Secam se 2009 kada je caletov teca kupio novog keca 2008 godiste tamno zelene boje.Ostao mi je u secanju miris novog auta i najlona koji se osecao kad sam seo u auto.Taj auto je imao i kilometar sat sa obrtomerom i svetlima i jako mi se svideo tada.
Све је могло да се купи на кредит кад је почела пропаст СФРЈ. Фића je 1966. коштао у Србији колико и Opel Kadet у Немачкој . Jugo 55 je 1989. плаћен 5300 марака са регистрацијом и каско осигурањем и вожен 15 година и продат у одличном стању. A мом колеги теча из Канаде послао два Yugo Amerika у контејнеру са климом и аутоматским мењачем плаћене као "половне" по 1000 долара комад а вожени пар месеци. 70-80 су биле сретне године "парадајиз туриста" који су башту и кухињу возили са собом на "летовање" па су мужеви "летовали" а жене у "летњој кухињи" наставиле да се "одмарају" као код куће.
Седемдестих прво фића са којим смо пропутовали целу стару Југославију и приморје, Бугарску, Грчку, Турску...а после купих новог кеца-медитерана којег сам пензионисао после 29 година вожње и морам да кажем да уз редовно одржавање, које је јако јефтино, никада већи квар нисмо имали и никада нас нису оставили на путу. Велика је штета што таквих простих аутомобила више нема него се све претворило у неку електронику и сензоре чије одржавање кошта као ђаво и по...
Pa evo ...2007. sam kupio novog keca. Nije proslo ni 24 sata od preuzimanja a morao je kod majsrora. Sledecih godina je lista kvarova bila neverovatna za novi automobil a kvarova je bilo zaista mnogo. Sada je vec i potpuno truo. Dakle kvalitet vozila proizvedenih sedamdesetih i vise od tri decenije kasnije ( kada je fabrika umirala) je neuporedivi. Mnogo, mnogo kvalitetniji su bili na pocetku proizvodnje.
Ljudi, sta kazete za inicijativu da predlozimo Fijatu da nam naprave novog Stojadina sa fijatovim motorom i naravno malo redizajniranog i modifikovanog po evropskim standardima....?
@ i treba
Nemoj tako rođače,kako kažu prva ljubav zaborava nema.Eto moj tata i dalje čuva yuga a star je gotovo koliko i ja.Bio sam na odmoru prošle godine i sretoh moju prvu ljubav pa rekoh: ajd uskači mala a ona će meni: e još sanjam onaj tvoj yugić.Ja brže parkiram Audi i yugu isteram pa za njom.Dalje ne smem uapsiće nas neko....
1116
Secam se 2009 kada je caletov teca kupio novog keca 2008 godiste tamno zelene boje.Ostao mi je u secanju miris novog auta i najlona koji se osecao kad sam seo u auto.Taj auto je imao i kilometar sat sa obrtomerom i svetlima i jako mi se svideo tada.
Podelite komentar
Kiza
Pa i sada moze da se kupi jugo ns kredit, taman je tolika platezna moc vecini u Srbiji
Podelite komentar
Vesna Rovčević
Све је могло да се купи на кредит кад је почела пропаст СФРЈ. Фића je 1966. коштао у Србији колико и Opel Kadet у Немачкој . Jugo 55 je 1989. плаћен 5300 марака са регистрацијом и каско осигурањем и вожен 15 година и продат у одличном стању. A мом колеги теча из Канаде послао два Yugo Amerika у контејнеру са климом и аутоматским мењачем плаћене као "половне" по 1000 долара комад а вожени пар месеци. 70-80 су биле сретне године "парадајиз туриста" који су башту и кухињу возили са собом на "летовање" па су мужеви "летовали" а жене у "летњој кухињи" наставиле да се "одмарају" као код куће.
Podelite komentar
мама
@Vesna Rovčević
Ваљиво лето
Podelite komentar
Пеки
Седемдестих прво фића са којим смо пропутовали целу стару Југославију и приморје, Бугарску, Грчку, Турску...а после купих новог кеца-медитерана којег сам пензионисао после 29 година вожње и морам да кажем да уз редовно одржавање, које је јако јефтино, никада већи квар нисмо имали и никада нас нису оставили на путу. Велика је штета што таквих простих аутомобила више нема него се све претворило у неку електронику и сензоре чије одржавање кошта као ђаво и по...
Podelite komentar
Opel
@Пеки
Opel astra f,1993,1.4,jeftino,jednostavno,nije mnogo komforno,za one kojima treba samo prevozno sredstvo.
Podelite komentar
Tt
@Пеки
Pa evo ...2007. sam kupio novog keca. Nije proslo ni 24 sata od preuzimanja a morao je kod majsrora. Sledecih godina je lista kvarova bila neverovatna za novi automobil a kvarova je bilo zaista mnogo. Sada je vec i potpuno truo. Dakle kvalitet vozila proizvedenih sedamdesetih i vise od tri decenije kasnije ( kada je fabrika umirala) je neuporedivi. Mnogo, mnogo kvalitetniji su bili na pocetku proizvodnje.
Podelite komentar
ideja
Ljudi, sta kazete za inicijativu da predlozimo Fijatu da nam naprave novog Stojadina sa fijatovim motorom i naravno malo redizajniranog i modifikovanog po evropskim standardima....?
Podelite komentar
joakim
@ideja
Pravite ga vi jugonostalgicara ako vam treba stace vam italijani.
Podelite komentar
Ela
Sve sto je" dobro" kratko traje
Podelite komentar
YU
@Ela
Ništa bez kvaliteta iz Nemačke ali srpska plata ?
Podelite komentar
Prva ljubav
@ i treba Nemoj tako rođače,kako kažu prva ljubav zaborava nema.Eto moj tata i dalje čuva yuga a star je gotovo koliko i ja.Bio sam na odmoru prošle godine i sretoh moju prvu ljubav pa rekoh: ajd uskači mala a ona će meni: e još sanjam onaj tvoj yugić.Ja brže parkiram Audi i yugu isteram pa za njom.Dalje ne smem uapsiće nas neko....
Podelite komentar
I treba
Što pre u zaborav, kupiš nov a krš.
Podelite komentar
Мика
@I treba
Не бих се сложио са тобом и мислим да ниси у праву.
Podelite komentar