Za likovno i muzicko, neko je talenat neko ne. Ni dan danas ne umem da nacrtam zivo bice, pa mi nastavnik nikad nije dao 1. Ocenjivao me je na teoriji, bojenju, mrtvoj prirodi...
U moje vreme nastavnik se poštovao, na času je vladao red a svaki predmet je imao svoju težinu. Danas nije tako. Bio sam član Školskog odbora u jednoj beogradskoj OŠ i naslušao se svega i svačega a komšija mi je profesor istorije i kaže: "Sve je palo na niske grane, moj komšija. Još malo pa ce da nas tuku i deca i roditelji". U takvom sistemu školstva nema srece. Svi moramo da radimo na poboljšanju stanja, inače.....
Kao sto je neko napisao u komentaru klasicno ixivljavanje nad decom.Pa svako moze za dva da nauci.A prosvetari nista ne rade sa decom a hoce plate kao lekari.Mi kao roditelji ucimo sa decom i placamo privatne casove ne bi li nesto deca naucila posto u skolama nista neuce.
Ako nastavnici ne traže od dece znanje i ocenjuju ko će drugi,roditelji bi hteli da sami daju ocene ali pravila su drugačija,i na kraju ispada da svi bolje znaju sve od nastavnika koji su za taj rad osposobljeni.
Nastavnici likovnog, muzickog i fizickog su uvek iskompleksirani jer nikog skoro ne zanima njihov predmet i onda cesto vole da zagorcavaju zivot ucenicima.
To su predmeti koji krepe telo i hrane dusu i to je u danasnje digitalno vreme itekako neophodno coveku.To nisu izborni predmeti i moraju se tretirati kao i osrali.
Secam se ja u osnovnoj na neku temu nacrtam lepo put, kuću, dvoriste i kamion na putu. Dobijem keca kao vrata ne zbog promasene teme nego sto su mi jabuke u kamionu bile vece od točkova. 😊
Koje gluposti likivno, fizicko geografija iistorija treba se uciti ali ti predmeti nisu vazni cak ih netreba ocenjivati u svim skolama u Evropi nikada nebi pali iz tog predmeta!?
Rešenje svih problema djaka je u totalnoj reformi obrazovanja a pre toga reforma onih koji treba da izvrše reformu i svih oredavača tzv učitelja, nastavnika i profesira koji još uvek žive u nekom drugom veku i misle da su bogom dani i nezamenljivi. Nažalost.
Mnogo toga je cudno u nasim skolama. Moj sin je imao kontrolni iz fizickog. Profesor je neostvareni trener kosarke, deci je davao zafatke iz nekakve taktike u kosarci. Djaci su izlozeni preobimnom i zastarelom gradivu, a pored toga i profesorima sumnjivog psihickog stanja i obrazovanja.
Nismo culi razlog popravnog iz likovnog. Mozda dete nije imalo radove to sto dete sedi na casu znaci li da treba imati 2 na kraju ako odbija da radi ono sto mu se trazi.
Mala
Za likovno i muzicko, neko je talenat neko ne. Ni dan danas ne umem da nacrtam zivo bice, pa mi nastavnik nikad nije dao 1. Ocenjivao me je na teoriji, bojenju, mrtvoj prirodi...
Podelite komentar
Eden
U moje vreme nastavnik se poštovao, na času je vladao red a svaki predmet je imao svoju težinu. Danas nije tako. Bio sam član Školskog odbora u jednoj beogradskoj OŠ i naslušao se svega i svačega a komšija mi je profesor istorije i kaže: "Sve je palo na niske grane, moj komšija. Još malo pa ce da nas tuku i deca i roditelji". U takvom sistemu školstva nema srece. Svi moramo da radimo na poboljšanju stanja, inače.....
Podelite komentar
Maja Kv
Kao sto je neko napisao u komentaru klasicno ixivljavanje nad decom.Pa svako moze za dva da nauci.A prosvetari nista ne rade sa decom a hoce plate kao lekari.Mi kao roditelji ucimo sa decom i placamo privatne casove ne bi li nesto deca naucila posto u skolama nista neuce.
Podelite komentar
BG 2
Ako nastavnici ne traže od dece znanje i ocenjuju ko će drugi,roditelji bi hteli da sami daju ocene ali pravila su drugačija,i na kraju ispada da svi bolje znaju sve od nastavnika koji su za taj rad osposobljeni.
Podelite komentar
Života
Klasično iživljavanje!
Podelite komentar
marakuja
Nastavnici likovnog, muzickog i fizickog su uvek iskompleksirani jer nikog skoro ne zanima njihov predmet i onda cesto vole da zagorcavaju zivot ucenicima.
Podelite komentar
Tata
@marakuja
To su predmeti koji krepe telo i hrane dusu i to je u danasnje digitalno vreme itekako neophodno coveku.To nisu izborni predmeti i moraju se tretirati kao i osrali.
Podelite komentar
Nesudjeni vozac
Secam se ja u osnovnoj na neku temu nacrtam lepo put, kuću, dvoriste i kamion na putu. Dobijem keca kao vrata ne zbog promasene teme nego sto su mi jabuke u kamionu bile vece od točkova. 😊
Podelite komentar
Bob
Koje gluposti likivno, fizicko geografija iistorija treba se uciti ali ti predmeti nisu vazni cak ih netreba ocenjivati u svim skolama u Evropi nikada nebi pali iz tog predmeta!?
Podelite komentar
Realno
Rešenje svih problema djaka je u totalnoj reformi obrazovanja a pre toga reforma onih koji treba da izvrše reformu i svih oredavača tzv učitelja, nastavnika i profesira koji još uvek žive u nekom drugom veku i misle da su bogom dani i nezamenljivi. Nažalost.
Podelite komentar
Banne
Mnogo toga je cudno u nasim skolama. Moj sin je imao kontrolni iz fizickog. Profesor je neostvareni trener kosarke, deci je davao zafatke iz nekakve taktike u kosarci. Djaci su izlozeni preobimnom i zastarelom gradivu, a pored toga i profesorima sumnjivog psihickog stanja i obrazovanja.
Podelite komentar
Djak
Pa kakvi su to profesori kada ucenika ne mogu da nauce za dvojku nego ih obaraju. Da li su oni nekada bili djaci?
Podelite komentar
Cudo
@Djak
Dzaba sine dzaba.Ne zna se kome je teze:da li profesorima sa bahatom i bezobraznom decom ili dobroj deci sa bahatim i bezobraznim profesorima.
Podelite komentar
Realista
Čuj likovno. Pa to treba da bude izborni predmet. I ja sam imao likovno i jedva prošao. Ne može se talent za crtanje "naučiti".
Podelite komentar
Milorad
To može samo u Srbiji da iz likovnog, muzičkog, fizičkog obaraju đaci.
Podelite komentar
Al 011
Neverovatno, likovno je izražavanje svakog pojedinca iz njegove perspektive. To je slobodna umetnosk prosto ne mogu da verujem...
Podelite komentar
Mile
@Al 011
Nismo culi razlog popravnog iz likovnog. Mozda dete nije imalo radove to sto dete sedi na casu znaci li da treba imati 2 na kraju ako odbija da radi ono sto mu se trazi.
Podelite komentar