"Nekada si mogao da kupiš juga na kredit i da živiš normalno sa ostatkom plate": Sa ulica nestaje simbol Jugoslavije, traži se za staro gvožđe

Komentari

  • 1116

    15. februar 2020 | 00:39

    Secam se 2009 kada je caletov teca kupio novog keca 2008 godiste tamno zelene boje.Ostao mi je u secanju miris novog auta i najlona koji se osecao kad sam seo u auto.Taj auto je imao i kilometar sat sa obrtomerom i svetlima i jako mi se svideo tada.

  • Kiza

    3. septembar 2018 | 18:32

    Pa i sada moze da se kupi jugo ns kredit, taman je tolika platezna moc vecini u Srbiji

  • Vesna Rovčević

    3. septembar 2018 | 17:35

    Све је могло да се купи на кредит кад је почела пропаст СФРЈ. Фића je 1966. коштао у Србији колико и Opel Kadet у Немачкој . Jugo 55 je 1989. плаћен 5300 марака са регистрацијом и каско осигурањем и вожен 15 година и продат у одличном стању. A мом колеги теча из Канаде послао два Yugo Amerika у контејнеру са климом и аутоматским мењачем плаћене као "половне" по 1000 долара комад а вожени пар месеци. 70-80 су биле сретне године "парадајиз туриста" који су башту и кухињу возили са собом на "летовање" па су мужеви "летовали" а жене у "летњој кухињи" наставиле да се "одмарају" као код куће.

  • Пеки

    3. septembar 2018 | 12:42

    Седемдестих прво фића са којим смо пропутовали целу стару Југославију и приморје, Бугарску, Грчку, Турску...а после купих новог кеца-медитерана којег сам пензионисао после 29 година вожње и морам да кажем да уз редовно одржавање, које је јако јефтино, никада већи квар нисмо имали и никада нас нису оставили на путу. Велика је штета што таквих простих аутомобила више нема него се све претворило у неку електронику и сензоре чије одржавање кошта као ђаво и по...

    • 3. septembar 2018 | 13:43

      Opel

      @Пеки

      Opel astra f,1993,1.4,jeftino,jednostavno,nije mnogo komforno,za one kojima treba samo prevozno sredstvo.

    • 3. septembar 2018 | 13:51

      Tt

      @Пеки

      Pa evo ...2007. sam kupio novog keca. Nije proslo ni 24 sata od preuzimanja a morao je kod majsrora. Sledecih godina je lista kvarova bila neverovatna za novi automobil a kvarova je bilo zaista mnogo. Sada je vec i potpuno truo. Dakle kvalitet vozila proizvedenih sedamdesetih i vise od tri decenije kasnije ( kada je fabrika umirala) je neuporedivi. Mnogo, mnogo kvalitetniji su bili na pocetku proizvodnje.

  • ideja

    3. septembar 2018 | 12:13

    Ljudi, sta kazete za inicijativu da predlozimo Fijatu da nam naprave novog Stojadina sa fijatovim motorom i naravno malo redizajniranog i modifikovanog po evropskim standardima....?

    • 3. septembar 2018 | 17:43

      joakim

      @ideja

      Pravite ga vi jugonostalgicara ako vam treba stace vam italijani.

  • Ela

    3. septembar 2018 | 12:00

    Sve sto je" dobro" kratko traje

    • 3. septembar 2018 | 12:03

      YU

      @Ela

      Ništa bez kvaliteta iz Nemačke ali srpska plata ?

  • Prva ljubav

    3. septembar 2018 | 11:53

    @ i treba Nemoj tako rođače,kako kažu prva ljubav zaborava nema.Eto moj tata i dalje čuva yuga a star je gotovo koliko i ja.Bio sam na odmoru prošle godine i sretoh moju prvu ljubav pa rekoh: ajd uskači mala a ona će meni: e još sanjam onaj tvoj yugić.Ja brže parkiram Audi i yugu isteram pa za njom.Dalje ne smem uapsiće nas neko....

  • I treba

    3. septembar 2018 | 10:49

    Što pre u zaborav, kupiš nov a krš.

    • 3. septembar 2018 | 11:18

      Мика

      @I treba

      Не бих се сложио са тобом и мислим да ниси у праву.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA