu... Treba biti srecan sto ima priliku da hrani nekoga ko povecava natalitet. Prvi put ce nas biti manje od 7 miliona. Nacija izumire, a Vi se pitate zasto idu na trudnicko umesto da budete srecni. Predsedniku svaka cast na apelu, I njegovom licnom doprinosu, a te poslodavce treba surovo kazniti. Ja se nadama da ljudi bliski predsedniku prate desavalje I da ce reagovati adekvatno. Nee treba nam rat da gineomo, sami smo sebi dovoljni nazalost...

  • Mama

    12. septembar 2018 | 21:28

    Mene samo interesuje ko je ovog poslodavca doneo na svet? Da li je njegova mama iz porodilista zajedno sa njim otisla na posao ili je i njoj neko placao trudnicko i porodiljsko? Takodje garantujem da je svoju zenu prijavio u firmi na ko zna koju platu a da nije ni radila pa isto pare dobijao od drzave!

    • 14. septembar 2018 | 06:50

      Nnidza

      @Mama

      U razvijenim zemljama porodiljsko odsustvo je dva meseca. Kod nas gozovo godinu dana. Kad je on rodjen bilo je takodje par meseci. Jednostavno preterujemo u svemu. U potpunosti ga razumem. Nema ničeg uvredljivog u njegovim rečima sem ako ljude ne vredja istina...

  • Neva

    12. septembar 2018 | 21:07

    Ma najbolje da zene uopste ne radjaju! Zasto da prave probleme jadnom poslodavcu, i da teraju inat sa necim tako nepozeljnim kao sto je trudnoca, radjanje!Zato i nestajemo, zato smo bolesni od bele kuge i nedostatka empatije i razumevanja prema necemu NAJVAZNIJEM I NAJPLEMENITIJEM!!! Ljudi, toliko se malo radja, nestajemo, pa jos uzimajte za zlo zenama koje zele da rode bez obzira na svu tezinu zivota u Srbiji i nemastine. PODRSKA ZA SVE TRUDNICE I MAME! SAMO NAPRED A KO VAM ZAMERA NEKA SE ZASTIDI PRED BOGOM I LJUDIMA!

  • Јован Ктћ

    12. septembar 2018 | 21:01

    Прочитајте поново текст овог приватника, ставите се " његову кожу" и схватићете да је човек у праву. Радио сам 18 год. у приватним фирмама и знам о чему прича. Држава је та која треба да води социјалу и да стимулише наталитет, а не приватна предузећа. Наравно, мало више разумевања и људскости је добродошло.

  • Novi Sad

    12. septembar 2018 | 20:34

    Pa neka taj poslodovac zaposli svoju zenu, njenu mamu, svoju mamu, tetku, strinu i neka mu one rade i nece niko ici na porodiljsko...

  • ...

    12. septembar 2018 | 20:22

    Neka država plati natalitet, a ne mali preduzetnik. Od 5 radnica 2 na trudnickom. Sad uzimam samo muške. Recite da sam šovinista, ali ja mojoj deci izbijam hleb iz usta. Kome se ne sviđa neka firmu otvori sam. Hvala i doviđenja

    • 13. septembar 2018 | 21:50

      Nesa

      @...

      Napiši i koliko ti radnici imaju platu i da li su prijavljeni na minimalac i da li rade 40 sati nedeljno plus 32 prekovremeno što je po zakonu. Verovatnije će biti da ti njihovoj deci uzimaš iz usta.

  • Realno

    12. septembar 2018 | 20:18

    Ima dosta istine i u jednoj i u drugoj prici ali u svakom slucaju bebe imaju prednost 😀😀😀

  • xxx

    12. septembar 2018 | 19:39

    Ima dosta istine sto covek kaze, svidjalo se nekom ili ne

  • amigo

    12. septembar 2018 | 19:30

    da drzava placa pola a poslodavac pola,,toje zlatna sredina ,,

  • Milena

    12. septembar 2018 | 18:57

    Vidi sto je pomama postenih poslodavaca!!!😂😂😂

  • Beograd

    12. septembar 2018 | 18:45

    Pitam ja ovog poslodavca?"imam 50 tj.49 godina,nezaposlena sam hocu da radim.Hoce li me primiti u njegovo srednje preduzece i obecavam necu ici na trudnicko bolovanje?"

  • Јелена

    12. septembar 2018 | 18:38

    Истина је увек негде између...

  • Crni

    12. septembar 2018 | 18:27

    Sustinski je u pravu, radnik mora da zaradi platu , obuka kosta, Drzava refundira, sve 100% tacno i da ima zloupotreba je tacno. Onda poatoji drugi problem ako niko trudnice ne zaposli ili trazi da ne zatrudne kroz koju godinu koga ces zaposlifi? Radice sam. Uostalom nekim ugrozenim kategorijama drustva i zbog Drzavnog interesa se mora pomoci. Moja supruga je ostala bez posla u trudnoci pre 9godina probajte posteno da prezivite sa jednom platom i da jos budete podstanari sto se moze tretirati lao ugrozavanje prava na zivot cele porodice i da se krivicno po kratkom postupku odgovara kao i neiaplacivanje naknada i zarada. Sve po skracenom postupku Drzava isplati odmah a onda os poslodavca po cenu zatvaranja i firme i vlasnika se namifuje sa kamatom i cenom usluge kaznom....

  • Maria

    12. septembar 2018 | 18:08

    Nisu svi priuatnici tajkuni ,ima ih tzv malih firmi gomila a u vreme opste besparice njih niko ne pita jel imaju posla...Zato ne pricaj te napamet kad nemate pojma.Slobodno otvorite fiqmice pa ce vam sve biti jasnije!!!!!

  • Avram

    12. septembar 2018 | 17:29

    Ponovice se 1945 , bice opet oduzimanja gazdama .

  • MegaStorm

    12. septembar 2018 | 17:21

    Ti nećeš da zaposliš zenu koja će sutra da postane majka nego one koje će zbog tvog ponašanja morati da to izbegnu pa u sledećoj generaciji tvoja deca neće imati koga da zaposle jer nas neće ni biti, kratkovid si skroz

  • I

    12. septembar 2018 | 17:13

    Imate pravo da zaposlite muskarca,a zena ima pravo da ide na trudnicko kad i koliko puta zeli,bez da nekog obavestava o svojim planovima!

    • 12. septembar 2018 | 17:49

      Ivana

      @I

      Sve je to lepo pricati kad puca po tudjem djepu.Ja sam drzala butik i osam radnica su otisle na porodiljsko i porodile se dok su radile kod mene.Dve su cak iskoristile i dva bolovanja.A drzava je do pre neku godinu kasnila po 6 meseci sa refundacijom porodiljskog.E zbog toga sam bila primorana da zatvorim lokal.Kada drzava bude nagradjivala poslodavca koji zaposli trudnicu tada mozemo da pricamo i o natalitetu.Svi vi izdvojte po 100 din.mesecno za natalitet pa bi ste kukali.Zato razumem poslodavce.

    • 13. septembar 2018 | 21:53

      Nesa

      @I

      A ti plati radnice kako treba a ne 20000 pa ćemo i mi da izdvajamo za porodilje.

  • Biljka

    12. septembar 2018 | 17:01

    Zbog takvih nam i opada imunitet. Strasno!

    • 12. septembar 2018 | 17:59

      Zeka Peka

      @Biljka

      Da li ste mislili NATALITET ????

    • 12. septembar 2018 | 18:32

      Наталитет

      @Biljka

      Опада теби коефицијент памети а не имунитет

    • 12. septembar 2018 | 19:19

      xD

      @Biljka

      Da niste mozda mislili INDENTITET?

  • Eden

    12. septembar 2018 | 16:47

    Ala tzv.poslodavci udaraju minuse. A garantujem, polovina od njih ne zna da se potoiše.

  • C Mama

    12. septembar 2018 | 16:19

    Sramoto muskog roda

  • Hahaha

    12. septembar 2018 | 16:05

    Ti treba da budes tata i muz svojoj familiji. A kao sef da se pobrines da ispunis osnovna i zakonom zagarantovana prava SVOJIH RADNIKA!

    • 12. septembar 2018 | 17:20

      Budna duša

      @Hahaha

      Da! A radnici da zauzvrat zarade platu radom. Plata se ne dobija, plata se zarađuje. Nema više ono "plata mi je zagarantovana, a ako hoćeš i da radim, eee to košta!!?"

  • Hekkkl

    12. septembar 2018 | 16:02

    RESENJE : Kad zena zatrudni svaku naknadu placa drzava, a ne poslodacac. I jos nesto,da drzava ne naplacuje pampers,lekove za decu(bebe pogotovu),mleko u prahu,inekcije, obdaniste itd! ! Pa da vidite kako ce se radjati deca i rasti natalitet!

    • 12. septembar 2018 | 17:29

      Nina

      @Hekkkl

      Neobavesteni,ako je zena prijavljena,drzava placa njeno porodiljsko!poslodavac samo uplacuje platu a drzava mu je vraca!samo prva plata na racun poslodavca!

  • ccc

    12. septembar 2018 | 16:02

    Ovo je sramotno. Zivim u Slovackoj, i ovakve izjave bi ovde bile sramotne. Radim u medjunarodnoj softverskoj firmi, glavni menadzer ima troje dece i cetvrto je usvojio. Licno mi je rekao da zatrudnim kad god ja to zelim i da firma nema pravo da se mesa u moje zivotne odluke. Oov je zaista sramotno! Ako ovaj privrednik ne moze da prihvati da u drustvu postoje i zene, i da parovi zele i decu, onda ne treba da privredjuje. Neka se on zaposli kod nekoga, pa nece imati "probleme" o kakvima prica. SRAM GA BILO!

  • Hm🤔

    12. septembar 2018 | 16:02

    Poslodavac ako ne moze da obezbedi minimalne uslove za radnike ne treba ni da ima firmu. Neka zatvori to a ne da kuka kad nesto treba za svog radnika.Alo druze to su osnovna prava radnika! Ako to osnovno nisi sposoban da ispunis..kljuc u bravu. Jel treba tebe da pita dal sme da se uda i kad da ima dete? I jos poslodavac zrtva..komedija..

  • Milena

    12. septembar 2018 | 16:01

    Ovaj kao da drzi Naucni institut ili Nasu pa ne moze zamenu da nadje i mora da ih obucava?? Za sta??

    • 12. septembar 2018 | 16:29

      Zoki

      @Milena

      Za takve kao ti. U pravu su svi ovi hejteri. Treba da zatvore privatnici a vi svi lepo u ove novokomponovane strane fabrike, na traku pa u pelene umesto wc-a.

  • Hahaha

    12. septembar 2018 | 15:57

    O cemu on to prica? ? ? Kakvu bre obuku da plati? ? ?

    • 12. septembar 2018 | 16:04

      Da da

      @Hahaha

      Podrzavam,samo te stave na radno mesto i kazu radi to i to,ne vidim da on tu nesto placa

    • 12. septembar 2018 | 17:49

      Miki Barca

      @Hahaha

      Firma u Srbiji u kojoj sam radio dok sam tu ziveo plaća kurs jedan minimum 1000e. Pa ti vidi kakva obuka. Za mene je ta firma platila obuke u vrednosti od minimum 7000 e. Pa ti sad vidi kakvu obuku. Malo izadjite iz kutije pa vidite u svetu koliko to košta. Npr ista obuka u Španiji košta minimum 1500 e,jedna od kojih sam ja prošao! A iste prolaze i žene koje time žele da se bave!

    • 13. septembar 2018 | 12:36

      xxx

      @Hahaha

      Vise ne zivis u Srbiji izgleda. Zasto si napustio poslodavca kada je toliko ulozio u tebe, okrenuo si mu ledja a obucio te za sve pare. Ju ju kakav si ti tek radnik, hahah.

    • 13. septembar 2018 | 12:38

      XXX

      @Hahaha

      Vise ne zivis u Srbiji izgleda. Zasto si napustio poslodavca kada je toliko ulozio u tebe, okrenuo si mu ledja a obucio te za sve pare. Ju ju kakav si ti tek radnik, hahah.

  • Iskreno

    12. septembar 2018 | 15:54

    Svi ste želeli kapitalizam još ste i birali pravnike i ekonomiste da vas vode u isti!

  • IVA

    12. septembar 2018 | 15:52

    Poslodavca potpuno razumem jer poznajem ljude poslodavce koji su u istoj situaciiji. Nikome se ne zabranjuje trudnoca, ali prosto buduce mame njih ne zanima kako i ko ce da preuzme njihov posao. Samo dostave papir o rizicnoj trudnoci okrenu se i odu....Kasnije se javlja isti problem kao ovaj primer poslodavca i organizacije u firmi! Pozdrav!

    • 12. septembar 2018 | 16:03

      dada

      @IVA

      Ako je to poslodavcima problem, neka se onda oni zaposle, pa nece imati ovakve probleme! Zivimo u slobodnom drustvu, ne u robovlasnistvu.

    • 12. septembar 2018 | 20:55

      poslodavac

      @IVA

      Tačno. Nije problem da žena zatrudni, hvala Bogu i treba što više dece da rodi jer mi kao poslodavac plaćamo prvi mesec a ostali država. I bolje je da spoji tri trudnoće, izrađa decu i krene sa radom. Međutim postoje dva problema 1. Sve imaju rizičnu trudnoću i odmah otvaraju bolovanje a boli ih briga ko će ih zameniti. Ne pada im na pamet da kažu poslodavcu da su trudne da će da rade dok mogu a da on traži zamenu a ona da oomogne da ta zamena preuzme posao odnosno da je obuči. To bi bio fer odnos zaposlenih prema poslu i poslodavci ne bi onda ovako reagovali. 2. Pitajte se koliko tek koštaju buduća bilovanja dok deca ne odrastu a to sve snosi poslodavac a država baš ništa. Ko će raditi njen posao 15 dana dok je na bolovanju pa tako svaki drugi mesec pa tako nekoliko godina pa puta troje dece. Izračunajte pa vidute ili zamislite da vam žena ili muž svaki drugi mesec nisu kući nema ih. Da li bi vam to bilo prihvatljivo. I još vam ne donosi platu. Interesting!

    • 13. septembar 2018 | 09:18

      Bivsa trudnica

      @IVA

      Postovana Iva,prvo treba da Vas bude sramota da kazete da sve trudnice imaju danas rizicnu trudnocu i bas ih briga ko ce da ih zameni.Ja sam licno svoju trudnocu provela celu-9meseci-u bolnici da bih uspela da rodim.Moj poslodavac ni jednog trenutka nije pravio problem.Niti za porodiljsko.Niti za bolesti mog deteta i lezanje u bolnicama,jer sam samohrana majka.Al da Vam kazem MOJ POSLODAVAC brine za svoje radnike,i njihove porodice.I nije problem u obukama i platama vec u ljudskosti koju nazalost vec odavno malo njih poseduje.Ja radim i postujem mog poslodavca,isto tako i on mene.A sve zato sto se stavlja u poziciju radnika.

  • Goran

    12. septembar 2018 | 15:52

    Razumem problem ali ne razumem šta je problem! Reći ću vam.... U SWE trudnica radi do 8 meseca trudnoće, posle odlazi na trudničko i ne vraća se odprilike 1g, možda manje,može i više i sve zavisi od privatnih finansija. Poslodavac NEMA troškova za trudnice, sve snosi ZO. E sad šefovi i stučan kadar uvek smanji trudničko jer ima 30-50% veći platu i odgovornosti pa trči nazad. A taj problem kod nas da poslodavac mora da obučava te radnu snagu za zamenu.. e to ne pije vodu.85% žena u SRB radi poslove gde je zamenjiva SUTRA! (HLADNJAČE, KABLOVI, PRODAVNICE ITD) ŽIVA ISTINA;

  • Md92

    12. septembar 2018 | 15:50

    Zavolecu tu nemacku kao mamu i tatu zajedno

  • Nixx

    12. septembar 2018 | 15:45

    Pothitno poziv na neki strajk. Mislim ili ce vlada da preispita sve situacije i cinjenice ili ovako ne moze vise. U firmama vlada haoos. Pogotovo kod privatnika. Prikrivanja zaposlenja, placanja, prava, plata i slicno. Prijavi te na jedno pa promeni naziv posla pa otkaz a onda te opet prijavi na drugo... Mora da se zna koliko moze tako i nakon koliko meseci rada na obavljanju istih poslova. Vecito privremeni poslovi a u istoj si firmi...?

  • IvaIT

    12. septembar 2018 | 15:45

    Poslodavca potpuno razumem jer poznajem ljude poslodavce koji su u istoj situaciiji. Nikome se ne zabranjuje trudnoca, ali prosto buduce mame njih ne zanima kako i ko ce da preuzme njihov posao. Samo dostave papir o rizicnoj trudnoci okrenu se i odu....Kasnije se javlja isti problem kao ovaj primer poslodavca i organizacije u firmi! Pozdrav!

  • Bendzo Kosta

    12. septembar 2018 | 15:26

    Srbija je siromasna drzava.Poslodavac odjavljuje radnika nakon 6-8 sedmica,ostatak bolovanja svake vrste preuzima drzava,subvenciju za bolovanje aktuelnog radnika i troskove uhodavanja novog radnika/nije vrijeme uhodavanja isto za sve profile zanimanja,starosna dob itd/snosi biro rada odnosno drzavne sluzbe za socijalni rad ili kako se vec zovu.tako bi vuci bili siti a radnice porodilje i radnici na bolovanju sa drugim razlozima fosli bi na svoje tj bili bi materijalno i socijano zbrinuti.

  • Ssasa

    12. septembar 2018 | 15:23

    A subvencije ti ne smetaju?a

  • Srbine

    12. septembar 2018 | 15:15

    ALO LJUDI NIKO NIJE REKAO DA POSLODAVAC TREBA DA ISPASTA VEC NAPROTIV TREBA BITI NAGRADJEN OD STANE DRZAVE STO IMA TOLIKO TRUDNICA,A DRZAVA KADA SE TOLIKO NAZOVI TRUDI DA POVECA NATALITET TREBA DA ISFINANSIRA TE TRUDNOCE,AKO JE ISKRENA U SVOJIM PRICAMA,ALI PO IZJAVI OVE GOSPODJE IZ MINISTARSTVA TO NEMA VEZE.

  • Srba

    12. septembar 2018 | 15:15

    Ti poslodavče što su ti radnice ubrzo po prijemu na posao zatrudnele da li su one bile prijavljene na minimalac. Pa sa tim doprinosima se ne puni budzet iz koga drzava pomaze , između odtalih, i trudnce. I sa tim minomalcima si verovatno bogat i prebogat. Pa zato zene i beze na porodiljska bolovanja. Ja ih podrzavam u tome! A t i stavi prst na celo pre nego sto zakukas. Ovo se odnosi i generalno na sve privatnike. Samo minora broj njih je častan i posten i prema sebi i radnicima i drzavi.

    • 12. septembar 2018 | 16:10

      Jaca

      @Srba

      Ajde prepametni otvori ti firmicu u Srbiji pa daj plate koliko treba da se prezivi evo ja odmah idem kod tebe da radim i hocu 60 hiljada i prijavu!

  • Bgd

    12. septembar 2018 | 15:14

    Profil koji vi tražite izgleda otprilike ovako: - da ima između 25-30 godina - najmanje deset godina radnog iskustva - da govori najmanje dva strana jezika - da radi prekovremeno koje se naravno ne plaća - da bude dostupna 24h - da plata bude minimalac ili maksimalno u visini prosečne plate u Srbiji, idealno da se plaća "na ruke" - da sluša i klima glavom na vašu kuknjavu "kako je mnogo teško i nema para", što u prevodu znači "ne pitaj za povišicu, ni u snu" S druge strane vi: - menjate kola svake godine - letujete na egzotičnim destinacijama - kupujete nekretnine deci i unučadima Jadni poslodavci. Pa što ne zaposlite ženu od 45-50 godina kad se plašite rađanja?

    • 12. septembar 2018 | 15:41

      Nesa2701

      @Bgd

      Alal vera

    • 12. septembar 2018 | 16:06

      Tupko

      @Bgd

      Bravo bravo bravo. Od reci do reci, samo pop da opeva...

    • 13. septembar 2018 | 21:08

      .

      @Bgd

      Kad si brate tako pametan sto ti ne budes preduzetnik. Znam frka rizikovati.

  • miki

    12. septembar 2018 | 15:05

    Овај послодавац би можда и био у параву када би даво и пристијну плату и на тај износ плаћао и доприносе а на пријављивао их на минималац а на руке давао неку цркавицу више или тражио да му и део минималца врате када подигну паре. Држава мора наћи начина да помогне послодавцима и да им олакша путем смањења доприноса и давања када имају раднице на породиљском одсуству, посебно за оне који се баве производњом, али да и уведе стожије контроле код послодаваца јер се ови наши понашају као робовласници част изузецима.

  • Srboljub

    12. septembar 2018 | 15:04

    E pa svi su u pravu a država trlja ruke i pare nagrće samo tako?Ne treba gazda da ima sa porodiljama ništa? Država je ta, društvo svi mi treba da snosimo teret svog opstanka i nataliteta a najbolji je način da se država pobrine za trudnice a ne poslodavci. I mi sami za državu?

  • Eden

    12. septembar 2018 | 15:02

    U zemlji skorojevica, seljaka, sebičnjaka, nadobudnih i bogataša preko noci, dugo se ništa nece promeniti. Zato zakone sa oštrijom i jasnijom regulativom molim.

  • glas razuma

    12. septembar 2018 | 15:00

    Poenta je u tome KO zapravo traži posao i hoće da radi, a KO je tu zbog nepotrebnog zamajavanja poslodavca i radi nekih nazovi povlastica (realno smešnih)... Najpoštenije bi bilo da država i sistem ozbiljno finansijski pomažu porodiljama bez obzira da li su zaposlene ili ne. I to odmah, konkretno, bez čekanja, svakog meseca, celi tok trudnoće, i još bar prvu godinu deteta. Kada se pojavi vest nestašica krvi, digne mi se kosa na glavi... Dajte davaocima po 1000 din. uz onaj budjavi sendvič, pa će rezervi biti i više nego što je potrebno... Mi smo mala i siromašna zemlja, ljudi su letargični, očajni i umorni... Ne trebaju nam muzičke fontane i jarboli... Aman!!!

  • Mima

    12. septembar 2018 | 15:00

    Ako država želi povećanje nataliteta neka ona preuzme sve dažbine na sebe. Zašto bi bilo ko ispaštao zbog necije trudnoće, poslodavac materijalno, a mi radnici fizički. Pričajte šta hoćete ali kad mi je postavi za mašinu, a traka tera normu, propade mi mesec. Hranim dvoje dece i svaki mi dinar treba i nemogu vise na nikog da se sazalim. Svi smo istog mišljenja, samo ko hoće da kaže. Drzavo, plati sama natalitet.

  • Milos

    12. septembar 2018 | 14:59

    Jel ima on zenu, zenu, da li je njegova zena koristila trudnicko, porodiljsko?

  • AAAAA

    12. septembar 2018 | 14:58

    Zasto onda ne zaposlite zene preko 40, pa i 50 godina koje su ostale bez posla u drugoj firmi? Ima ih poprilicno, a i nece vise da radjaju.Inace, hteli ili ne, svaka zena ima pravo da bude trudna i da radja, uz to naravno ide trudnicko i porodiljsko...

    • 12. septembar 2018 | 15:11

      glas razuma

      @AAAAA

      Zato što većina starijih (bez posla) beže od savremenih tehnologija poput kompjutera, interneta, aplikacija, itd. Zato što bi takve npr. žene, radije posao radile pešački, kako su davno naučile, nikako uz pomoc novih brzih pomagala... a svet se menja na dnevnom nivou... Više ne znače puno godine iskustva i zvanja po starom, već brzina prihvatanja novog znanja...

    • 13. septembar 2018 | 09:22

      Zvrk

      @AAAAA

      To prosto nije tačno. Glavni razlog su godine, i to znaju svi koji su mnogo puta konkurisali i bili odbijeni.Poslodavac se uopšte i ne ustručava da kaže da prednost daje mladima, bez obzira na svu vašu stručnost i poznavanje savremenih načina rada.

    • 13. septembar 2018 | 09:52

      Zvrk

      @AAAAA

      To prosto nije tačno. Glavni razlog su godine, i to znaju svi koji su mnogo puta konkurisali i bili odbijeni.Poslodavac se uopšte i ne ustručava da kaže da prednost daje mladima, bez obzira na svu vašu stručnost i poznavanje savremenih načina rada.

  • Сварог

    12. septembar 2018 | 14:54

    Вероватно си им дао плате по хиљаду евра па кукаш! Није него твој џеп трпи док оне раде за цркавицу!

    • 12. septembar 2018 | 15:08

      N.N. Lice

      @Сварог

      Alo bre sram ga bilo rade za 20000 dinara koga je on motivisao pitajte ga koji auto vozi a čim ima vremena da gleda beogradsku hroniku onda je veliki radnik

  • Andrija

    12. septembar 2018 | 14:51

    Moj gazda se stalno zali na uslove poslovanja a dva puta preko leta ide u Spaniju avionom.Zimi u Sloveniju na skijanje.Za Uskrs i Bozic isto negde van zemlje a vozi Bmw serije 7.Sin dzip skoro nov.Zena isto novi auto.Ne verujem nista poslodavcima iz Srbije.

    • 12. septembar 2018 | 15:07

      zs

      @Andrija

      U ovoj zemlji svako moze da bude poslodavac ili kako vecina kaze "gazda" .Odes lepo u upravu prihoda , registrujes firmu i gazda si za dan.

  • Jao Jeste

    12. septembar 2018 | 14:49

    Niko, pa ni ovaj čovek nije protiv trudnoce i dece, samo nece da to ide na njegov teret sto je realno. Da nije tako problem se ne bi ni pojavio. Ne verujem da oni koji sa ovim čovekom nisu saglasni, imaju svoje firme i zaposljavaju trudnice tek tako. Treba izmeniti ZOR, uvesti poseban tretman za trudnice, i uvesti doprinose za njih koje bi placali svi.

  • 21

    12. septembar 2018 | 14:37

    ti si sirovina, koji crni šef

  • Džoni

    12. septembar 2018 | 14:35

    Čovek je apsolutno U pravu.Kad su žuti bili na vlasti I kada sam radio na aerodromu,mali milion koleginica koje su došle samnom da rade su dolazile pred početak trudnoće I na kraju ih zapošljavali,a one spajale trudničko,pa posle bolovanja pa odmor,nisu videle ni p od posla,provalile foru.A ja,rmbaj burazere,rmbači...

    • 12. septembar 2018 | 14:48

      glas razuma

      @Džoni

      Osim što nema veze sa "žutima", prilično istinito... Sada, ovog trenutka je gore nego ikad u tom smislu. Da ne spominjemo stranačko zapošljavanje opet...

  • Lav

    12. septembar 2018 | 14:32

    Covek je upravu! Kakva drzava takav i natalitet....bice Srbija jedan veliki dom penzionera

  • Marija

    12. septembar 2018 | 14:31

    Vas je sigurno roda donela a ne majka rodila....

  • milan

    12. septembar 2018 | 14:31

    Sasvim pogresno sto napadas zene prvo drzavu napadaj za olaksice drugo ako te zene treba da budu samo robovi koji ce tebi ostvarivati profit sta si nego robovlasnik,trece kada ta zena zavrsi sa bolovanjima normalno je da ce se truditi da radi i zadrzi posao da bih pruzila detetu normalan zivot.Dalje ako si toliko dobar gazda potrudi se da to bude porodicna firma da sa deca nastave gde su roditelji stali a ze

  • Marija

    12. septembar 2018 | 14:29

    Vas je sigurno roda donela a ne majka rodila,sram Vas bilo....

  • gorgeous

    12. septembar 2018 | 14:27

    poštovani gospodine biznismenu, jako vam je problematičan stav.postoji nešto sto se zove ZAKON O RADU koji MORATE da pošutjete. nemate apsolutno nikakva prava da bilo koga pitate za planove u vezi sa porodicom, ne smete,ZAKONOM JE ZABRANJENO. onog momenta kada nekoga zaposlite on ne postaje vaš rob i vlasništvo, već vaš zaposleni, što znači da ima kako obaveze tako i prava. zakon o radu je civilizacijska tekovina upravo da bi se radnici zaštitili od takvih kao što ste vi. da je sreće da imamo jake sindikate, kao što je to slučaj u Americi i Kanadi, već biste verovatno bili u zatvoru zbog svojih stavova.

  • Ceca

    12. septembar 2018 | 14:24

    U Svajcarskoj se postuju trudnice.Ne dbijaju otkaze, na njihovo mesto bude primljen drug radnik i niko nije propao ni poslodavac ni radnik

    • 12. septembar 2018 | 15:05

      SVAJCARAC

      @Ceca

      U Svajcarskoj je tako 4ri Nedelje pre Porodjaja i 4ri Nedelje posle Porodjaja je zasticena. A posle toga moze Gazda da joj da Otkaz ako hoce a ne da IDE dalje na Bolovanje itd.

  • Anja

    12. septembar 2018 | 14:20

    Vidi,vidi sto se "gazde"pomamile u komentarima.Jooj,duse moje kako sam se rasplakala sad.Uhhh...😂😂😂

  • Kasna jesen

    12. septembar 2018 | 14:15

    Covek je u pravu,nije on otac ili muz on je biznismen koji placa i te kako velike obaveze

    • 12. septembar 2018 | 14:29

      xxx

      @Kasna jesen

      Kako li je veliki gazda dosao na svet. Da su poslodavci njegove majke razmisljali kao on ne bi ga ni bilo

    • 12. septembar 2018 | 14:58

      gorgeous

      @Kasna jesen

      naravano da plaća i treba da plaća. šta je tu nešto sporno? plaćao bi i sa trudnicom i bez nje. svašta, najbolje još i da ništa ne plaćaju. ako hoćeš da posluješ moraš da plaćaš državi i da IMAŠ obaveze prema svojim zaposlenima.

  • Mirka

    12. septembar 2018 | 14:13

    Rekao covek istinu

  • Aplii

    12. septembar 2018 | 14:06

    U pravu si 100%.Srbiju ubila demokratija žene rade muškarci čuvaju decu i vode u vrtiće,uzimaju trudničko bolovanje! To bre nikad nije bilo ,a nije ni normalno.Nego narod ćuti kao i za ovo,glume boli ih istina.izgubilo se ko kosi ko vodu nosi!

  • AG 056

    12. septembar 2018 | 14:02

    I trudnice mogu da rade,izuzetak problematična trudnoća je praksa EU,a ne 9 m.odmara pa posle porodiljsko 3 meseca a ne godinama,na selu trudnice su više u pokretu i rađaju zdraviju decu.

    • 12. septembar 2018 | 15:37

      Ja

      @AG 056

      Pa vi izvolite na selo..tamo otvorite firmu i zaposlite trudnice koje rade za dvoje,jedu za jedno a ne odmaraju nikad.

  • Mama

    12. septembar 2018 | 13:59

    I,sta predlazete?Da prvo izrmbace kod "vas"jedno 10-15.god,pa da onda radjaju.Da je tvoja majka tako mislila,veliki "gazda" danas te ne bi bilo!!!

    • 12. septembar 2018 | 14:24

      VV

      @Mama

      On misli kao sto bi i trebalo da taj period odsustva trudnice placa drzava a ne on , ti bi placao? Kako da ne , lako je iz tudjeg dzepa biti dzek

    • 12. septembar 2018 | 14:25

      Ceca

      @Mama

      Tako je svaa vam cast

  • gedza

    12. septembar 2018 | 13:57

    Problem je realan i vrlo delikatan.Drzava mora da pomogne poslodavca sa velikim olaksicama za doprinose i poreze, da bi poslodavac bio motivisan da zaposljava mlade zenske osobe.Zene moraju da imaju ekonomsku sigurnost i stabilne finansije da bi normalno mogle da planiraju buducnost Svako najiskrenije govori istinu, i niko nije maliciozan u izjavama.Ovaj problem moze samo da se resi zajdnickom platformom na relaciji drzava-poslodavac-zaposleni. Jedino tako privreda moze da raste,drzava da prima porez i dazbine a i zaposleni da da maksimalni doprinos na radnom mestu na duze staze

  • Vito

    12. septembar 2018 | 13:54

    Sve je čovek u pravu

  • Vidi Boga ti

    12. septembar 2018 | 13:54

    Pa sto ne ides u fabriku pa razgovaras za pisao da se manes stresa. Da si pravi poslodavac razmisljao bi kao otac tog deteta ane kao robovlasnik.

  • Bh

    12. septembar 2018 | 13:54

    Surovo istinito....

  • zoran

    12. septembar 2018 | 13:50

    Baš mi te žao.Predlažem ti da ostaviš biznis i da predješ u klaićan proletwerijat gde ćeš da prodaješ svoju radnu snagu a poslodavac da te ponižava . Možda će ti biti bolje.

  • Slažem se

    12. septembar 2018 | 13:47

    Žene treba da radjaju i treba da nas je što više ali treba biti objektivan. Koliko puta ste čuli rečenicu "čekamo da se supruga zaposli za stalno pa ćemo da "pravimo" decu ". Dete ako želiš imaćeš ga i sa poslom i bez posla. Druga je stvar što smo sad svi razmaženi pa biramo stvari koje kupujemo deci, mnogi neće već nošeno, malo ko sprema deci hranu, kupuju gotove kašice itd, itd...

    • 12. septembar 2018 | 14:34

      Lord

      @Slažem se

      Top komentar, prosli mesec sam bio u Nemackoj na svadbi, I upoznao sam jedan mlad bracni par, oboje susta zaposleni I to menadzeri. Imaju malo dete I Detetu su nabavili polovne stvari od starijih rodjaka, zato sto kako kazu to je suludo bacanje para kupovati detetu odecu I momentu dok ono raste I razvija se, kod njih je to obicaj da se pomazu, a kod nas sramota. Sto se tice zaposljavanja I trudnickog, tu bi drzava mogla da preuzme troskove plate I poreza dok je zena na bolovanju to bi bilo super.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA